Jiran

5.2K 63 1
                                    

"Ohhhhh.. ohhhhh...." Rengek Idah.

"Kak Idahhh... Nak pancut kakkk..." Roslan semakin kekejangan menghenjut Idah yang menonggeng di depannya.

"Aahhh... Aahhhh..." Semakin kuat Idah merengek hingga melentik punggungnya.

Bulat mata Roslan melihat punggung lebar isteri jiran tetangganya itu melentik dibedal olehnya. Melengkung tubuh Roslan dan akhirnya dia terkujat-kujat mengeluarkan benihnya mengisi tubuh surirumah itu.

"Ohhhh... Lannn... Aaaahhhh..." Idah merengek kesedapan merasai batang Roslan berdenyut memancutkan air mani di dalam punggungnya.

Amat berdebar-debar melihat adegan itu dari celah pintu bilik makciknya yang tidak boleh ditutup rapat itu. Bukan perasaan marah yang sedang membara di hatinya, sebaliknya perasaan bernafsu yang meluap-luap melihat makcik kandungnya yang menonggeng ditebuk anak saudara pak Ali.

Dengan nafas termengah, Roslan menarik keluar batangnya dari tubuh Idah. Amat pula yang tekun mengintip terdengar bunyi sesuatu mencirit keluar dari tubuh makciknya. Tidak dapat Amat pastikan apakah ia kerana dia hanya dapat melihat dari sisi tubuh makciknya. Amat tidak tahu apakah yang berlaku di belakang tubuh makciknya.

"Amattt! Angkat jemuran! Hujan! Mak Ngah tengah siang ikan ni!" Pekik makciknya di dapur mematikan lamunan nostalgia yang masih berlegar di ingatan Amat.

Berlari Amat keluar dari bilik menuju ke garaj kereta rumahnya. Memantul batangnya yang keras di dalam seluar pendeknya. Segera Amat tarik penyidai pakaian beroda itu ke depan kereta Daihatsu Charade pakciknya.

"Belum keringkan?" Tanya Idah yang terjengul kepalanya di pintu rumahnya yang terbuka.

"Belum mak Ngah... Amat tarik sini je lah.." kata Amat.

"Ok.." balas Idah dan kemudiannya dia terperasan batang anak saudaranya memantul-mantul terpacak di dalam seluarnya.

"Tu kenapa tu? Kau melancap eh?!" Tanya Idah dengan lantang di ruang tamu sambil jarinya menunjuk ke batang Amat yang membonjol bagai khemah menongkat seluar pendek remaja itu.

"Eh takdelah mak Ngah.. manalah orang tahu.. dah nak keras camni.. nak buat camne.." kata Amat dengan malu sewaktu berjalan melepasi Idah dan menuju ke biliknya.

"Kalau mak Ngah dapat tahu kau melancap siap kau!" Kata Idah terus ke dapur.

Amat kembali berbaring di katil bujangnya. Batangnya mula kendur di dalam seluar. Hujan semakin lebat di luar. Hujan itu juga mengingatkan Amat terhadap apa yang disaksikan beberapa bulan lalu. Memori Amat kembali menerawang mengingati kejadian yang tidak mungkin dilupakan dari ingatannya.

Amat tak sangka, hujan yang turun pada pagi hari membuatkan cikgunya membatalkan latihan bola sepak di padang bola taman perumahannya. Sudah sekian lama dia tidak beraksi di padang. Apabila kembali beraksi, hujan turun pula. Amat memang berminat ingin mewakili taman perumahannya dalam perlawanan bola sepak bawah 14 tahun yang diadakan secara terbuka setiap tahun.

Oleh sebab hujan, Amat pulang ke rumah menaiki kereta bapa salah seorang rakannya. Namun sebaik masuk ke rumah, aksi luar biasa pula yang disaksikan. Adegan lucah antara mak Ngahnya dengan jirannya. Sebaik adegan tamat, terpaksa Amat keluar dari rumah dalam hujan lebat itu ke kedai runcit membeli makanan ringan. Biar dia kelihatan seakan benar-benar baru pulang dari bermain bola sepak nanti. Amat rela basah kuyup dari dimarahi makciknya kerana tahu perkara sebenar. Memang amat sangat takut kepada mak Ngahnya yang garang itu.

Kenangan itu membuatkan Amat rasa serba gelisah. Wajah dan tubuh makciknya sentiasa terbayang di fikiran. Malah kenangan sedapnya dilancap mak Ngahnya turut bermain di fikirannya. Semakin bernafsu Amat membayangkan kenangan, betapa seksi sekali wajah makciknya dinodai air maninya. Berahinya semakin geram mengingatkan kenangan menyaksikan air maninya memancut ke dalam mulut makciknya.

Tiba-tiba Amat rasa berdosa kerana dia bernafsu kepada makciknya sendiri. Amat serba salah. Dia mula duduk di katil memandang batangnya yang menegang di dalam seluar. Amat menyelak bahagian bawah seluar pendeknya mengeluarkan batangnya. Keras terpacak di depan mata. Amat teliti di kawasan jahitan sunatnya dahulu.

Lantas dia terfikir, apakah kaitan memeriksa batangnya dengan menggoncangkannya. Jika tiada kaitan, kenapa makciknya melakukannya dulu hingga terpancar air mani pertamanya. Adakah makciknya mencabul dirinya? Jika benar, adakah makciknya juga sudi melakukan perkara yang sama dengannya, seperti yang telah dilakukan dengan Roslan anak saudara pak Ali itu?

Amat bangun dari katil dan keluar dari biliknya. Kelihatan makciknya sedang berdiri menuang minyak masak ke dalam kuali di dapur. Segera Amat menuju kepada makciknya. Dia berdiri kira-kira 2 meter dari makciknya. Memerhati tubuh makciknya dari belakang.

Punggung lebar makciknya yang berkain batik itu berada di depannya. Melenggok daging punggung makciknya dalam pergerakan yang seksi sekali di mata Amat. Geram sungguh Amat memandang punggung lebar makciknya yang membulat seksi berkain batik itu.

Bayangan persetubuhan makciknya dengan Roslan anak saudara pak Ali kembali muncul di fikirannya. Membuatkan Amat semakin bernafsu kepada makciknya. Amat bergerak setapak ke depan. Namun langkahnya terhenti. Dalam debaran di dada, Amat bimbang bakal dimarahi makciknya. Dia sedar makciknya garang. Tidak lembik seperti suaminya. Amat mula serba salah. Pendiriannya mula goyah.

Tiba-tiba teringat pula makciknya melancapkannya beberapa bulan dahulu. Masih Amat ingat senyuman makciknya sewaktu air mani Amat memancut ke wajahnya. Masih segar diingatannya melihat reaksi teruja makciknya sewaktu menerima air mani Amat yang terpancut ke dalam mulutnya. Amat yakin makciknya pasti rela. Amat nekad ingin sesuatu yang menikmatkan berlaku pada dirinya hari itu.

Lantas dia mendatangi makciknya dari belakang dan menekan batangnya yang terpacak keras di dalam seluar pendeknya ke punggung makciknya. Terbenamlah batang Amat di belahan punggung makciknya yang berkain batik itu. Idah yang sedang menunggu minyak di kuali panas merasakan ada suatu yang hangat dan tumpul menggelongsor masuk ke belahan punggungnya. Hingga kain batiknya ikut terselit di belahan punggungnya. Idah pun menoleh dan terlihat anak saudaranya berdiri di belakangnya agak rapat.

"Hey apa ni!!" Jerkah Idah sambil memusingkan tubuhnya hingga tercabut batang anak saudaranya yang separuh tertancap di belahan punggungnya.

"Amat ingat mak Ngah ni apa? Suka-suka buat macam ni!" Tengking Idah sambil mencubit perut Amat dengan kuat.

"Aduh mak Ngah sakit mak Ngah.. aduhh mak Ngah.. sakit.." Amat kesakitan merasakan cubitan makciknya yang bertubi-tubi.

"Berani buat mak Ngah macam ni ye? Nak mak Ngah bagi tahu pak Ngah?!" Kata Idah dengan garang sambil melepaskan cubitannya.

Amat diam. Batangnya masih terpacak di dalam seluar pendeknya.

"Biar betul anak saudara aku ni..." Getus hati Idah yang terpesona dengan keadaan Amat itu.

"Kenapa Amat buat macam ni?!" Tanya Idah yang masih bernada marah kepada Amat.

"Amat teringat mak Ngah keluarkan air mani Amat dulu..." Kata Amat sambil memandang lantai.

"Itu mak Ngah buat untuk mendewasakan Amat! Nak periksa berfungsi ke tidak.. sudah, pergi baca buku.. tahun ni kalau keputusan ujian teruk mak Ngah tak nak bawak jalan-jalan!" Kata Idah.

Dengan muka monyok Amat berjalan menuju ke biliknya. Sementara Idah pula terkemut-kemut lubang duburnya di dalam kain batiknya. Berdebar sungguh perasaannya pada masa tu. Seakan ingin anak saudaranya melakukannya lagi. Namun dia menenangkan hatinya dan memikirkan sebagai seorang makcik yang tidak wajar melakukan perbuatan terkutuk dengan anak saudara kandung sendiri. Tersenyum Idah melihat Amat berjalan dalam kekecewaan meninggalkannya. Idah tersenyum kerana tidak menyangka dia diberahikan oleh anak saudara kandungnya sendiri.

Mak Ngah GarangWhere stories live. Discover now