Otevřela jsme oči. Uviděla jsem toho člověka s tou maskou...jo, Dream...asi.. Ležela jsem na nějaké posteli. Znova na té stejné, na jsem předtím ležela.
Posadila jsem se. Ten chlapec hned ke mně přišel a v ruce držel nějakou věc. Nějakou lahvičku s růžovou kapalinou, která problikávala. "Vypij to" řekl a dal mi to do ruky. Pomohl mi se posadit a začal mě sledovat.
Já jsem pomalu sundala to víčko z té lahvičky a tu tekutinu začala pít. Dráždila mě trochu v krku, ale později to bylo docela k pohodě. "Co to bylo?" Zeptala jsem se. On mi tu prázdnou lahvičku vzal z ruky a uklidil si ji neznámo kam. "Healing Poition. Nebude ti tak zle. Tady máš pár zlatých mrkví" a hodil mi mrkve, které měli zlatavou barvu. "Em..ale k čemu mi to bude? Co tu sakra dělám? A proč to tu vypadá jako v Minecraftu.." vykřikla jsem a schoulila jsem se do klubíčka. Neměla jsem na nic náladu. Nic jsem nechápala... "Počkej, ty...ty jsi se tu objevila teď?! Teďka?!" Začal na mě mluvit ale já ho ignorovala. Jako kdybych byla v transu. "Ty seš tu od teď? Ty ses tu objevila teďka?!" Vykřikl a chytil mě za ramena, aby mi koukal do očí. Děsila mě jeho maska. Měla jsem chuť se rozbrečet...byla jsem zoufalá. "Nesahej na mě.... říkám ti nesahej na mě" řekla jsem mu. Nevím co to do mě vjelo, ale cítila jsme se zvláštně. Chci pryč. Někam jinam...nechci tu být...s ním.....
***
Zničeho nic jsem se objevila v nějaké tmavé místnosti. Byla jsem tu jenom já a ta tma. Jenom ta místnost. Nevím proč tu jsem, ale bylo mi tu lépe, než u toho člověka... měla jsem z něj strach.
Po chvíli jsem uviděla světlo. Bílé světlo. Vadilo mi. Někdo vešel do místnosti a zavřel za ní dveře. Té osobě svítili oči. Zelená a červená. Děsilo mě to. Začala jsem řvát, ale jako kdybych přišla o hlasivky. Nevydala jsem ani slovo. Začala mě bolet hlava.... Ty oči se přibližovali. Udržovala jsem stále s nimi kontakt. Byla jsme jako zhypnotizovaná. Děsilo mě to. Nedokázala jsem se pohnout, jenom ty oči sledovat.
***
"Nicol?! Hej, vnímáš mě?" Zničehonic jsem uslyšela. Otevřela jsem oči a uviděla jsem toho člověka v té masce. Co to sakra bylo?! "Eh...ano,... já,.. já jsem se tu vzbudila..jenom si pamatuju to, že jsem klasicky šla spát do své postele, kde normálně žiju ne tady, co to tu vypadá jako v Minecraftu, no a prostě se probudím tady..." Řeknu mu a on mě pustí... Vytvářel docela zajímavé zvuky. Některé byli fakt roztomilé "Ach... já.. já..myslel jsem, že.. že už nikdo nepřijde... nikomu to tu nepřeju.... hlavně buď v klidu. Půjdeme za někým, kdo ti všechno vysvětlí. Přesněji vysvětlí lépe než já.." Řekne mi a já nechápavě kouknu a postavím se. Zamotá se mi ale hlava. "Sakra..." Řeknu si pro sebe a opřu se o zeď. V tu chvíli mě chytí on, Dream co si pamatuju správně, a pomůže mi. "Neboj.. nebude to daleko. Jenom on umí lépe vysvětlovat." Řekne a já kývnu. Děsí mě ta maska. Zajímalo by mě, proč jí nosí...
Vyšli jsme ven ahned co mě jako prvni zarazilo bylo to, že něco létalo nad mojí hlavou. Bylo to obrovské. Po chvíli to ale přistálo. "Kdo to je?" Řekne to ten člověk. Vypadalo to ale napůl jako nějaký pták...docela mě děsil. Měl na sobě proužkovaný klobouček, který střídal zelenou a bílou, a něco na styl kabátu, neumím to popsat. Vsechno slazeno do zelenobílé. Jediné co nebylo na něm zelené a bílé byli jeho dokonale modré oči, ve kterých jste se mohli topit. Tak hluboké byli. Fakt jako studna. No a ještě jeho vlasy a mírné strniště, které měl do blonďata. Byl to modrooký blonďák. Vypadal docela staře. Oproti mě určitě. "Další, snad poslední, co se tu Spawnul..po 4 měsících...asi... Já, já to Phile nechápu...jdu za Eretem ať jí to vysvětlí... však asi víš jak já a vysvětlování.." řekl a on, co jsem pochopila podle pojmenování asi Phill, zakýval hlavou. "Jak se jmenuješ?" Začal na mě mluvit. "Em...to mluvíš na mě?" Chtěla jsem se ujistit. "Ne, tady na Dreama... jasně že na tebe..." Odpoví mi a já se uchechtnu. "Jsem Nick" řeknu mu a kouknu jinam. Pustím Dreama a posunu se o kousek dál. "Jsem Philza, pro dobré přátele a některé lidi i Phil" řekne mi a já kývnu. On natáhne ruku, ale já mu ji nepodám nazpět. Mám z něho strach. Něco mi na něm nesedí... Možná to, že mě děsí jeho černá křídla... je to možné... myslím si, že s ním nebudu mitt dobrý vzah. Nevím, ale nesedí mi. Jako kdyby něco tajil..
"No nic, musím letět, však to znáš. Povinnosti a další kraviny" řekl po chvíli Philza, když jsem mu nepodávala ruku. Vypadal trocha naštvaně. "Jasne, šak tě tu nikdo nedrží. My stejnak musíme za Eretem" řekne Dream a Philza kývne hlavou a rozletí se někam pryč.
:D hello. Po chvíli tu je alespoň plnohotnotná kapitola :D Snad se líbí :D. no nic, zase někdy u nějaké nové kapitoly :D
ČTEŠ
Live Forever (ff Dream SMP)
FanfictionZdravím všechny čtenáře. K této knize nepotřebujete ani žádné velké poznatky o Dream SMP. Nenavazuje na to, ale některé věci se tam budou ukazovat. Nebudu tu pokračovat v jejich linii a ani podle ní přesně nepůjdu. :) . . Je to random nápad, takže s...