2. Bölüm

613 75 1
                                    

Ateş'ten

"Aradığımızın burada olduğuna emin misiniz? Üniversiteli gençlerden oluşan basit bir parti gibi gözüküyor"

Müziğin sesinden dolayı sesimin duyulmayacağını bildiğimden rahattım. Sorduğum sorunun cevabını beklerken kapı tıklanma sesi geldi

"Dolu!"

Tekrardan sorumun cevabının sahibine döndüm

"Gördüğün hiçbir şeyden emin olma Ateş. Biliyorsun ki anlaşılmasın diye her türlü yolu deniyorlar. Alınan bilgilere göre bu gece orda satış olacak! Şimdi-"
Kapı biraz daha sertçe vurulduğunda konuşma bölündü.

"Beyfendi orda naptığınızla emin olun hiç ilgilenmiyorum ama tuvalette saatlerinizi lütfen evinizde geçirin"

Kaşlarımı çatıp kapının arkasındaki kızı görebilecekmişim gibi tuvaletin kapısına odaklanmıştım telefondan gelen sesle dikkatimi telefona verdim

"Şimdi görevine dönebilirsin"

Ayağa kalkıp kapıyı açacakken kapıya dahada sertçe vuruldu

"Bana bak ne yapıyorsan içerde umrumda değil çık şu lanet tuvaletten artık. Ne yedin ne içtin bilmiyorum tuvaletinde bir kapasitesi var lahamlar senin yüzünden taşacak!"

Benden istemsizce çatılan kaşlarımla yüzümden alevlerin çıktığını düşünecek zaman bulamadan sinirle dışarı çıktım.

"Asıl sen bana bak baş belası sana insanların özel alanlarına burnunun sokulmaması gerektiği öğretilmedi mi"

"Benim baş belası olduğum konusunda tartışırız ama senin laham suratını şuanda çekemeyecem, çekil önümden"

Sinirle karışık bir kahkaha attım. Kafamı tekrardan ona doğru eğdim.

"Laham suratlı mı? Ciddi misin? Kızlar bu surat için her şeyi yapıyorlar"

Bu bayan bilmiş kim bilmiyorum ama 2 dakikada beni sinirlendirmeyi başaran ilk kadın olduğu kesindi! Göz devirip kolumdan itip tuvalete geçti ve kapı kapandı. Bu baş belasına normal bir zamanda haddini bildirirdim ama görevime dönmem gerek.

Kolidorda aşağı inmek için yürürken az önceki kız geldi aklıma. Üzerindeki siyah elbisesi makyajıyla çok-
  Ne düşündüğümü farkedip düşüncelerimden sıyrıldım ve kendime geldim merdivenlere yönelip aşağı indim. Olabildiğince insanları görebiliceğim masaya yönelip izlemeye başladım

Gece'den

Furkan ile Ece'nin ortasına oturdum.

"Ben çok sıkıldım gitsek mi?"

Yavru köpek bakışlarımı ikisinede atıp evet cevabını almak için dua ettim. Ama ikiside bana tabii ki hayır der gibi bakınca kollarımı birleştirip somurtma eylemine geçtim. Ece masada duran kırmızı bir içeceği bana uzattı.

"Al iç ve eğlenmene bak, bu parti bitmedende eve gitmiyoruz Gececim"

Oflayarakta olsa içeceği aldım ve tadına baktım. Çok beğendiğimi söyliyemicem ama yapabilecek başka bir şeyim yoktu

Ateş'ten

Ellerindeki içecekleri yudumlayıp dans eden insanların arasında gözüm koltuklara takıldı.
"Az önceki kız.." kollarını göğsünde birleştirmiş somurtarak oturuyordu.  Elbisesinin açıkta kalan omuzlarına kollarını birleştirmesiyle hafif bir gögüs dekoltesi veriyordu. Bunu gören her erkeğin dekoltenin dahada fazla olmasını isticeğine eminim. Yanındaki kızın uzattığı içeceği almak için hareketlenince kendime geldim.
"Saçmalama Ateş, görevine dön" dikkatimi bir kız çektiğinde bütün odağım oydu artık. Oldukça yakın ve samimi dans ettiği çocuğun cebinden para alıyordu. Biraz daha yaklaştım ve ufak hareketlerle dans ediyormuşum gibi yanlarına gittim. Konuşmalarına dikkat kesildim
"Yukarda boş oda olduğuna eminim" diyen kız göz kırptı

"Alacaklarım konusunda çok heyecanlıyım" çocuk sözlerini bitirip yürüyen kızın arkasından onu takip etti. Umarım alacakları aradığım şeydir başka pozisyonlarda basmam. Arkalarından takip etmeye başladım. Merdivenleri çıkıp tuvaletin solunda kalan odaya doğru yürüdüler. Kapıyı kapattıklarında kapının önüne gidip kapıyı hafifçe açtım ve dinlemeye başladım.

"Hazır mısın?" Ilk kız konuşmuştu

"Hiç olmadığım kadar" araladığım kapıdan içeriyi aynı zamanda izlemeye başladım.

Kız çocuğun ellerine ufak poşet sıkıştırdı ve evet aradığımız buydu. Kız ellerini çocuğun üzerinde gezdirip uzaklaştı. Bugünlük bu kadar ilk defa alanlara promosyon hediyemiz maalesef yok deyip göz kırptı ve yatağa oturdu. Çocuk kızın üzerinde gözlerini gezdirmeyr başladı. Gögüslerini neredeyse hiç kapatmayan askılı ve birazcık eğilse erkeklere görsel şölen olabilicek kadar mini bir eteği vardı. Fiziğini oldukça ortaya çıkartan bu elbiseyle çocuk çoktan baştan çıkmıştı. Gözlerini kızdan zorla ayırıp kapıya yöneldi. Bunu görünce hızla sağa duvara yaslandım ve çıkmasını bekledim. Kapıdan çıkan çocuk kapıyı kapatır kapatmaz kolundan tutup duvara yasladım.
"Sakın sesini bile çıkartma! O elindekini bana veriyorsun ve dua et şuanda seni bırakıyorum. Bu olay tekrarlanırsa hayatının biteceğinin garantisini verebilirim"

"Sende kimsin" acıdan sızlanan çocuğun elinden paketi alıp serbest bıraktım.  Çocuğun hızlıca yöneldiği merdivenlerde şaşkın gözlerle bana bakan kızla göz göze geldim.

Gece Masalı (+18 içerir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin