Asmara adalah ketagihan dua saudara kandung itu. Namun Idah kekal mendominasi hubungan mereka. Kerana dirinya yang lebih berpengalaman dalam seks, juga kerana dia adalah makcik kandung kepada Amat.
Tidak dinafikan, Idah gemar dirinya dipuja anak saudaranya. Kerana Idah tahu, Amat sanggup melakukan apa sahaja kehendak makciknya demi kenikmatan yang akan Idah berikan. Dari membantu melakukan tugas rumah sebagai seorang anak saudara yang taat, hinggalah sehina mencibuk lubang kencing makciknya menggunakan lidahnya sendiri atas kemahuan Idah.
Amat tidak kisah menuruti kehendak makciknya, asalkan dia dapat melampiaskan nafsunya kepada tubuh wanita idamannya itu. Walaupun kadangkala Idah tidak menuruti kemahuan Amat supaya menghisap zakarnya, namun mereka tiada batasan bersentuhan. Amat bebas memeluk mahu pun mengucup seluruh tubuh makciknya pada bila-bila masa kerana Idah mahu anak saudaranya kekal memuja dan bernafsu kepada dirinya.
Namun walau sekeras dan segarang mana pun Idah sebagai seorang makcik yang mengawal anak saudaranya yang dijaga sejak kecil, dia tetap seorang wanita biasa yang kalah kepada nafsu. Lebih-lebih lagi apabila zakar idaman sudah berada dalam genggaman.
Amat bekerja sementara di kedai buku sebagai pembantu kedai. Selain dapat mengisi masanya sementara menantikan keputusan SPM, Amat juga dapat membantu meringankan perbelanjaan keluarga, selain mengumpul wang untuk dia melanjutkan pelajaran. Amat sedar, dia bukanlah anak orang senang. Maka dia rajin berusaha bagi membalas jasa kedua pakcik dan makciknya yang menjaganya sejak kecil.
Namun dari sudut lain keluarga kecil itu, Idah melihat Amat sebagai seorang lelaki yang baik dan penyabar. Taat kepada orang tua serta sabar melayani setiap permintaan makciknya. Dari membantu Idah di rumah, hinggalah melayani permintaan nafsu makciknya yang semakin ketagih hubungan seks bersama anak saudaranya. Lubang cipap Idah sentiasa berdenyut bernafsu setiap kali bersama anak saudaranya. Ingin selalu dilancap dan melancapkan anak saudaranya. Zakar Amat sudah menjadi permainan Idah. Malah Idah semakin kemaruk menggoda nafsu Amat agar anak saudaranya itu sentiasa bernafsu kepadanya.
Idah tahu, anak saudaranya bernafsu kepada punggungnya. Kerana itulah Idah gemar mempamerkan punggungnya melentik-lentik di depan anak saudaranya. Dengan bangga Idah melihat anak saudaranya bernafsu kepada dirinya dan sebaik zakar keras anak saudaranya terpacak di depan mata, dengan penuh nafsu Idah memuja alat kelakian anak saudaranya dengan mengucup dan menghisapnya. Tidak cukup dengan itu, tanpa rasa malu Idah selalu memuji zakar anak saudaranya dan selalu meminta Amat berjanji agar zakarnya itu menjadi miliknya.
Keputusan SPM telah pun keluar. Amat mendapat pangkat 1 dengan cemerlang. Berpelukan mereka di ruang tamu meraikan kejayaan itu. Namun dalam keadaan penuh nafsu dan keaiban.
Dengan kegembiraan, Idah berlutut membuka seluar anak saudaranya sebaik mengetahui Amat memperoleh keputusan yang cemerlang. Terus dihisap sebentar zakar anak saudaranya dan kemudian mereka duduk di sofa di ruang tamu meraikan kejayaan itu dalam asmara.
"Amat cintakan mak Ngah?" Tanya Idah sambil bernafsu menggoncang batang anak saudaranya.
"Ye mak Ngah.. Amat stim kat mak Ngah.. mak Ngah cantik..." jawab Amat sambil menatap wajah makciknya yang berkacamata itu.
"Mak Ngah pun stim kat Amat.. Amat punya sedap... air mani banyak... geram mak Ngah.." kata Idah yang kesedapan liang senggamanya diisi jari anak saudaranya.
Berpelukan dan berkucupan mereka berdua dalam nafsu di sofa itu. Hingga basah kain batik Idah dengan air nafsunya sendiri.
Kemudian Amat melepaskan bibirnya dari bibir makciknya. Dia ingin menyuarakan sesuatu, namun berat sungguh untuk dia meluahkan.
"Mak Ngah.. cikgu Yati ajak keluar.. dia nak belanja makan sebab Amat berjaya SPM..." kata Amat dalam keadaan serba salah.
"Dengan Amat sorang je ke?" Tanya Idah.
YOU ARE READING
Mak Ngah Garang
Любовные романыKisah makcik yang garang menjaga anak saudara tunggalnya yang yatim piatu. Walau pun garang, namun tetap disayangi oleh anak saudaranya yang taat.