وقفنا المره اللي فاتت عندما. دخلت روان المطبخ لجميله. روان وهياتمسح دموعها من الخلف.فالتفت جميله لها.
جميله ببسمه/بتعملي إيه هنا روحي كملي فطورك.
روان ببسمه /انا مش بفطر وثانيا بقا متحوليش تخبي دموعك عني مش انا بنتك
جميله بلهفه/طبعا بنتي واعز كمان.
امسكت روان يديها وقالت.
روان بحنان /واللهي هيا في مكان احسن من هنا بكتيرر.
جميله بدموع/عترفه بس صعب عليا فراقها دانا كنت مستنيها.
روان ببسمه /ربنا يرحمها واللهي لجيب حقها وحقهم.
جميله وهيا تمسك يد روان /ي بنتي مش انتي بتعترني امك. هزت روان راسها بنعم.
جميله بدموع/بلاش اللي بتفكري فييه انا معدش لياا غيريكوا انتي واحمد وعبدو كفايه اللي راح.
روان بغضب طفيف/لا انا هجيب حقهممم كلهمممم وهدمره هو دمر حياتي هو أخذهم مني واكملت بحنان وهيا تمسح دموعها/المهم اني معتش اشوف دموعك دي ماشي. حضنتها جميله فبادلتها روان الحضن.
جميله بهمس/بتفكرني فينا قبل ما تفكري في نفسك ي بت النمر.
روان بمرح /الحقي ي جميله القهوه. بعدت جميله عنها بسرعه.
جميله ببسمه وهيا تصب القهوه في المج/عاجبك كداا ي قطه المطبخ (لقب ماما ليا) كانت القهوه هتعمل.
روان ببسمه /انا قطه المطبخ.
جميله ببسمه وهيا تعطي لها مج القهوه /ايوا انتي قطتي من هناورايح.
روان وهيا تحضنها /ماشي ي جميلتي.
عند جميله وروان في المطبخ كانوا يتكلمون وسمعوا صوت عالي من الخارج فابتسمت روان بخبث شديد
جميله بخوف من بسمتها/عملتي ايييي ي اخره صبريي.
روان ببسمه خبث/كل خيرررررررررررر.
وخرحوا وجدوا. جاسر اعينه حمراء بشده ويمسك ورق بيديه ويتكلم بالهاتف ثم قفل ورمها اتكسر (حرام عليك ذنب الفون اييي).
جلال بهدؤء /في ي جاسز اهدي.
حسن بقلق /في اييييه ي بني
اسماء وهيا تمسح علي شعره/في اييه يقلب امك اهدي
جاسر بغضب/اهدي ازاالي ي امييي اهديييي ازاااييي شغليييي ادمر شغلييييي ادمرررررر.
اسين بخوف /طيب اهدي اي اللي حصل.
اسيل بخوف عليه فهو بمثابه اخوها /طيب اي اللي حصل.
جاسر بغضبب /خسرت صفقات كتيرر وهسرت تقربيا نص الاسهمم وفي قصور ومصانع البضاغه اتسرقت واتحرقوا معرفش مين اللي عمل كدااا.
احمد وهو ينظر ل روان الذي تبتسم بخبث ويقول بهمس /انتي اللي عملتي كداا.
روان ببرود/ايوا.
احمد بغيظ / ي بارده.
ياسين وهو يقفل الهاتف ويقول /بيقولوا ان اللي حصل بسب ماس كهربي بس لقوا ورقه مكتوب فيها قولتلك احذر مني ودي قرصه ودن وعلامه الرعد جنبها. فكر جاسر قليلا.
جاسر هو يتمتم /قرصه ودن قرصه ودن
احذر مني احذ...... لم يكمل كلامه بسب افتكره من قال له عذا الكلام فنظر لروان وفتح اعينه بصدمه وقال
جاسر بصدمه/انتي اللي عملتي كداا
روان وهيا تجلس وتشرب قوتها ببرود شديد ومستفز/ايوا لييييه
جاسر وهو يكاد يهجم ليها من برودها المستفز /ي بارده ي بارده اناي ايييه كل داا عشان كوبايه ميه.
روان وهيا تضع كوب القهوه على الصوفا وتقف امامه وتظبط ياقت قميصه بدون خجل /انا قولتك اييه احذر مني لاني مش سهله ومش انا اللي تعمل فيها كدا وتكست تؤ تؤ تؤ تؤ تؤ ابداا ودي قرصه ودن صغيره اوووووي وجداا علي اللي كنت هعمله انا ممكن كنت موتك وقتي ومخدش فيك خمس دقايق سجن بس عملت حساب لامك وابوك وحدك واختك وانك ابن عمي وانت صغير وفي عز شبابك فابعد عن الجحيم عشان لو دخلته مش هتتطلع منه غير تك عند ربنا ماشي ي ابن عمي . مسك جاسر يديه وبعدهم بعنف ثم قال.
جاسر بتحدي /انا وانتي والزمن طويل ي روان وهرويكي ان انتي مكانك في المطبخ ماشي اسمعي الكلام ده واحفظيه عشان لما اقولك انتي تعيديه بنفسك.
روان وهيا تجلس وتكمل قوتها وتتصفح هاتفها/في احلامك ي ابن القاضى مش بنت النمر اللي تقول كدااا كان اتقطع لسانها الاول وانا بحذرك لتالت مره انا مش يرحم اللي يقف قصادي ويتعدي حدوده مغايا انسفه من علي وش الارض فهمت ولالا إذ كان كبير او صغير
جاسر بتحدي /هنشوف ي بنت عمي هنشوف.
روان ببرود مستفز/وريني نفسك ي... اسد. يلا بقا تشاوو لان عندي حاجات كتيررر اوووي وااه متخفش على البضاعه تتعوض ههه بااي انا طالعه البس وصعدت روان بكل برود وعظمه وكانها لم تعفل شي.
اسين بصدمه /يخربيتها دي جبروت.
ايه بصدمه/اقسم بالله الجبروت ميجي جانبها حاجه.
اسيل بصدمه /شوفتوا لون عينها اللي اتغير.
حسن بصدمه لاحمد الذي يبتسم عليهم/خلفتها اازاااي ديييييي هههههه.
احمد بضحك/تربيه النمر عايزاها تطلع ايييه مهرج ههههههه.
قمر بصدمه /انت بتضحك نهارر أسود.
احمد بضحك/ههههههه واللهي ي امي هيا راحميه معاكوا اوووووي دي بتعمل اكتر دا اللي عملته داا ميجيش نقطه من اللي بتعمله.
جلا ويخبط يد بيد/لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم صبرنا ي يارببب.
زاد ضحك الجميع فضحك الجميع واولهم جاسر الذي ابتسم تلقائي ثم فاق علي نفسه.
جاسر لاحمد/اعرف اني مش هرجع عن بنتك يعمي لانها اتخطت الحدود اووي وهعرفها. زاد ضحك احمد بهستريه.
احمد بضحك هستري ايتغرب منه الجميع/هههههههههههههههههههههههه واللهي انت غلبان ههههههههههههههه حدودهههههههههه بيقولك هههههههههه حدود والنبي لاتسكت انا مش حمل هههههه اضحك اكترههههههههه. مسك احمد كاسه المبه وشرب ثم انقحر ضاحكا مره اخرى.
عبده بضحك علي حاله أبها /اهدي ي بابا هههههههه اهدي.
احمد وهو يحاول التماسك/حاضر ههه حاضر واكنل بضحكه مكتومه وجديه مزيفع/جاسر انا بقولك نصحيه من اب عاشر بنته ابعد عن طريق روان لانها ممكن تقتلك عادي جدااا ومن غير ميرمش ليها جفن ودي واحده انا فشلت في تربيتها يعني ممكن تقل منك انا قولتك.
روان بتذمر وسماجه لأبها /اللله كدا ي احمد تديهم فكره وحشه عني وبعدين ذنب اهلي اييبه ان انت متربتنيش يلا بقا همشي انا بقا همشي ولو احتجت حاجه اتصل عليا فورا ومتنساش الدوا فهمت وباس وجنتيه وراسها وجاءت تخرج مسك تحدهم يديها واغمضت اعينها والتفت وقال.
روان ببرود /افندم.
جلال ببرود /مينفعش اللبس دا خالص.
روان ببرود اشد وهيا تسحب يديها منه /مفيش في قاموس بنت النمر كلمه مينفعش دي.
جلال بحده /روان احنا صعايدا وانتي عارفه ان داا مينفعش احنا مش كوريا افهمي.
روان بحده شديده/اولا انا عارفه حدودي كويس ثانيا بقا في كوريا في امريكا في مصر انشالله اكون في الباطنيه طريقتي مش هتتغير وانا مش صغيره عشان حد يامرني فهمتوا انا عشت واتربيت علي كدا مش علي اخر الزمن حد يجي يغر تربيه النمر والجلاد والغصنفر والاسد فهمتوا احفظوا الكلام دااا محدش بيمشي كلامه عليا حد لو مينن فهمتوا وانت ي بابا فهمهم كداا سلام لان عندي شغل كتير.
لبس روان
أنت تقرأ
بنت الجحيم
Misteri / Thrillerهي /كانت فااه محبه للحياه خدث لها شيء جعلها كارهه للحياه وقاسيه وبارده وتسعي للانتقام من ذلك العاشق الولهان هو/بارد وقاسي ولكن حنون ويستهين بقوه الفتيات