SERGİ

7 2 0
                                    

Jungkook:Neden ağlıyordun?
Taehyung:...
Taehyung ağlama başlar.
Jungkook:B-ben ö-özür dilerim ağlama, gerçekten çok üzgünüm seni üzmek istemedim.
Taehyung:(ağlayarak)g-gidiyorum...
...
4/6/19982
Neden sürekli üzgün, nedeni ne?
Onun o gün çok üzdüğüm için bugün onu görmeye gitmedim.Belki de ondan uzak durmalıyım.
...
Sergi günü yaklaşıyordu.Jungkook'un aklı ve kalbi sadece Taehyung'taydı.
Onu bir haftadır görmüyordu.Normal de bile zaten çok az görüyordu.Şimdi hiç görmüyordu.Sanki onun için dünya karanlığa gömülmüştü.Onun tek ışığı Taehyung'tu ama artık o da yoktu.Hayır ! Onu bırakmazdı onu unutmazdı ama ona daha çok zarar veriyor gibi hissediyordu.
Şimdi ne yapacaktı karanlığın için de kayıp mı olacaktı yoksa kalbinin sesini dinleyip ışığa doğru mu koşacaktı?
...
Jungkook her sabah güneş doğduğun da Taehyung'un herzaman gittiği o parka  gidiyor.Sadece uzaktan Taehyung'u izliyordu.Onu üzmek istemiyordu ona zarar vermekten korkuyordu.
Taehyung ise hep aynı ifadeyle uzaklara bakıyordu.Kimi bekliyordu ?
Neden her sabah bursaydı,neden bu park neden?
Jungkook kendine cevabını bulamadığı sorular soruyordu.
Bugün sergi günüydü.Evine gitti ve yaptığı tabloyu aldıp , sergiye gitti.
Jungkook'un tablosu çok yüksek bir fiyata yaşlı bir kadına satıldı.
Jungkook tabloyu hiç satmak istemiyordu ama yaşlı kadına söz vermişti .Onun çok sevdiği bir arkadaşının büyük annesiydi.
...

NOT:ARTIK SADECE PAZARTESİ VE PERŞEMBE GÜNLERİ HİKAYENİN DEVAMINI YAZAMAYI DÜŞÜNÜYORUM.
GENELDE AKŞAMLARI YAZIYORUM.
ONUN İÇİN YENİ BÖLÜMLERİ EN GEÇ SAAT 10.30 KADAR ATARIM.
OZAMAN PAZARTESİ 10.00 DA GÖRÜŞÜRÜZ.KENDİNE İYİ BAK.
UMARIM KEYİFLE OKUYORSUNDUR.


ChlorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin