Eror verdi haftaya sizlerle
Haftaya dedim salı günü yazıyorum ✌️ Her hafta yeni bir bölüm gelecek yorumlarınızı bekliyorum.-Köpeğim tifiyle oynuyordum ki kapı çaldı. Evime kimse gelmezdi. Birtek sipariş verdiğimde beş bina ilerideki bakkalın çırağı gelirdi. Ama sipariş vermemiştim. Düşüncelere dalıp kapıyı açmayı unutmuştm kapı ardından tekrar çalınmıştı hemen kendime gelip kapıyı açtım. Gelen karşısında şaşkındım. Annem ve Babam ölmeden önce yaşadığım şehirdeki mahalle arkadaşımdı. Hemen içeriye davet ettim. Ve beni nasıl bulduğunu sordum. Ayşıl tam kafa dengi bir kızdı. En yakında dostumdu. Sorduğum soruya düşünmeden "kızım ben bulurum ne sandın?" Dedi ve gülüşmeye başladık. Neden oradan ayrıldığını sordum ve tak diye cevap veren Ayşıl gitmiş yerine derin düşüncelere dalmış bir kız gelivermişti. Birkaç dakika sonra cevap alamadığım için koluna bastırdım. Gözlerini ayırım kafasını salladı ve cevap verdi. "Annem ve babamla kavga ettik nedenini sorma daha sonra anlatırım" bende ısrar etmedim. Saat geç olmuştu. Yatağımın yanına bir yer yatağı hazırlayıp yukarıya davet ettim. Hemen yattı. İşte benim kısaca özetime geliyoruz "JİLET" neredeyse her gün sağ ve sol bileğime jilet atıyordum. Yarın okulun ilk günüydü ve yeni başlayacağım için sıkıntıya girmemek için yapmadım. Duş aldım. Kapının hemen arkasındaki bornozumu giyip küçük havluyuda başıma sardım biraz kurulandıktan sonra kırmızı benekli pijamamı giydim. Odama girdiğimde Ayşıl uyumuştu bile. Bende alarmı kurup uyudum.
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPRESYON.
ChickLitMerhabalar arkadaşlar Begüm 19 yaşında bir kız.. Hayat hikayesi in okuyunuz ✌️