Nisa saçlarını bukle bukle yapmış. Üstüne siyah bir büstiyer giymiş göğsünden çıkan iplerini boynuna bağlamış ve kırmızı bir mini etek giyip altına da stiletto giymişti .Kapısının çalmasıyla kapıya doğru yüzü ve kapısını açtı karşısında Oğuz'u siyah takım elbisesiyle görünce adeta dili tutuldu.
Oğuz ürkek ve narin bakışlarıyla : '' Nisa Hanım ben hazırım'' dedi.
Nisa Oğuz'un koluna girip: '' Hadi öyleyse aşağıya inelim'' diyerek aşağı indiler .
Aşağıya indiklerinde Büşra ve İlayda'nın hazırda beklediğini gördüler .
İlayda içini gösteren siyah bir büstiyer giyip altına mini bir şort giymiş. Büşra boyda mini bir kırmızı pileli kıyafet giymişti. Büşra oturduğu yerden sağ ayağını sallayarak bıkkın bir şekilde :" Üüf nerede kaldınız beklemekten ağaç olduk "dedi.
Nisa :" Bebeğim ben hazırım Oğuz'da diğer kızlar nerede "dedi.
Arkadan ayakkabı tıkırtı sesini duyunca bakışlarını asansör olduğu tarafa çevirdi nisa.
Hasret beyaz bir gömlek giymiş ve gömleğin trasparan olmasından dolayı göğüslerinin uçları görnüyordu.
Hasret kendinden emin ve özgüvenli tavrıyla : "Naber kızlar" dedi.
Arkasından gelen Arslan beyaz şort ve beyaz gömleği ile emin adımlarla Nisa'ya yürüdü Nisan'ın dudaklarına bir buse bıraktı.
Bu hareketi gören kızlar ufak neşeli çığlık attı.
Nisa ortamında verdiği huzursuzluk ve şaşkınlıkla kaşlarını çattı .
Arslan umursamayarak elini Nisa'nın beline koyup : '' Gitmiyor muyuz? ''dedi.
Nisa da Arslan'ın oyununa eşlik edip ellerini Arslan'ın iki yanağına koydu ve öptü.
Önce üst dudağını ele geçirdi , daha sonra alt dudağını emmeye başladı. Öpüşmenin de verdiği rehavetle Arslan Nisa belindeki ellerini sıklaştırıp Nisa'yı kendine bastırdı.
Nisa kontrolünü kaybettiğini anlayıp öpücüğünü kesti .
Arslan şaşkınlıkla Nisa'ya baktığında Nisa uzaklaşıp Oğuz'un koluna girdi.
Arslan şaşkınlık ve sinirle Oğuz'a bakarken Büşra :'' Aaa neden kısa kestiniz baya tahrik ediciydiniz '' dedi.
Arslan sinirle : '' Oğuz bey kızmasından korktu sanırım Nisa hanım '' diyerek Büşra'ya eşlik etti.
Ela mavi üst kısmı ve pileleri dantelli elbisesiyle arzı endam etti.
Ela :'' Hazırsak başlasın gece umarım aşkım baskın yapmaz neyse ki bulamayacağı kadar iyi ve gizli çalıştım . Öncelikle'' garsonu gelmesi için alkış yapıp çağırdı gelen garsonun elinde bir tepsi vardı ve tepsinin üzeri beyaz kumaşla örtülüydü.
Ayaklanan kızlar merakla bakıyordu.
Ela mutluluk ile :'' Hile olmasın diye ben İlay'nın arabasında kalacağım ama araba sayısı kızlara göre o yüzden erkekleri nasıl yapsak '' diyerek gösterdi.
İlay elleriyle alkış tutarak :''Yarış mı var hem de araba , ben varım'' dedi.
Nisa ve Büşra oflayarak :'' Her türlü bizi İlay'ın yeneceğini bile bile yarışa girmek saçma değil mi ?'' dediler.
Ela dudaklarını büzerek : '' Anlaşamadığımız nokta bu olmamalı sonuçta gideceğimiz yere sizden önce ben gitmiş olacağım beyler kim arabasına alacak Arslan'ı Nisa alsa Oğuz sende Büşra eşlik edersin'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Güller
Teen FictionAvukat Nisa Begüm Emirel ve arkadaşlarının hikayesidir.. Güçlü Kadınlar ismini değiştirdim umarım beğenirsiniz. Sadece eğlenmek için yazıyorum . Kötü yorumlarınızı kendinize saklayın.. her hafta yeni bölüm yayınlanacaktır... +18 HİKAYELER BARIND...