6. část

107 15 1
                                    

"kdy ses sem vlastně ty dostal?" Zeptala jsem se ho hned jak jsme vyšli. "Já jsem tu jako jeden z prvních. První byl prý Dream, potom Sapnap a nakonec já. Potom už to šlo jako po běžícím pásu." Řekl mi a já kývla hlavou. "Proč máš vlastne tu masku? Však si ji můžeš sundat. Nikdo tu není takový že by tě zabil jak vypadáš" řekl a zastavil se. Já jsem zastavila také a koukla jsem pryč. "Já sama nevím proč mám tu masku... prostě jsem ji vždy měla na skinu, protože Endermani.. něco na nich je. No ale nečekala jsem zrovna to, že se sem dostanu. Jakoby můžu si ji sundat ale tak...citim se bez ní docela zle. Nemám z toho dobrý pocit. Už když si uvědomím to, že můj skin v Minecraftu byl zaměřen na to, abych byla napůl Enderman a napůl člověk..." Řeknu mu a on kývnul hlavou. "Chápu. Ale kdybys někdy chtěla se mnou mluvit bez masky, tak můžeš. Jsem ti plně k dispozici. Bát se mě nemusíš. Říkám ti, že jsem tady jeden z nejdůvěrnějších lidí." Řekne a já kývnu hlavou. "budu si to pamatovat" řeknu ještě a rozejdemebse dál pro mě neznámým směrem.

"Jsme tady" řekne po chvilce a ukáže na menší městečko, které z části leželo na vodě. Bylo to hrozně hezké. Všude dřevo, některé části, třeba molo, byly úplně mokré... prostě nádhera. "Je to tu nádherný" řeknu úžasem. "Vím. Vidíš tamty lidi na tom náměstí?" Zeptal se mě a prstem ukázal na skupinku lidí. Já kývla hlavou. "Tak pojď, půjdeme za nimi" řekne a začne me táhnout nahoru na to náměstí.

Když jsme tam přišli, tak se na nás strhli pohledy. "Ahoj, hele...tadyto je Nick. Ted se tu spawnula a tak no. Procházíme skoro všechny aby o ní věděli. No a tak" řekne tý skupince George a v tu chvíli se začali vsichni dívat na mě. Co mě ale zarazilo bylo to, že tam byl ten člověk co byl v noci na té Prime path. Přes den ty jeho oči nebyly zas tak děsivé mi přijde. Ale bylo vidět, že je lehce vyplašen. "Ahooooj" zakřičí jeden z nich a doběhne přede mě. Byl trocha průhledný, měl na sobe žlutý svetr a kalhoty, které byli průhledné s ním. Byl ode mě hodně vysoký. "To je Ghostbur. Je to duch a je to takový veselý človíček." Řekne George s já si ho více prohlédnu. Pravda. Pravda co říká.

"Já jsem Tubbo" řekne člověk, který má na sobě velkou zelenou košili, kterou má rozeplnou skoro až k prsům. Měl hnědé vlasy, ne tak dokonale hnědé jako má George ale měl hnědší. "Jsem Nick" řeknu mu a on kývne hlavou. Vypadal přibližně mého věku i výšky. "Jsem Niki", ozve se jediná dívka široko daleko a podá mi riku. Měla růžové vlasy, které ji dělali takovou hezčí. Neumím si představit, že by je měla třeba hnědé nebo blonďaté.  Já ji ruku podám nazpět a ona se na mě usměje. "Jsem Tommy" řekne další z nich. Vypadal jako typický chlapík, po kterém jedou ženy. Blonďatý s modrýma očima. Vypadal ale dost mladě a byl takový hyperaktivní z prvního pocitu. "Jsem Nick" znova řeknu a podívám se na posledního člověka co tam byl. "J-j-jsem Ranb-o-o-o" řekne koktavě a podá mi ruku. Já se mu podívám do očí a ruku mu podám nazpět. Vím, tohle se Endermanům dělat nemá, koukat do očí, ale zajímalo mě co se stane. "Jsem Nick" řeknu a přerušim oční kontakt, protože jsem si všimla, že mu to je nepříjemné.

Ranboo měl jako jediný oblek, který mu seděl a také byl z nich nejvyšší. Dobyl i Ghostbura, který byl oproti němu docela stále nízký. Je to fakt vtipné. Nebudeme si lhát. Můžou ale za to asi ty Endermanovy původy. Nevím co by to jiného bylo. Možná, že je tak vysoký i v realitě. Potom ho fakt lituju.

Ta skupinka vypadala fakt docela v pohodě. Tubbo ale vypadal troška naštvaně. Nevím ale proč. "Tommy, ty s tím musíš přestat. Nemůžeš jen tak něco furt podpalovat a dávat do povětří...to prostě nejde. Víš jaký to mělo minule následek. Dream byl totálně naštvaný a já nechci mít problémy s Eretem...a hlavně s Dreamem... víš čeho je všechno schopný.." řekne zničehonic říkat Tubbo. "Víš on je Tubbo prezidentem L'mamburgu a je to fakt pro něj jako 17 letého, skoro 18 letého hodně náročné. Na to jak je mladý toho zvládá hodně. Divím se, že mu ještě nepřeskočilo. Říkal, vždy když přišel do mě pekárny na sušenky, že ho nebaví furt hlídat Tommyho. Je to fakt někdy náročné. Neustále dělá přestupky a je to fakt o nervy prý" řekne mi ta Niki, která se mnou sledovala vznikající hádku mezi Tubbem a Tommym.

"Nechcete modrou?" Zničehonic se ozval Ghostbur, který měl v ruce provázek a na tom provázku měl modrou ovci. "K čemu modrá?", Zeptala jsem se nechápavě. Nepochopila jsem smysl modré. Proč modrá a drží v ruce provázek s ovcí av ruce modré, vypadalo že barvivo. "Když jsou lidé smutní, tak jim dávám modrou. Modrá všechny zlé pocity a všechno vstřebává. Potom je vše v pohodě" řekne Ghostbur a já teda nakonec kývnu. On mi radostně dá modrou, přesněji modré barvivo, a začne si zpívat.

Mezitím jsme si všimla, že Ranboo zmizel, Tommy s Tubbem se prestali hádat a George seděl na lavičce a sledoval mě. Ghostbur si zpíval a Niki se snažila Tubba a Tommyho nějak oddělit i když se už prestali hádat.

Zničehonic jsem ale uviděla jedoho člověka. Dream.

Zdravím trocha pozdě u další kapitoly. Snad se líbí :D. Jsem na táboře takže se divím že jsem sehnala internet xd. No to je jedno. Prostě nová kapitolka, nic zajímavého xd.

Live Forever (ff Dream SMP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat