في صباح يوم جديد فاق بطلنا وقام ودخل الحمام واخذ شاور وبعدين خرج صلى ولبس هدومه ونزل وجد الجميع علي سفره الطعام وبحث عن روان ولم يجدها فهو يريد ان يسألها ماذا فعلت هذا فهي من الممكن انها فعلت هذا ولم يضر مصلحه شركات جدها ولا العائله.
جاسر /صباح الخير.
الجميع /صباح النور.
جميله /هيا فين روان.
عبدو بقلق /هيا مجتش بليل.
جميله/اييه مجتش انا بفكر انها جت بليل لاني سمعت صوت
جاسر /انا اللي كنت داخل بليل.
احمد ببسمه عكس قلقه/تلقيها في شغل مهم مش اول مره..
جلال بحده/وانت ازااي تسمح لبنتك تبات بره كداا.
احمد بلامبالاه/مش اول مره يعني وبعدين روان مش بتعمل حاجه غلط انا واثق فيها اكتر ما انا واثق في نفسي تلقيها في شغل او ممكن سافرت عادي.
اسين /وانت مش قلقان يعمي.
احمد ببسمه/ممكن اكون قلقان عليها لسبب واحد هو ممكن تخاطر بحياتها اما عيا بتغيب بالشهور وبتقبا في شغل روان حياتها في الشغل انا بحب انها تفضل في الشغل بدل ما تعمل حاجه تانيه انا في غني عنها وكمان روان مش صغيره.
ايه ببرود/بس يعمي غلط انها تفضل بره البيت طول الليل ممكن حد يتعرض ليها او تخاف منهم.
احمد بسخريه /تخاف اااه قلبي دا لو خافت مره انا هموت مشلول من الصدمه.
اسين بضحك/بعيد الشر عليك ي عمي.
اسيل /للدرجه دي
احمد بضحك/واكتر كمان دانا اللي هو انا بخاف ساعات منها اقسم بالله كفايه نظرتها بس تخليك يغمي عليك وانت قاعد. وهنا دخلت روان وهيا تتكلم في الهاتف.
روان بضخك/ههههه طيب خلاص بقا ي قلبيي ااااه خلاص ي موري قلبيييي ي ناسسي الرووووح هههههههه طيب ماشي هقفل الوقتي تماموز ي قلب القلب بايي. قفلت روان الهاتف ونظرت لملامح الجميع واحمد الذي، يبان عليه الصدمه.
احمد بصدمه/انتي بتضحكي اكيد في حلم. نظرت لهم ببرود.
جميله ببسمه /صباح النور ي روحي.
روان ببسمه وهيا تجلس /صباح الفل ي جيمي صباح الخيرر جميعا.
الكل /صباح النور.
احمد ببسمه /كنتي بتكلمي الشباب صح.
روان ببسمه/ايواا كنت بكلمهم بيسلموا عليك.
احمد ببسمه/الله يسلمهم وحشوني اووي وحشني خناقه كل يوم.
روان ببسمه/ماانا كنت بصالحهم كنت بكلم هتان ولاد الجزمه طلعوا اوضتي وخدوا مربي الفراوله للي مخبياه وبيتعزموا مين ياكلوها وهتان عرف وزعل بس صالحته.
احمد ببسمه /تستاهلي بتخبيها منهم لييه وبعدين هتان خايف عليكي
روان ببسمه /دا هتان قلبي داااا.
عبدو بحده خفيف /لسا حضرتك جايه.
جاسر ببرود /وكنتي فين.
عمر ببرود مزيف/ومع مين
ياسين ببرود /وبتعملي اييه.
جلال ببرود /ونيمتي فين.
روان ببرود /بصوا انا مش فايقه خالص للخناق معاكوا هطلع اغير هدومي دي وانزل ومعلش ي جميي قلبي اعمليلي قهوه وااه هنزل اتكلم معاكوا في حاجه مهمه ونظرت لجاسر /ومتسألش السوال اللي في بالك خليك بفضولك. وصعد للاعلي بعد صدمه جاسر والجميع.
جلال /كملوا اكل عقبال ما تيجي.
صعدت روان ودخلت غرفتها وجلست على السرير بتعب واغلقت عينها فهي تعبانه قليلا ففتحت اعينها وقامت دهلت اخذت شاور وخرجت قرت وردها فهي صلت الفجر في موعده ولبست هذا
أنت تقرأ
بنت الجحيم
Misteri / Thrillerهي /كانت فااه محبه للحياه خدث لها شيء جعلها كارهه للحياه وقاسيه وبارده وتسعي للانتقام من ذلك العاشق الولهان هو/بارد وقاسي ولكن حنون ويستهين بقوه الفتيات