~8~

1K 79 66
                                    

(Kenma'nın ağzından)

Uyandığımda karnımda bir sancı vardı yatagimdaydim, yanımdaki telefonuma uzanıp saate baktım saat akşam 18;38 di, içerden gelen abimin sesi ile biraz olsun ayilmistim;

Hanako (Kenma'nın abisi ismi salladım) - Kenma geldiğimden beri uyuyosun ne uykusu bu Allah aşkına hadi annemler işten gelmek üzere kalkta sofrayı kurmama yardım et.

Kenma:Tamam iki dakikaya geliyorum!!

Hanako: İyi, çabuk ol

Yorganimi kaldırınca üstümdeki rahat kıyafetleri fark ettim, sahiden ben ne ara uyumuş ne ara bunlari giymiş- LAN KİZGİNLİK, HASSİKTİR BEN NE OLDU NE ARA NASİL USTUM BOYLE EN SON NE YAPTİM NOT, NOT YAZDİM, KİME KUROO YA KU-kuroo, tabii ya en son kuroo ile konuştum, ondan yardım istemiştim peki nasıl bu şekilde son buldum, ne oldu acaba derken birkaç anı gözümün önüne geldi.... Ben... Zorla Kuroo yu opmustum..

Olayın şoku ve utancı ile tekrar yorganimin altına girdim. Anladigim kadarıyla aramızda garip ve ciddi birşey geçmemişti, bu yüzden Kuroo ya teşekkür etmem gerekirdi, başka bir alfa olsaydı muhtemelen kziginligimdan yararlanır, bana tecavüz ederdi.

Teşekkür etmek için yarın Kuroo ya yemek ısmarlama ya karar vermistim boş olup olmadığını sormak ve özür dilemek için telefonumun mesajlar kısmına girdiğimde bir mesajimin olduğunu gördüm.

(1 yeni mesjiniz var *Tetsurou Kuroo*)

Hemen mesajı okumak için üstüne tıkladım;

(Texting)
                Tetsurou Kuroo

Kuroo- Kenma, selam. Bu mesajı uyandığında paniklememen ve kendini uzmemen için atıyorum. Merak etme aramızda hicbirsey olmadı :) notun sayesinde ilaçlarının yerini bulabildim, not fikri cidden çok akıllıcaydı!! Dediğim gibi merak etmeni yada benden uzak durmani gerektirecek bir durum yok, umarım ağrın yoktur, lütfen uyanınca bana nasıl olduğunu yaz beni merakta birakma :)  (16:07)

Zaten birşey yaptığımızı dusunmuyordum ama bunları teyit edince ve böyle bir mesaj alınca içime su serpilmişti.

Kenma- Kuroo selam, şimdi uyandım ben,iyiyim. Senden çok özür dilerim o an yardım isteyebileceğim en yakın kişi sendin, seni de çok zor duruma soktum tekrardan özür dilerim, ayrıca üstüne atlamama rağmen kizginligimdan yararlanmadigin için ayrıca teşekkür etmek istiyorum, eğer yarın öğle yemeğinde bir planin yoksa sana yemek ısmarlama bilir miyim?

Kuroo-iyi olmana sevindim, bu arada yarın öğle için bir planım yok yinede ısmarlamana gerek yok kendimi teşekkür edilecek kadar tuttuğumda söylenemez zaten annem aramasaydi... Neyse yinede öğle yemeğinde seninle yemeği çok isterim :))

Kenma- Tamam ozaman, anlaştık!

Kuroo- Anlaştık, yarın sabah görüşürüz.

Kenma-bekle ne? Sabah mi, ben çıkışlarda birlikte gidicegimizi sanıyordum?

Kuroo- evet ama sabahları da yanlız gitmiyor musun? Bende yanlız gidiyorum o yüzden birlikte gitmenin eglenceli olabileceğini düşündüm. Ama eğer istemiyorsan...

Kenma- Ah hayır hayır, isterim tabii ki, ozaman yarın sabah görüşürüz, iyi geceler :)

Kuroo- ben seni evinden almaya gelirim !! Görüşürüz, iyi geceler kenken :)))
                                         (Görüldü)

Kenma son mesajını da aldıktan sonra telefonunu kapattı, yüzünde sanki piyangoyu kazanmış gibi büyük bir siritis vardı, heyecandan kucağındaki yastığı sıkıyordu, hala aklına o sahneler geldikçe utanıyordu ama bir yandan mutlu hissediyordu... Mutlu mu? Kuroo ile öpüşmek onu mutlu mu etmisti, doğru ya kizginliga da zaten Kuroo yüzünden girmemiş miydi, peki ya neden... Derin düşüncelerinden onu uyandiran yine abisi olmustu bu sefer sesi çok daha sinirli geliyordu.

Hanako: YA KENMA SİKİCEM HA GELSENE SURAYA BİR SAATTİR BEKLİYORUM ANNEMLER 2 DK YA BURDA AMK DAVAR GİBİ UYUYOSUN BU GECE VİDEO OYUNLARİNİ SAKLİYCAM GECE UYKUNU CEK BİRDAHA HAYATTA UYUTMAM SENİ AMK SARİ ÇİYANI.

Kenma: ay aman ne var kendin kursan iki çatal iki kaşık koycan amma tatava yaptın kırk yılın başı şekerleme yapmışız surda.. geldim.

Kenma abisinin yanına inip sofrayı kurmasına yardım etti.

Günün kalanı boyunca Kuroo ve kenma ikilisinin yüzünde istemeden olusan bir sırıtış vardı. Kenma genelde gulmedigi için ailesi soktaydi, Kuroo ise genelde guldugu için ailesi pek garipsememisti.

Kenma tekrar eline telefonunu aldiginda grup mesajlasmlarini gördü.. "ah doğru ya bugün Akaashi ve Bokuto buluştu, acaba nasıl geçti..."
___________________________________
Ahahaha bokuaka yi unuttum sanmayinnnnnnn

Bugün iki bölüm attimm bundan önce attığım bölümde birşey sordum oraya birşey sordum cevap verip yardımcı olursanız sevinirim bu şekilde daha hızlı yazmış olurum.

Kagehina kitabında 8. Sayfada olup daha kagehinayla alakalı hicbirsey yazmamak 🛐

Kuroken biraz 🔥olduğu kadar, 🥺 da oldu bence hoşuma gitti dengeledim.

Bu arada okuyanlar begenirlerse oy atabilirler mi lütfen ozaman daha çok yazasım geliyor açıkçası moral oluyo bana da, beğenmediyseniz de canınız sağolsun ama beğenmemenizin nedenini yazarsaniz düzeltmeye çalışırım :))

Bölüm nasıldı 👀👀

683 kelime

Karşı Sınıf ~ HaikyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin