Kim's POV
Ik word wakker door mijn wekker die af gaat. Ik wil me omdraaien maar dan realiseer ik mij dat ik op tour ga met Michael en de andere jongens. Ik spring uit bed en neem een douche. Als ik klaar ben doe ik de kleren aan die mijn moeder heeft klaar gelegd, als ik het aan heb zie ik dat het het michael clifford is my boyfriend t-shirt is. Ik lach. Als ik beneden ben zie ik in de keuken allemaal lekkere dingen staan zoals, jus d'orange, croissantjes, pannekoeken en yoghurt met aarbeien.
"Goedemorgen lieverd." Zegt mijn moeder
"Goedemorgen. Heb jij dit allemaal gemaakt?" Vraag ik
"Ja." Zegt mijn moeder
"Bedankt." Zeg ik terwijl ik haar omhels.
Als ik klaar ben met eten poets ik mijn tanden en probeer ik mijn koffer naar beneden te sjouwen. Terwijl ik mijn koffer naar beneden probeer te sjouwen hoor ik getoeter ik kijk naar buiten en zie dat het zijn de jongens. Als ik eindelijk beneden ben staat mijn moeder al buiten.
Als ik buiten sta geef ik mijn moeder een knuffel en stap de bus in.
In de bus staan de jongens ik geef ze één voor één een knuffel en ik geef Michael en zoen. We zien dat de jongens hun handen voor hun ogen doen.
"Kleuters." Roepen Michael en ik tegelijkertijd.
En we gaan door de zoen word steeds wilder en dan rijden we weg. Ik zwaai naar mijn moeder. Als we er zijn gaan we naar het hotel en loopt Michael met me mee naar mijn kamer.
"Hier is je kamer." Zegt Michael terwijl hij de deur open houdt
Het is een grote kamer met in het midden een groot tweepersoonsbed.
"Het is geweldig!" Zeg ik
Ik geef Michael een zoen. Michael tilt me op en legt me op bed. Hij trekt zijn shirt uit en zoent me in mijn nek, ik trek mijn shirt uit en ik zoen Michael de zoen word steeds wilder...
20 minuten later...
Liggen we naast elkaar in bed, ik in Michael's t-shirt en hij in zijn onderbroek. Dan word erop de deur geklopt. Het zijn Ashton, Calum en Luke.
"Jullie moeten.. Zegt Ashton
"We laten jullie wel alleen." Zegt Luke en ze lopen weg
We moeten lachen en ik geef Michael een zoen.
"Kom!" Zeg ik terwijl ik mijn kleren aan.
Michael doet ook zijn kleren aan en ik kan het niet laten om te kijken.
"Wist je dat staren onbeleefd is." Zegt Michael lachend
"Sorry." Zeg ik en ik loop weg
Als ik aan de voorkant van de bus ben zie ik de manager van de jongens staan.
"Hallo. Kim was het toch?" Vraagt hij
"Hoi. Ja." Zeg ik terwijl ik zijn hand schud.
Michael komt binnen en slaat zijn arm om mij heen.
"Mooi jullie zijn er allemaal! We moeten iets bespreken."
"Moet ik jullie even alleen laten?" Vraag ik verlegen.
"Nee het gaat over jou en Michael."
"Is er iets mis?" Vraagt Michael ongerust terwijl hij me los laat.
"Nee maar jullie moeten tijdens de interviews zeggen dat jullie een relatie hebben."
"Oh oke." Zegt Michael
"En kim.." Begint de manager
"Ja?"
"Je moeten weten wat de gevolgen zijn. Je kan hierop geen leuke reacties krijgen."
"Dat begrijp ik." Zeg ik
"Wanneer is dat interview?""Na het concert."
"Oke."
Iedereen loopt naar buiten. Buiten zie ik Skylar, Morwenna en een ander meisje die ik nog nooit heb gezien staan. Ik loop naar ze toe. Ik knuffel Skylar en Morwenna en stel me voor aan dat meisje...
"Hi ik ben kim."
"Hi ik ben Stephanie. Leuk je te ontmoeten." Zegt ze terwijl ze mijn hand schud
De andere jongens stellen zich ook voor en Calum geeft haar een zoen.
"Ooeeehh." Roepen we met z'n alle
Als het concert begint zitten wij backstage. We leren Stephanie beter kennen en we weten nu ook waar ze Calum heeft ontmoet. Als het concert is afgelopen is tijd voor het interview...
"Je hoeft niet zenuwachtig te zijn." Zegt Michael die heeft opgemerkt dat ik harstikke zenuwachtig ben. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar binnen...
"Hallo." Zegt de interviewer
Michael's POV
Terwijl we wachten op de interviewer zie ik dat Kim erg zenuwachtig is...
"Je hoeft niet zenuwachtig te zijn." Zeg ik terwijl ik haar hand vast pak en we lopen naar binnen...
"Hallo." Zegt de interviewer
"Hallo." Zeggen ik en de jongens
"Voor dat we beginnen heb ik een vraag aan Michael."
"Vraag maar." Zeg ik
"Is het waar dat jij een vriendin hebt?"
"Ja dat is waar en ze staat daar." Zeg ik terwijl ik naar Kim wijs
"Mogen we haar zien?"
"Ja hoor, ik haal haar wel even." Zeg ik en ik loop naar Kim
Na een paar minuten kom ik terug samen met Kim. Ze geeft de interviewer een hand en komt naast me zitten.
"Dus... Kim was het toch?"
"Ja." Zegt Kim
Na een uur is het interview klaar en gaan we naar het hotel
We zitten met z'n alle in de kamer van Luke, het is stil...
"Zullen we een film kijken?" Vraagt Luke
"Is goed welke?" Vraagt Calum
"MEAN GIRLS!" Roept Luke
"Die hebben we al zo vaak gezien." Zegt Skylar
"Maar vooruit, zet maar op." Zegt SkylarAls de film is afgelopen gaan we naar bed...
A/N
HiyaaaSorry dat het hoofdstuk een beetje kort is. En sorry dat ik niet veel schrijf, ik heb vakantie maar ik moet heel veel leren.
O ja ik heb twitter het is een fanpage. Ik heet : kim_clifford02
JE LEEST
My Love ~ Michael Clifford
FanficHet gaat over een meisje genaamd Kim. Ze is 19 jaar. Haar vader krijgt een promotie en moet naar Australië verhuizen. Daar ontmoet ze Michael...