Kráčel si to docela rázným krokem směrem ke mně a Georgovi. George hned když ho uviděl, tak se mu rozzářily oči štěstím. Dream si ho ale moc nevšímal. Díval se jenom na mě. Teda měl hlavu tím směrem otočenou. Trocha mě to děsilo. Nebudu lhát.
Když se na to náměstíčko postavil Dream, Tubbo, Tommy včetně Niki stichli a sledovali přicházejícího Dreama. Nic neřekl, jenom šel směrem ke mně a ke Georgeovi. "Ahooj Dream" řekl George a hned k němu přiběhne a obejme ho. Dream mu jeho objetí opětuje ale vypadal lehce vážně. "Ahoj Gogy" řekne mu a snaží se být jako kdyby normální ale je na něm videt že se něco děje. "Dream, tady se s armorem nesmí. Je to dohoda" řekne Tubbo a zamračí se na Dreama. Dream ho dokonale ignoroval. "Nick, pojď. Potřebuju tě seznámit a ukázat ti tady okolí a tak." Řekne a já se na něj kouknu a rozejdu se s ním a společně se Georgem, který se k nám přidá, pryč. Mám pocit, že George a Dream mají k sobe hodně blízko ale jakože fakt hodně.
"Jak se máš Dreame" začne se ptát George, což začne znít mega divně... já fakt nevím...ale co to je? Proč přitom zní tak divně.."v pohodě se mám. Pojďte k moři, zaplaveme si. Určitě tam budou i tři hrdličky Nick, Karl a Quackity" řekne Dream a já sr uchechtnu. "Fajn" řekne George a já obyčejně kyvnu hlavou. Nevím co mám čekat. Fakt že netuším.
Když jsme tam došli, tak jsem uviděla nádherné moře a hned i menší poušť, asi předělanou, protože takhle to v Minecraftu nikdy není. Dále jsem tam uviděla pár lidí. Tipuju, že to jsou ti 3 co je Dream vzpomínal.
Když jsme tam došli, tak si hned Dream začal sundávat oblečení. George udělal hned to stejné. Bylo vidět, že Dream bude asi ze Slunečné krajiny, protože má opalenější tělo než George. Nevím, možná tak na pohled mi to přišlo. "Hej Nick, pojď taky do vody" řekne George a dojde za mnou. Já začnu záporně kývat hlavou a sednu si na pomyslné lehátko, které bylo udělané z postele. Typický Minecraft. "Ale notak. Pojď." Ozve se Sapnap, který si nás společně s těmi dvěma všimne a doběhne za námi ''Hola mi amor! Cum join us mamacita.'' řekne hlubším tonem Quackity a obejme Sapnapa kolem ramen, kterýho táhne do vody. Sapnap se snažil dostal z objetí, protože chtěl chytit mě, ale nakonec mu to nějak nevyšlo a Quackity ho stáhl do vody. Já jsem se začala smát, protože hnednz vody vylezl Sapnap, který připomínal nějaký mop na mytí podlah. Bylo to komické. "Nenechávej se přesvědčovat. Prostě se svlékni a jdeš" řekne Sapnap a rozeběhne se za mnou. Ja jsem začala utíkat, protože byl mokrý a já nehodlala pokračovat v jeho šlépějích.
Běžela jsem po celé pláži, až jsem se dostala do míst, odkud jsem nemohla vyběhnout. Byla jsem Sapnapem obklíčena. "Tak a teď si sundej mikinu a oblečení a pojď do vody" řekl Sapnap a chytl mě za ruku. "Fajn, nojo.. už jdu" řeknu a rozejdu se s ním zpět za ostatními.
Když tam dojdem, tak si sundám mikinu, triko a kalhoty, čím jsem zůstala jenom ve spodním prádle a rozeběhla jsem se do vody. Byla chladná, příjemná. Trocha mě pálila některá místa na kůži, netuším proč. Koukla jsem se na ně a byla to ta černá místa na ruce a na noze.
Zničehonic mě někdo potopil pod vodu. Lekla jsem se. Nečekala jsem to. Rychle jsem vytáhla hlavu z vody a otočila jsem se směrem k tomu člověku. Byl to Dream. "Proč?" Vykřiknu lehce naštvaně, zamračim se a sleduju ho, jak se směje. "Jenom tak, je to vtipné tě sledovat a vidět tě naštvanou" řekl mi a já se ještě více zamračila a odplavala dál směrem ke Karlovi, Quackitymu a Sapnapovi. Oni se tam cákali vodou a smáli se. Vypadali šťastně.
Když jsem k nim přišla, tak jsem šla k Sapnapovi, který když mě uviděl, tak se usmál. "Pojď mi na záda" řekl jenom tak Sapnap a já jsem se zmateným pohledem na něj podívala a uviděla jsem v jeho očích, že má výbornou náladu. "Oke" řekla jsem a skočila jsem mu na záda. Divím se, že jsem na to měla odvahu.
Sapnap jako největší blázinek se hnedka rozešel ve vodě za Karlem a Quackitym, kteří byli ve stejné poloze. Karl byl na Quackitym. Vypadalo to lehce komicky. "Kdo bude rychleji u Dreama s Georgem tak dostane zlatá jablka" řekne zničehonic Sapnap a v tu chvíli se rozeběhne za Dreamem.
Trocha pozdě ale i tak nová kapitolka :3. Snad se líbila xd. Toť vše, zas někdy jindy:D
ČTEŠ
Live Forever (ff Dream SMP)
FanficZdravím všechny čtenáře. K této knize nepotřebujete ani žádné velké poznatky o Dream SMP. Nenavazuje na to, ale některé věci se tam budou ukazovat. Nebudu tu pokračovat v jejich linii a ani podle ní přesně nepůjdu. :) . . Je to random nápad, takže s...