~~~Miran Yürükan ~~~Kendisi 10 yılldır Gönülle evlidir ...Yürükan ailesinin büyüğü ve şirkettir her şey o yönetiyor....Karısını çok seviyor ta ki başına olaylar geldiğine kadar....(Kötü olaylar değil)
~Gönül Yürükan~Kendisi Miranla 10yılldır evli o da Miran gibi kocasını çok seviyor...Yedi yıll önce bi bebeği kaybetti bi kaza yüzünden ve o günden sonra hiç hamile kalmıyordur...Kazadan sonra rahiminde hasarlık var ve Anne olmayı çok ama çok istiyor~~~
~Reyyan Doğan~Reyyan bu hikayenin en masumu...Babası tarafından hiç sevilmiyor..Sadece Ablası ve Annesi var..Gönül ve Miranın çocuğunu taşıyacak ama gerçekten Gönülün mü onu öğreneceksiniz...Bir düğünden sonra Mirana aşık olacak...
~Kıymet Yürükan~Kendisi Miranın Annesi..Torunu olması için her şeyi yapacak...Kötü birisi zamanla olacak..Bide kocası Nedim var Miranın Babası o iyi birisi...
~Yaren Doğan~Kendisi Reyyanın kardeşidir..O da Reyyan gibi çok masumdur..Kalp hastalığına yakalanıyor ama...
~Sultan Doğan~Reyyan ve Yarenin Annesidir..Kızları için her şeyi yapar...
~Meryem Yürükan~Meryem Miranın ablasıdır..Bir tane oğlusu vardır tek varlığı oğlusu bu hayatta..Oğlusu Reyyana aşık...
~~Goncagül ve Hakan Yürükan~~Onlar ikisi evlidir iki tane kızları vardır adi Buse ve Nalan..Hakan çok kıskançtır Mirana karşı yani abisini kıskanıyor çünkü şirketi o yönetiyor açıkçası ikisi kıskançlar~
~Maksut Ulusoy~Kendisi çok kötü birisidir..Reyyanı çok seviyor zorla evlenmek istiyor Reyyanla ama Reyyan vermez...
Yazardan:Evet Arkadaşlar bu karakterlerdir bi kaç tane daha var ama onları koymadım çünkü onlar yan Karakterlerdir💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN
FantasyKaderimin yazıldığı günün dizisi gibi ayni sadece karakterler başka ve bazı yada çoğu sahneleri kendim uydurduğum....❤️