3 bölüm

398 63 1
                                    

Ece'nin elime tutuşturduğu içeceği içerken yine sakarlığım tutmuştu, içeçeği koluma dökmüştüm. Fizik kurallarının içinden geçtiğim bir an daha, elbiseme dökülmemiş kollarım batmıştı. Tuvalete giderken daldığım temizlik odası aklıma gelince bez almak için merdivenlere yöneldim. O kadar uzundu ki 2. katta çıktığımızda 3 kata çıkmış gibi oluyor. Merdivenleri çıktıkça müzik sesi azalıyordu. Merdivenleri çıktıktan sonra şok olmuştum. O tuvaletteki çocuktu ve diğer çocuğu sıkıstırmıştı. Çocuk bana doğru koşup aşağı indi. Sinirle çocuğa yürüdüm. Nasıl başka birini köşede sıkışırabilir?
  Yanına gidip bağırmak için ağzımı açmamla elini ağzıma koyup beni duvara yasladı. Diğer elini başımın arkasına koydu duvarla temas etmemem için.. Düşüncelerimden sıyrılıp sinirle halime tekrardan büründüm.
  Kulağıma yaklaştı "sessiz olman gerekiyor, soru sorma sadece sus ve bekle"
"Noyo sosocolmosom sonomo sorcom vobok borok bono" eli ağzımda diye konuşmicağımı mı sandı laham suratlı
  Elini ağzımdan çekip kısık sesle konuşmaya devam etti.
"Sorularını 5 dakika sonrasına sakla!"
Konuşmama fırsat vermeden içeri girdi ve bir çığlık sesi geldi..

  2 ay sonra
Ateş'ten
   Artık dayanıyorum şu lanet olası elbiseye. Ayağa kalktım kolundan tuttum ve odama doğru sürükledim. Odaya gelince içeri girer girmez kapıyı kitleyip kaşlarımı olabildiğince çatıp ona döndüm.
  "BU ÜSTÜNDEKI BEZ PARÇASIDA NE!"
  "Elbise" omuzlarını silkip bana baktı ama o an gögüslerini doğru düzgün kapatmayan dekoltesine kaydı gözlerim. Omuzlarını silkerken hafif salanması beni nasi bu kadar etkileyebilir deli olucam. Dışardada böyle gezdiği aklıma gelince dahada delirdim.
"ÇABUK DEĞIŞTIR ŞU ELBISEYI"
"BU ELBISEYI ÇIKARTMICAM, ÇIKARTIRSAMDA ÇIPLAK GEZERIM YINE BAŞKA BIR ŞEY GIYMEM!" Bağırırken aldığı nefesler mükemmel göğüslerini gorsel şölene çevirip sunuyordu. Artık dayanacak gücüm yoktu.
  Hızla üstüne yürüyüp duvarla arama aldım. Belinden tutup havaya kaldırdım boyumuzu eşitledim. Sonrası.. Dayananayarak kendimi ona bastırdım.
Sadece ilk temas, ilk temasta bile vücudum o kadar kasılmıştı ki.. Ben sadece onu istiyorum! Yüzüne yaklaştım ve vucutlarımızı biraz daha bastırdım Gece'den gelen inleme sesiyle vücut derecem biraz daha artmıştı.
"Her gün bir başka kadınla olabilirsin ama ben onlardan biri değilim" gözlerine baktım bu da neydi? Onu ilk gördüğüm andan beri arzulayan başka kadına dokunamayacak hale gelmiştim
"Kimseyle birlikte olduğum yok gece"
"Dün Bahar söyledi olmuşsunuz!" Kendimi biraz daha bastırdım ve gelen inleme sesi her defasında beni yükseltiyordu. Kulağına yaklaştım
"İlk gördüğüm andan beri arzuladığım tek kadınsın, bahar odama geldi saçma sapan şeyler anlattı ve gitti, sana bu şekilde anlatmasının bedeli olacak ama şuan.. lütfen-"
"Sana inanıyorum" diye bir fısıltı geldi. Gülümsedim elimin birini boynu ve çenesinin birleştiği yere koyup dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Ikimizinde gözleri kapanmıştı. Onu öpmek o kadar güzeldi ki. Ben sanırım Gece'nin bağımlısı olmuştum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece Masalı (+18 içerir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin