Hoofdstuk 15

87 4 0
                                    

Michael's POV

Ik word al vroeg wakker maar val daarna al snel weer in slaap. Als ik weer wakker word is het 10 uur, Kim slaapt nog dus ga ik alvast beginnen om een ontbijtje te maken.

Ik pak sinaasappels voor verse jus d'orange en broodjes en croissantjes voor in de oven en ik doe ze in de oven. Als de broodjes bijna klaar zijn zie ik dat Kim wakker word...

Kim's POV

Ik word wakker op de bank en zie dat Michael ontbijt aan het maken is. Ik loop naar hem toe.

"Goedemorgen." Zegt hij en hij geeft me een zoen op mijn mond

"Goedemorgen." Zeg ik

Ik ga zitten en Michael geeft me verse jus d'orange en een warm croissantje. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik 20 gemiste oproepen en 59 berichtjes van mijn moeder heb.

"Ik ga vanmiddag even naar mijn moeder denk ik." Zeg ik

"Oke, zal ik mee gaan?" Vraagt Michael

"Graag maar ik moet dit alleen doen." Zeg ik met een brok in mijn keel

"Je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Ik ben altijd bij je." Zegt Michael die een ketting om mijn nek doet.

Aan de ketting hangt een plectrum van mij en een plectrum van Michael. Ik geef hem een knuffel en een zoen. En dan komen de jongens binnen, Ashton doet gelijk zijn handen voor zijn ogen. Als de zoen klaar is gaan ze allemaal zitten en kleed me aan. Als ik mijn kleren aan heb zeg ik de andere gedag en ga naar huis.

10 minuten later...

Ik doe mijn sleutel in het sleutelgat maar dan gaat de deur al open en ik zie mijn moeder met 3 grote overvollen weekend tassen. Ze schrikt als ze mij ziet...

"Hoi mam." Zeg ik

"Hoi." Zegt ze

"Van wie zijn die spullen?" Zeg ik en ik zie mijn Nirvana t-shirt eruit komen. Het is even stil...

"Zijn het mijn spullen?" Vraag ik

Ze knikt en geeft te tassen aan mij.

"Je bent oud genoeg om op jezelf te wonen en vrij te zijn om te gaan en staan waar wil." En dat is het enigste wat zegt.

Ik bel Michael om te vragen of hij me wil ophalen met de auto. Het is niet ver lopen maar de tassen zijn te zwaar...

Tuuh... Tuuh...

"Hi Kim. Hoe is het gegaan?" Vraagt Michael

"Hee... Slecht..." Zeg ik

"Oh..."

"Maar daarom bel ik ook. Ze heeft me een soort van uit huis gezet. Zou je me kunnen ophalen met de auto?"

"Ja, oke. Tot zo." Zegt Michael en hij hangt op.

5 minuten later...

Ik zie Michael's auto de straat in rijden ik steek mijn hand op. Michael stopt en stapt uit.

"Zijn dit al je spullen?"  Vraagt Michael

Ik knik

We sjouwen de tassen in de auto en rijden naar huis. Tijdens de rit vertel ik aan Michael wat er is gebeurd en dat ik een slaapplek nodig heb...

"Je kan toch gewoon bij mij blijven." Zegt Michael

Ik geef Michael een knuffel

Als we er zijn sjouwen we de tassen naar binnen en bestellen pizza. Als de jongens thuis komen vertellen we samen aan de jongens dat ik hier blijf voor een tijdje...

Tijdens het eten staat Michael opeens op...

"Jongens Kim en ik moeten jullie iets vertellen."

"Jullie gaan TROUWEN!" Roept Ashton

Ik verslik me.

"Nee Kim komt hier voor een tijdje wonen."

"Wat LEUK!" Roepen ze met z'n alle. 

Ik lach.

"Dat gaan we vieren, vanavond ?" Vraagt Calum

"Ja, dan gaan we met z'n alle uit. Zal ik de meiden even bellen?" Vraagt Luke

Iedereen gaat akkoord en Luke belt Morwenna, Stephanie en Skylar om te vragen of ze ook mee gaan.

10 minuten later..

De deurbel gaat de jongens blijven allemaal zitten dus doe ik de deur even open. Het zijn Skylar, Stephanie en Morwenna, ik geef ze een knuffel en we lopen naar binnen. Als we in de woonkamer staan geven ze de jongens een knuffel en ik geef ze wat cola. Ik leen even een jurkje van Stephanie omdat ik zelf geen jurkjes heb voor het uitgaan. Het is een zwart,strak, kort jurkje, ik voel me heel bloot maar ik doe even mijn vest er over heen aan. We krullen nog even ons haar en ik doe wat mascara op en rode lippenstift als we naar beneden lopen beginnen de jongens te fluiten. Als de jongens hun drinken op hebben gaan we naar een feest van een vriend van Calum. Het is vlakbij dus we zijn er al in 15 minuten...

De deur staat al open dus we lopen naar binnen, het is al best druk. We zien dat Calum naar een jongen loopt, we lopen achter hem aan. We stellen ons voor...

"Hoi ik ben Kim." Zeg ik tegen de jongen met blond haar en blauwe ogen

"Hoi ik ben Jake." Zegt hij en ik geef hem een hand

 Als Michael me meesleurt naar de dansvloer zeg ik gedag tegen Jake en zie dat hij naar me knipoogt. Ik kijk snel weg en loop achter Michael aan. We dansen uren lang en drinken soms wat. Ik voel dat ik bij het lied Thinking Out Loud dat ik een beetje wankelig word, alles om me heen begint te draaien. Michael fluistert iets in mijn oor en ik knik maar gewoon. Hij loopt weg en ik zie dat Jake op me af komt lopen. We dansen wat en dan haalt jake zijn hand door mijn haar en zoent me op de mond. Ik wil me weg trekken maar hij houd me vast. Dan zie ik opeens een vuist voor mijn gezicht. Het is Michael die Jake op zijn wang slaat, ik schrik. Ik word mee getrokken door Skylar die het heeft gezien en zie dat Michael Jake nog een paar keer hard slaat. Ik loop samen met Skylar naar buiten waar Calum staat. Ze zegt dat ik hier even moet wachten en zie dat ze naar Calum loopt. Opeens word het zwart voor mijn ogen en ik val neer...

A/N

Jeeh nieuw hoofdstukje!

 

My Love ~ Michael CliffordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu