2. BÖLÜM

90 9 13
                                    

ASENA'DAN

Arabadan inip okula giriş yapmıştık neredeyse bütün gözler üzerimizdeydi derdim ama sanırım zil çoktan çalmıştı bizimle beraber yaklaşık 10 tane korumada diğer arabadan inmişti diğer korumalardan biraz korktuğum için Ahmet abiye sormaya karar vermiştim korkmamın asıl sebebi ise hepsi etrafa dövecekmiş gibi bakıyordu Ahmet abiye dönüp "abi siz okula girmeyeceksiniz değil mi" tabi ben bu soruyu sordum ama Lavin ve Ceyda'da cevap için Ahmet abiye bakıyorlardı.
"Okula sizinle beraber girmeyeceğiz ama okulun kapısında bekleyeceğiz" Ahmet abinin cevabına baya bi mutlu olmuştuk çünkü gün boyu yanımızda gezenlerse rahatsız olacaktık.

Ahmet abiye gülümseyip kızlarla beraber Üniversiteye girmiştik ama hepimiz farklı fakültelerde okuyorduk uzaktan gelen kişiye görünce gülümseyip Lavin'in karnına hafifçe vurup karşıyı işaret etmiştik tabi Barlas eniştemi görünce hanımefendi mutluluktan havalara uçacaktı hemen gidip koşarak Barlas'a sarılmıştı tabi biz Ceydayla ortada mal gibi kalmıştık ki çok geçmeden bizim burda olduğumuzu hatırlayıp ayrıldılar.

Barlas bu tarafa doğru gelip "hadi kızlar sizi sınıflarınıza bırakayım" demişti zaten koridorda kimse yoktu çünkü ders çoktan başlamıştı yani sanırım Barlas'ı takip edip ilk önce Lavin'in fakülte kısmına gelmiştik. Barlas Lavin'in anlından öpüp sınıfın kapısının açmıştı Lavin içeriye girdikten sonra Barlas bize dönüp "Hadi sizide götüreyim sınıflarınıza" demişti.

İkimizde Barlas'ı onaylamıştık yaklaşık 5 dakika yürüdükten sonra Ceydanında fakülte kısmına gelmiştik Ceyda içeriye girmeden önce Barlas sert ve ciddi sesiyle ki bu Ceyda ve beni korkutuyor "İyi dersler" demişti. Ceyda kafasını sağol anlamında salladıktan sonra içeriye girmiştik.

Şimdi sadece Barlas ve ben kalmıştık. Barlas bana dönerek "Hadi gel senide götüreyim" demişti ama burda garip olan şey Barlas'ın sesinin sert ve ciddi çıkmamasıydı yada ben öyle duymuştum fazla önemsemeyerek "tamam" demiştim.

Bu seferde benim ders işleyeceğim fakültenin olduğu yere geldiğimiz zaman tam sınıfa gireceğim zaman Barlas'ın "Asena" demesiyle durup arkama bakmıştım. "Efendim Barlas" dememle bana "İyi dersler" demişti karşılık olarak "Sağol" diyerek içeriye girmiştim.

...

CEYDA'DAN

Kızlarla teneffüste birbirimizi bulup kantine gitmeye karar vermiştik.
Kantine gittiğimizde birşeyler atıştırmıştık ki zilin çalmasına 5 dakika kalmıştı elimi yıkamak için lavabonun yerini birine sorup lavaboya gitmiştim. Elimi yıkarken aynadan kendime bakmıştım göz rengim koyu kahverengi saçım turuncuydu fiziğimde iyiydi yani boyum 1.68 kilomda 62 gibi birşeydi kısaca bunları düşünürken zil çalmıştı.

Okulun ilk günü olduğu için sadece ilk ders işlenmişti bu yüzden diğer dersler boş olduğu için kızlarla eve gidecektik ama ben üşendiğim için lavabodan çıkıp kantine doğru gittim neyseki beni bekliyorlardı yanlarına doğru gidip Lavin'e doğru eğilerek "çantamı sen getirir misin" dedim o da tamam demişti ki o sırada Asena "benimde çantamı getirir misin" demişti Lavin biraz baktıktan sonra "tamam siz arabaya geçip beni bekleyin" demesiyle kabul edip arabaya geçmiştik bizden 5 dakika sonrada Lavin gelip arabaya binmişti.

Harakete geçen araba ile yaklaşık 25 dakika sonra eve varmıştık ki eve girebilmek için anahtarı baya bi süre aradıktan sonra girebilmiştik odalarımızda çekilmiştik aslında ev büyük olmasına rağmen yani iki katlı olduğu için temizliği biz yapmıyorduk haftada bir temizlik şirketinden geliyorlardı.

Bunları düşünürken odama girip üstümü değiştirmiştir ve koşarak yatağıma atladım tam uykuya dalacağım sırada Asena'nın bağırmasıyla bütün uykum kaçmıştı.

Kırık ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin