Asla ağzıma bile almak istemediğim kişi şuan benim babam ile konuşuyordu. Ne konuştukları umurumda değil. Muhtemelen yine toprak istiyordur. Kahrolası soykırımcı pislik! Ondan nefret ediyorum. Herkesi çaldı benden, sevdiğim herkesi!Kardeşlerimi bile çaldı. Kalp kırmaktan başka bildiği bir şey yok muhtemelen. Bazen hâlâ nasıl onunla hiç bir şekilde çekinmeden ittifak kurduklarına inanamıyorum. Peki ondan neden bu kadar çok nefret ediyorum? Tâbi ki bu hikayenin de bir başlangıcı var, tıpkı diğerlerinde de olduğu gibi. Her şeyin başlangıcına gidecek olursak...*ᕯ
"Neden onlara güvendin ki!?"
"Çünkü yapmak zorundaydım."Yapmak zorundaydım da ne demek şimdi? Benimle dalga mı geçiyor bu adam?
"Nedenmiş o?! Sırf siyasî korkun olduğu için mi?"
"Bana karşı bağırma lüksünü kim sana verdi acaba?"
"Gerçekten acınacısın. O kadar savaş kaybettin ve hâlâ kaybetmeye devam ediyorsun. Anla artık! Daha fazla savaş seni daha fazla batıracak."
"Benim hakkımda böyle konuşamazsın! Sonunun onlar gibi olmasını istemezsin öyle değil mi? "Bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemiştim.
"Kardeşlerim hakkında böyle konuşamazsın!"
"Öyle mi? Cezalısın, derhal odana!"
"Emdersiniz Sultanım! "Onun yaptıklarından gerçekten bıktım. Ben Avrupa'dakilere güvenme dedikçe hep kendini yükseltme derdindeydi. Neden böyle olmak zorundaydı ki!? Biliyorum onunda mahcup olduğunu konular elbette var ama orda yaşayan temsilciler onun için iyi değiller. Onlar sadece ittifak olacak kadar iyiler, hepsi güvenilmez kişiler. Keşke ona da bunu anlatabilseydim...Belki o zaman bu kadar kötüleşmezdik ve biricik kardeşim bizi ihanete uğratmazdı, öyle değil mi? Sadece her şeyin eskiye dönmesini istiyorum..Onların burada olmadığı zamanlara. Belki o zaman her şey daha güzel olurdu. Ancak orda ise Moğollar ve Çinlilerin baskıları altındaydılar, değil mi?
William Pit'in de dediği gibi: "Türklerin biricik sevdikleri şey hak ve hakikattir. Hiçbir haksızlık yapmadıkları halde haksızlığa uğramışlardır."
DEVAMI DİĞER BÖLÜMDE...
──╼━━━━━━━━┅┅┅━━━━━━━━╾──
Bu benim yazdığım ilk kitap. Yani kısa olması doğal bir şey (sanırım). Umarım konuyu ve hikayemi beğenirsiniz. Eğer bu bölümü beğendiyseniz oy vermeyi ve yorumlarda hatalarımı belirtmeyi unutmayın.
Sağlıkla kalın!♡
──╼━━━━━━━━┅┅┅━━━━━━━━╾──
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim Oyuncak Ayımsın ‖ APH
Ficción histórica• Sen tozlu bir kitabın herhangi bir sayfasında kimsenin farketmediği ama benim altını kara bir kalem ile çizdiğim bir cümlesin • ... ⌥Axis Powers:Hetalia Fanfic༄