"Ohhh.. Sedapnya bang... Ohhh... Lagi bang... Ohhh..."
"Idah.. aarghhhhh... Aahhhhhh!"
"Abang ni kan... Cepat betul sampai... Hishhh... Dahlah nak mandi.."
Segera Amat berundur perlahan-lahan masuk ke biliknya. Pintu biliknya ditutup perlahan-lahan. Terus dia menuju ke katil bujangnya dan termenung memandang ke lantai.
Pintu biliknya secara tiba-tiba dmakcikka seseorang. Kelihatan makciknya masuk dan memandang wajah Amat.
"Nak ikut mak Ngah tak?" Tanya Idah.
"Pergi mana?" Tanya Amat sambil memandang tubuh makciknya yang berkemban kain batik berdiri di depannya.
"Pergi klinik kat depan tu. Daftar Amat berkhatan" kata Idah dengan serius.
"Emmm.. ok..." Jawab Amat.
Idah dan Amat berjalan di tepian jalan kawasan rumah teres, menuju ke barisan blok rumah kedai 2 tingkat. Setibanya di simpang rumah pak Ali, terdengar siulan nakal oleh beberapa orang lelaki yang melepak di halaman tepi rumah pesara kerajaan itu.
Amat menoleh, terlihat anak lelaki pak Ali yang masih bujang sedang melepak bersama kawan-kawannya di pangkin kayu yang redup dipayungi pohon mangga.
"Amboi kak Idah... melenggang lenggok dengan Amat nak gi mana tu?" Tegur Roslan anak pak Ali.
"Nak ke klinik, daftarkan si Amat ni sunat" jawab Idah.
"Nak ikut boleh?" Tanya Roslan.
"Kenapa? Kau nak sunat jugak ke?" Idah membalas.
Tersengih-sengih Roslan memandang Idah yang berlalu pergi.
"Fuhh.. power jiran kau Lan..." Kata Ayob.
"Dia punya lenggok... Fuhhh..." Lazim pula mencelah.
Mata mereka kagum melihat lenggokan punggung Idah yang sendat dibaluti skirt biru tua. Garisan seluar dalam jelas terpamer di punggung bulat bini orang anak satu itu. Memantul lemak Ngah punggungnya.
Baju kemeja satin berwarna emas sendat membalut tubuh montoknya. Berkilat membalut lengannya yang montok. Singkat mendedahkan seluruh bentuk punggungnya.
"Tetek walau kecik tapi ada shape, bontot pun selambak besar... Fuhhhh... muka pun seksi..." Kata Roslan.
"Seksi eh..." kata Ayob.
"Nak kata lawa sangat tu takdelah.. tapi boleh stim jugak tengok muka dia.. silap-silap boleh pancut awal tengok muka dia mengerang" kata Roslan.
"Lawa apa muka dia... Boleh buat pancut.. kah kah kahh... Tak gitu Lan." kata Ayob.
"Kira lawa la tu... putih melepak.. pakai spek..." Balas Roslan yang kembali menggulung daun untuk menghisap ganja.
Di klinik, sesudah melakukan pendaftaran, pekerja klinik itu memberitahu ada slot kosong berkhatan pada hari itu. Jika Amat sudi untuk dikhatankan, mereka boleh melakukannya dan menawarkan diskaun 20%.
Idah rambang mata mendengar diskaun. Malangnya dia tidak cukup duit. Asalnya nak daftar saja. Duit cukup-cukup untuk bayar pendaftaran dan booking. Idah meminta untuk bertemu dengan doktor untuk berbincang. Lalu dia dibawa masuk ke bilik doktor.
Seorang doktor lelaki india menyambut dan bertanya apakah yang boleh dibantu kepada Idah.
"Duit saya tak cukuplah doktor. Memanglah ada diskaun, tapi tak cukup ni. Boleh bayar lagi beberapa hari tak selebihnya tu" tanya Idah.
"Tak boleh puan. Kami terima tunai saja." Kata Doktor Siva.
"Alah doktor.. saya tinggal kat belakang tu je..." Kata Idah sambil menyelak tudungnya dan mempamerkan buah dadanya yang membonjol dan terjojol putingnya dalam baju kemejanya yang licin itu.
YOU ARE READING
Mak Ngah Garang
RomanceKisah makcik yang garang menjaga anak saudara tunggalnya yang yatim piatu. Walau pun garang, namun tetap disayangi oleh anak saudaranya yang taat.