PROLOG

209 20 1
                                    

Vzbudila jsem se a otevřela oči. Co se sakra děje? Kde to jsem?

Rozhlédla jsme se po místnosti. Uviděla jsem velkou místnost, která vypadala jako v Minecraftu a na zemi měla Crafting tably. Viděla jsem, že tu byli i schody, které někam vedli. Nahoru asi do druhého patra. Vypadalo to tu trochu jako v Minecraftu.

Po chvíli rozhlížení jsme so uvědomila, že někdo predemnou stojí. Byl hrozně vysoký. Měl na sobě masku s úsměvem, takže a jsem mu neviděla do obličeje. Na sobě měl zelenou mikinu a černé kalhoty. Bypadal zvláštně. Na hlavě kapuca...trocha mě děsil.

V tu chvíli jsem se postavila a začala utíkat. Ten člověk se ke mně blížil. Já jsem zrychlila.

Vyběhla jsme z toho domu a hned jsem uviděla spoustu budov, všechno. Přišlo mi, že jsem se hned stratila.

Hnedka co jsem se stihla otočit mě ten člověk chytl a hodil na zem. U krku jsem měla sekeru. Problikávala. Bylo to děsivé. "Ne, prosím... proč..?" Řekla jsem a on jako kdyby vyšel z transu tu sekeru odhodil a hned mi šel pomoct se zvednout. "Promiň,... já... měl pocit, že jsi.. Enderman anebo někdo kdo patří k L'mamburgu...kdo vůbec jsi?" Začal na mě mluvit. já jsem se zarazila. Enderman? Wait... můj skin v Minecraftu... má napůl Endermanovy rysy a má Endermanovu masku. Ze srandy jsem si sáhla na obličej a tu masku jsem tam pocítila. Aha. "Eh...jsem Nick, Nicol, kdo jsi ty?... já ani nevím jak jsem se sem dostala...kde to jsem?!" Vykřikla jsem zoufalstvím a v tu chvíli jsme odpadla. Uslyšela jsem jenom poslední věc. "Jsem Dream...."

Zdravím všechny nové knihy? Hele, snad to někoho neurazí nebo něco, nebo já nevím... Ta kniha je fakt random. Snažím se tu trocha dbát na míň chyb při psaní, pravopis zas tak hrozný snad nemám, takže tak.

Live Forever (ff Dream SMP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat