Miran:Taşıyaca annelik olmak ister misin
Reyyan çaresizce:O-olurum.....
Miran:Nasıl yani bu kadar çabuk kabul ettin..Sonuçta çok ağır bişey bu ve bizim canımızı kanımızı sen taşıyacaksın.....Bide bu 9.Ay sürecek ve 9.sonrasını da var bide doğuracaksın...Bak zorla yaptırmıyorum sana cidden istemezsen problem değil yani seni hiç bişeye zorlamak istemiyorum...
Reyyan:Miran bey...Ben sizin mutluluğunuz için her şeyi yaparım...Eşiniz kesin zor durumdadır bu zamana kadar anne olamıyor bende size bi iyilik yapıyorum işte...ve zaten....of.....
Miran:N-ne oldu bişey mi var
Yazardan:Reyyan ağlamaya başlar.....
Miran:Şttt neden ağlıyorsunuz ağlamayın ağlamak size yakışmıyor...
Reyyan ağlayarak:Elimde değil..Her şey çok zor....
Gökhan:Ben bi Kardeşine bakıp gideyim siz konuşun...
Miran:Tamam kardeşim...
Yazardan:Gökhan Yaren'in yanına gider..Reyyan ve Miran konuşuyorlardır..
Miran:Söyle bakalım ne var daha
Reyyan:Ya...hem sizin için eşiniz için kabul ettim bu annelik işini bide kardeşim ve benim evimiz yok..Annemiz hapishanede...Kardeşimde kalp hastası ameliyatı olması gerekiyor ve bana Para lazım...
Miran:Şt Parayı ve evi sen düşünme bizim villada bir tane müştemilat var orda kalırsınız hatta bizde kalabilirsin yani bizde kalmak zorundasın zaten bebeğimiz sizde...
Reyyan:Allah sizden razı olsun siz olmasaydınız sokakta kalırdık...
Miran:Asıl senden Allah razı olsun....
Reyyan:İşlemleri bu hastenede mi yapacağız
Miran:Yani bana uyar bi annemi ve eşimi çağırayım hemencikte olur o...
Reyyan:A-anladım....
Reyyan iç sesi:Başka çarem yoktu mecburdum....Hem Miran bey çok iyi birisi sevdim onu zaten ilk gördüğümde de samimi gelmişti.....
Reyyan:Ben bi kardeşimin yanına gideyim
Miran:Git tabi bende annem falan haber verdim geliyorlar gelince işlemleri haledeceğiz
Reyyan:T-tamam..
Yazardan: Reyyan Yaren'in yanına gider...Gönül ve Kıymette de hasteneye yol alırlar.....
Reyyan:Canım iyi misin
Yaren:N-ne oldu bana
Reyyan:Bayıldın kuzum.......
Yaren:Abla...Gökhan abi bana anlatı...Hastalığım var benim..B-ben ölecek miyim.....
Reyyan ağlayarak:Şşşttt sakin öyle deme ölmeyeceksin ameliyat olucan her şey düzelecek tamam mi....Ağlamayacaksın güçlü dur
Yaren:Tamam abla....ama Parayı nerden bulacağız.Nerde kalacağız....
Reyyan:Sen Parayı evi düşünme ben her şey halletim...ama ameliyat olana kadar hastenede kalman lazım....
Yaren:O-olsun....
Reyyan:Kuzum benim.....
Yazardan:Miran Dışarda bekliyordur Kıymet ve Gönül gelmişlerdir...
Gönül:Miran...Nerde kız....Kim bebeğimizi taşıyacak.....
Kıymet:Ben doktoru aradım işlerimleri haledeceğiz...
Miran:Bugün mü..Bu kadar erken olamaz ya kıza daha sormadık bugün mü
Gönül:Ben ne zamandır bekliyorum bugün olsun...
Kıymet:Hadi hadi doktor çağırıyor..
Gönül:Anne sen konuşmayı başla ben ve Miran kızı alıp geliyorum...
Kıymet:Tamam kızım....
Yazardan:Kıymet doktorun yanına gider.....Gönülde Miranı ve Reyyanı almaya gider.. Reyyan ve Miran ve Gönül gelirler odaya otururlar ve işlemlere bakarlar...İşlemlerden sonra İkiside de çıkarlar Reyyan dahil ...Reyyan Oda da yatıyordur çaresizce...
Reyyan ağlayarak:Allahım sen bana güç kuvvet ver...Annem duyarsa bide çok kötü şeyler olur....
Yazardan:Kıymet doktorun yanına giderler..
Doktor:Merhaba Kıymet hanım
Kıymet:Merhabalar..
Doktor:Merhaba oturun şöyle zaten telefonda konuşmuştuk...
Kıymet:Evet işlemleri bugün başlatabiliriz Hatta şimdi herkes burda....
Doktor:Yalnız kıymet hanım size bişey söylemem lazım
Kıymet:Ney?
Doktor:Gönül hanım bu işlem için yumurtalıkları uygun değil...
Kıymet:Nasıl
Doktor:Gönül hanım yumurtalıkları işlevini yerine getiremez durumda bu yüzden operasyon gerçekleştiremez
Kıymet:Gerecekleşecek doktor bey
Doktor:Anlamadınız galiba...Reyyan hanım anne olmak için gayet uygun yakma Gönül hanımda olamaz..O yüzden Reyyan hanımın yumurtalıklarını naklı yapamayız...üzgünüm..
Kıymet:Olacak doktor..
Doktor:Anlamadınız galiba
Kıymet:Anladım doktor bey benim oğlumun bir çocuğu olacak..
Doktor:Baştan anlatmamı ister misiniz
Kıymet:Hayır doktor..bakın bu çocuk olacak..
Doktor:Reyyan hanımım yumurtalıklarını mi kullanacağız...
Kıymet:EVET!
Doktor:Ama o zaman bebeğin biyolojik annesi Reyyan hanım olur
Kıymet:Biliyorum..ama o bilmeyecek..
Doktor:ama bu hiç iyi olmaz yasal olur....biliyorsunuz dimi..Reyyan hanımın izni olmadan yapamayız...
Kıymet:Yaparız doktor...Hiç kimseye anlatmayız herkes bebeğin Annesi Gönül zannedecek...
Doktor: ama
Kıymet:Lütfen....size rica ediyorum ne isterseniz veririm
Doktor:Y-yaparız...
Yazardan:Doktor Reyyanın yanına gider ve operasyonu başlattıralar...Operasyon bitmiştir.....
Gönül:Şimdi bizim bebeğimiz mi olacak....
Miran:O-olacak.....
Yazardan:Reyyan Operasyon odasından çıkar...
Miran:G-Geldi....
Evet 3.bölüm geldi 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİN YAZILDIĞI GÜN
FantasyKaderimin yazıldığı günün dizisi gibi ayni sadece karakterler başka ve bazı yada çoğu sahneleri kendim uydurduğum....❤️