Elvada

11 1 0
                                    

10/5/1984
Seni bırakmak istemiyorum Taehyung...
...
Jungkook'un durumu yavaş yavaş kötüleşir.Bunu üzerine Taehyung onun doktoruyla konuşur.Jungkook doktora önceden hastalığını  Taehyung'a söylemesini istemiş.Doktor
Jungkook'un  dediğini  yapmış.
...
Jungkook yavaş yavaş hafızasını kaybetmeye başladı.
...
Artık hafızası arada sıra da geliyordu.
Artık Taehyung'u bile tanımıyordu.
...
Taehyung:B-ben kimim?
Jungkook:...
Taehyung:Ben kimim Jungkook?
Jungkook:...
Taehyung:(ağlayarak ) Beni nasıl unutursun.Hani ben senin her şeyindim.
Jungkook:Hyung sakin ol.Seni hatırlıyorum.
Taehyung:Neyin var?Bana her şeyi anlat.
Jungkook bütün olanları anlatır.Taehyung hem kızgındır hem de çok üzgün.
Taehyung:Neden bana daha önce anlatmadın?N-neden?
Jungkook:Hyung üzülmenin istemedim.
Taehyung:Beni daha çok üzdün.
Jungkook:...
Jungkook Taehyung'a sıkıca sarılır ve ikisi de hüngür hüngür ağlamaya başlar.
...
1/7/1984
Sanırım sona yaklaştım.Nefesim kesiliyor, kafam zonkluyor ve vücudumu doğru düzgün kkullanamıyoru.Yürüyemiyorum.Bunu zar zor yazıyorum.Eğer Hyung bu defteri  bulursan şunu bil ki seni her şeyden çok seviyorum.Sen benim her şeyimsin.Kendine iyi bak ve ü...
  

...
Jungkook'un cümlesi yarıda kalmıştır.
Yavaş yavaş gözleri kapanmıştır.
Oturduğu masaya kafası düşmüştür.Taehyung eve gelir.
Taehyung:Ben geldim.Sana yemekte getirdim.
Jungkook:...
Taehyung:Nerdesin?Ah burda mıydın?
Jungkook:...
Taehyung:Uyuyor musun?
Junhkook:..
Taehyung uyuduğunu düşünür ve yayina yaklaşıp açıkta kalan boyundan öper.
Taehyung:Neden bu kadar soğuksun?Hadi kalk ve yatağına yat.
Jungkook:...
Taehyung Jungkook' u sarsmaya başlar.
Jungkook'un artık hayatta olmadığını anlar.
Taehyung:Bu bir kabus bu bir kabus bu bir kabus bu bir kabus kabus (ağlamaya başlar )
Taehyung: Hemen uyanmalıyım hemen.Hayır bu gerçek olmaz bana söz vermiştin.Beni bırakmazsın,hayır bu bir kabus.
...
Ertesi gün
Jungkook'u bedeni toprağa
gömülmüştür.Taehyung hâlâ onun öldüğüne inanmıyordur.
...
Jungkook öleli bir hafta olmuştur.
Taehyung o günden sonra bir daha o eve gitmemiş.Son bir kez eşyalarını toplamak için gitmiş.Gittiģinde siyah kapaklı bir defter bulmuş ve bunun Jungkook'un günlüğü olduğunu anlamış.
Taehyung defteri de alıp Han nehrine gelir.Bir banka oturur ve şunları yazar;

8/7/1984
Ben Kim Taehyung .Bu defteri eğer biri bulursa lütfen okuyun.Bazen umutlarımızın tükendiği yerde bizi yolumuzu gösteren küçük bir ıışık belirir.Karanlıktan bizi aydınlığa götürür.Ben tek umudumu ışığımı uzun zaman sonra buldum ama kaybettim. Artık bu kadarına dayanamam.Her şeyimi kaybettim.Annemi , babamı, beni büyüten kadını ve beni seven adamı.Keşke onla daha çok vakit geçirebilseydim.Keşke onu daha önce tanısaydım.Bu hayatta hep terk edildim.Şimdi terketme sırası ben de.
Bu acı ve karanlık hayattı sonsuza dek terk ediyorum.Ben daha fazla daynamam hâlâ Jungkook' u görüyorum sanki yanı başımda beni izliyor gibi.
Elveda...
Defteri bankın üzerine bırakır ve yüksek bir binaya çıkar ve kendini aşağıya bırakır.
...
1/9/2020
Ünlü yazar han nehrinin orda bir bankta 36 yıl önce  bir defter bulur.Bu defter üzerine kitaplar yazar ve Taehyung ve Jungkook'un aşkı bir efsaneye dönüşür.
Yazar kitaplarında Taehyng'u üzgün ve mutsuz bir çiçek tanrısı olarak, Jungkook' u da bir umudunu yitirmiş bir şövalye olarak konu eder.
Onlar artık yoklardır ama aşkları hâlâ dilden dile dolaşıyordur.
   

                 -SON-
 

ChlorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin