Her şey gerçekten yolunda mı?

6 1 0
                                    

Jungkook: Sen gülünce sanki bütün çiçeklerim açtı, bahar oldu.
Taehyung:...
Jungkook:...
Taehyung:Bana öyle bakma!
Jungkook:Nasıl bakıyorum.
Taehyung:Bana değer veriyor ve seviyor gibi.
Jungkook:Bunlar doğru seni seviyorum ve sana değer veriyorum.
Taehyung:Kes şakayı, hiç komik değil.
Jungkook:Şaka mı?(gülmeye başlar)
Taehyung:Gülme
Jungkook:Sence sana olan duygularım açık değil mi ?
Taehyung:...
Jungkook:Seni ilk gördüğüm günden beri aklımdan çıkmıyorsun.Her dakika hâttâ her saniye ,her salise seni düşünüyorum.
Taehyung:Ya yanılmışsan bana olan duyguların da ya beni gerçekten sevmi...
Jungkook:Seni seviyorum , gerçekten seni çok seviyorum.
Taehyung:Ya bir gün beni sevmekten vazgeçersen.
Jungkook:Seni sonsuza kadar sevicem.Ya sen?
Taehyung : B-ben mi?B-ben bilmiyorum.Ben korkuyorum beni bırakıp gidersin diye o yüzden...
Jungkook:O yüzden bana sıkıca sarıl ve bunları düşünme çünkü seni asla bırakmayacağım.
Taehyung Jungkook'a sıkıca sarılır.Eskiyi unutmak istiyordur ve sadece Jungkook'un yanında olmak.Jungkook ona güven veriyordur ama bir yandan da Taehyung endişelidir.Bir gün onu bırakıp giderse ,Ya ondan önce ölürse.
Taehyung:Bana söz ver beni hiç bırakmayacaksın ne olursa olsun bebi bırakmayacaksın.Benden önce ölmeyeceksin .
Jungkook:Söz veriyorum.Seni asla bırakmayağım.
...
4/7/1982
Eskiden ölmek için hergün Tanrı'ya yalvaran ben artık yaşamak için yalvarıyorum.Her şey Taehyung için.
Ona söz verdim onu asla bırakmayacağım.
...
14/7/1982
Taehyungla ilişkimiz çok güzel gidiyor ama sanki bir şeyler ters gidiyor gibi.
İçimde bir sıkıntı var.Sanki her an bir şey olucak gibi.
Korkuyorum...
...
20/7/1982
Dün gece Taehyung yanımda uyuyordu.
Birden uykusunda ağalmaya başladı.
Bir şeyler mırıldanıyordu.Taehyung'u yavaşça uyandırdım ve ona korkması gerktiğini söyledim.Kötü bir kabus görmüş onu annesinin terk ettiği gibi bırakıp gittiğimi görmüş.
Annesi onu küçükken terk etmiş , babası annesi ona hamileyken ölmüş.Annesi babasının intihar ettiğini ve bunun Taehyung yüzünden olduğunu söylemiş ona.Taehyung tam bir pislik olduğunu ve ondan nefret ettiğini söylemiş ve onu terk etmiş.
O parkta beklediği kişi de annesiymiş.
O parkta beklemesini sebebi onu orda terk ettiği içinmiş.Taehyung'u o çiçek dükkanın önce ki sahibi büyütmüş ve iki yıl önce hayatını kaybetmiş.O günden sonra dükkanla Taehyung ilgilenmiş.Hayatı boyunca hep sevdiklerini kaybetmiş.
Neden hep mutsuz olduğunu şimdi anlıyorum.Neden daha önce karşıma çıkmadın.Neden ?
...
30/7/1982
Yaralarını sarmak istiyorum.Seni o kâbuslardan kurtarmak istiyorum.
Sen benim her şeyimsin.Sen benim karanlıkta önüme çıkan ışıksın.
Seni asla bırakmayacağım Taehyung.
...
1/8/1982
Taehyungla kutladığım ilk doğum günüm.Genelde doğum günülerinden nefret ederim.Nerdeyse 10 yıldır doğum günümü kutlamıyordum.
Onla geçen her anım çok güzel.
...
30/12/1982
Bugün Taehyung doğum günü.
Onu lunaparka götürdüm.Çok mutlu oldu.Hayatın da ilk kez lunaparka geliyormuş.Neden bu kadar temiz kalpli ve tatlı bir çocuğu terk edersin ki.
BBenne olursa olsun onu bırakmayacağım.
...
1/1/1983
Bir sergi için Japonya'ya gitmek zorunda kaldım.Bugün yıl başı.
Söyle bir inaç var yıl başına nasıl girsen
bütün yılın öyle geçermiş.Ben yıl başına Taehyungsuz girdim ama sadece bir batıl inanç değil mi ?
Ben onsuz olmam.Yaralarını iyileştirmişken , tekrar bir yara açmam.
...
10/4/1984
Bugün çok halsiz hissettiğim için doktara gittim.
Doktor beynim de tümör olduğunu söyledi.Tümör'ün çok ilerlediğini ve az bir zamanım kaldığını söyledi.Lanet olsun neden şimdi neden şimdi ? Tam her şey yoluna girmişti ama sonuçta
istediğim oldu dualarım kabul oldu.
Hayır istemiyorum Taehyung'a söz verdim.Ölmek istemiyorum...
...
1/5/1984
Taehyung 'a hasta olduğumu hâlâ söylemedim.Nasıl söylerim.Belki ilaçlar işe yarar.Hayır sadece kendiğimi kandırıyorum.
...

ChlorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin