SIRILSIKLAM

11 2 0
                                    

30/6/1982
Zaman su gibi akıyor.Bir hafta önce sergim vardı.Her şey güzeldi. Tablom satıldı.Hiç satmak istememiştim.Onu içimde ki bütün özlemle, sevgiyle ve korkuyla çizmiştim.Bu gün bir kafeye gittim ve kafenin duvarına asılı olan tabloyu gördüm.Bir kahve alıp, bir masaya oturdum. Tabloyu izlemeye koyuldum.Bu tabloyu ben yaptım ama ona bakmaya doyamıyordum.Bu benim yaptığım en güzel tabloydu.
Kahvem bitmişti. Kafeden çıktım.Yağmur yağıyordu ama benim şemsiyem yoktu.Aldırmadım çantamdan kulaklığımı ve telofonumu çıkardım.Kulağımda kulaklık aklımda Taehyung yağmurun altın da ıslanıyordum.Sonra birden biri bana şemsiyesini uzattı.Bu Taehyung'tu.
Ne yapıyordu burda?
Şemsiyesini bana vermişti , o ıslanıyordu.Şemsiyeyi kapatıp Taehyung'a verdim, ihtiyacım yoktu.Islanmak istiyordum.Taehyung'u arkamda bırakıp ilerledim.Taehyung beni kolumdan tutu ve sarıldı.Bana neden artık çiçek almaya gelmediğimi söyledi.Artık hiç bir çiçeği istemediğimi
söyledim.Üzülmüş gibiydi. Arkasını dönüp gidecekken onu durdum ve şöyle söyledim."Aslında çok istediğim bir çiçek var ama onu asla parayla satın almam."Taehyung şaşırdı ve hangi çiçek olduğunu sordu.Ben de" Dünya'nın en güzel çiçeği, o kadar güzel ki bakamaya kıyamıyorum, o kadar güzel kokuyor ki bütün çiçekler  onu kıskanıyor."dedim.Taehyung hayretle bana baktı bu çiçek  nerde der gibi.Sonra " Tam karşımda bana bakıyor "dedim.Taehyung şaşırmış gibiydi. Bana yaklaştı ve sarıldı ve dedi ki" Lütfen  hiç konuşmayalım ve sadece böyle kalalım."Başımı salladım evet anlamında.İkimiz de sırıl sıkılam olmuştuk.Taehyung hapşırmaya başlamıştı bile.Onu hemen evime götürdüm.Ona temiz giysiler verdim.Bitki çayı yaptım.Sonra da Taehyung'u evine bıraktım.Bu benim için sanki hayatım boyunca geçen en güzel gündü.Taehyung bana sarıldı.
Onu asla bırakmıyacağım ve ona çok güzel bakacağım.Onu koruyacağım,onu  sonsuza kadar seveceğim.
Asla pes etmeyeceğim.O benim olucak , ben de onunun. Her şey senin için çiçeğim. Bu hayattan umuduğu olmayan ben bile senin için yaşıyorum. 
...


NOT:BİR GÜN GEÇ ATTIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.BAZI SORUNLAR OLDU.

ChlorisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin