Stephanie's POV
Ik word al vroeg wakker en loop naar beneden om te ontbijten. Daar zitten Skylar, Stephanie en Morwenna al te ontbijten.
"Goedemorgen." Zegt Skylar
"Goedemorgen." Zeg ik
Ik pak wat yoghurt en ga bij ze aan tafel zitten.
"Dus, hoe gaan we Kim naar de muziekwinkel krijgen?" Vraagt Morwenna
"Geen idee." Zeg ik en op dat moment komt Ashton binnen lopen
"Hoe laat gaan jullie met Kim naar de muziekwinkel?" Vraagt Ashton
"We gaan om 12:00 uur naar Kim's hotel." Zeg ik
"Oke." Zegt Ashton die onder tussen is gaan zitten
Ik eet mijn yoghurt op en loop dan naar boven om me aan te kleden. Ik neem een douche en kleed me daarna aan. Ik zeg gedag tegen Calum en loop dan samen met Skylar en Morwenna naar de auto, op weg naar Kim.
10 minuten later...
Het is niet ver rijden dus we zijn er zo. We vragen aan de balie op welke kamer ze verblijft en gaan daarna naar haar kamer. We kloppen op de deur. Het duurt even maar dan gaat eindelijk de deur op een keertje open, we lopen naar binnen, binnen is het donker. Ik zie Kim eerst niet maar dan zie ik haar met een deken over haar heen op bed liggen te snotteren, overal liggen zakdoeken...
"Kim?" Zegt Skylar
"Ga weg!" Roept Kim
"Kom je moet naar buiten." Zegt Morwenna terwijl ze de dekens van haar aftrekken en ik de gordijnen open doe
"Kim alstublieft ga met ons naar buiten." Smeken we
Kim loopt naar de badkamer en doet de deur opslot. Na een tijdje komt ze helemaal opgerfrist naar buiten lopen. Ze pakt haar tas en loopt de deur uit...
"Komen jullie nog?" Vraagt Kim
We kijken elkaar verbaasd aan en lopen achter Kim aan. We lopen rond in de stad en dan krijg ik opeens een sms'je van Ashton..
Ashton : We zijn bij de muziekwinkel :D
Stephanie : Oke we komen eraan
"Kom Kim ik weet een hele leuke winkel." Zeg ik
"Oke." Zegt Kim
We lopen naar de winkel en gelukkig loopt Kim mee de winkel in. Als we de winkel in lopen zien we de jongens bij de cds kijken. Kim loopt naar de bak met platen. Dan komt Michael ook binnen ze kijkt om. Michael wil weglopen maar word tegen gehouden door Calum. Op dat moment word Thinking Out Loud opgezet. Michael loopt naar Kim toe en geeft haar een knuffel en dan zoenen ze...
A/N
Sorry dat het zolang duurde! Ik ben bezig met een andere fanfiction genaamd My Stepbrother ~ Luke Hemmings
JE LEEST
My Love ~ Michael Clifford
FanfictionHet gaat over een meisje genaamd Kim. Ze is 19 jaar. Haar vader krijgt een promotie en moet naar Australië verhuizen. Daar ontmoet ze Michael...