Vzbudila jsem se na stejné posteli jako včera. Stalo se to ten včerejšek? Kdo je Technoblade? Jsou tam ty trosky?
Rychlostí blesku jsem se postavila a rozeběhla jsem se ven, kde mě ovanulo krásné počasí bez mraků. Po včerejším zážitku ale vím, že se může změnit kdykoliv.
Nikoho jsem nokde neviděla, takže jsem se rozhodla dojít k nějakému stromu a zničit ho, přesněji ho skácet. No, jaski mi to moc nešlo. Nevěděla jsem jak to udělat a nikdo poblíž nebyl.
Rozeběhla jsem se tím pádem směrem k L'mamburgu, pokud si to jméno dobře pamatuji, a šla jsem někoho hledat. Nikdo ale nikde nebyl. "Kam jdeš Nick?" Uslyším docela vysoký hlas, který se za mnou ozve. Když se otočím, tak uvidím Ghostbura. "Ahoj, hele nevíš kde jsou ostatní? Jako Dream a například Sapnap?" A on záporně zakývá hlavou. "Vím ale kde je Tubbo." Řekne a usměje se na mě. "Aha, hele nezavedeš mě prosím za ním?" Zeptám se ho a on zakýve hlavou a rozeběhne se po cestě.
"Jakto že jsi tak neustále veselý?" Zeptám se ho po cestě co jdeme. "Myslím pozitivně a mám jenom šťastné myšlenky." Řekne jeho docrla pisklavým hlasem. "A to jako můžeš vážně přecházet pres bloky a můžeš lítat?" Zeptám se ho a ještě jednou si ho prohlédnu. "Nemůžu. Nejsem obyčejný duch. Neumím lítat a ani procházet přes bloky. Nemám moc rád déšť, protože přes mě kape a je to nepříjemný. No a jsem průchozí i když nemůžu procházet přes stěny. Jinak jsme tady. Tubboo. Jsme tu s Nicol. Sháněla tě" zakřičí do místnosti ve které jsme stáli. Vypadala trochu jako nějaký hrad. "Ou, Nick ahoj... potřebuješ něco? Většinou za mnou takhle až na Tommyho nikdo nechodí." Řekne Tubbo hned co vyjde z nějaké místnosti. "Em..ahoj, hele jaksi nevím jak tu co funguje a tak jsem někoho hledala a Ghostbur byl jediný, který mi poradil jít za tebou." Řeknu mu a podrbu se na zátylku, což v něm vyvolá uchechtnutí. "Ou, dobře...hele, pojď nahoru. Začíná se zmrákat. Asi bude pršet. Teďka ti to ukazovat nebudu." Řekl a ukázal na schody po kterých jsem se rozešla.
Došli jsme do nějaké místnosti, která měla vevnitř stůl, židle a nějaké knihovny a spoustu papírů a map. Vypadala jako nějaká pracovna. "Posaď se" řekl mi a ukázal na jednu se židlí. Já jsem se na ni posadila a začala si prohlížet co měl na stole. Byli tam různé smlouvy, mapy.. různé věci.
"Můžu se zeptat?" Ozvu se po chvíli sezení a pozorování Tubbo. "Jistě, ptej se kolik chceš" a usměje se. "Kdo je Technoblade?" A po téhle otázce jenom vykulil oči. "Kdo ti o něm řekl?" Zeptal se a zamračil se. "Em, Dream..ale nepopsal mi kdo to je, proto se ptám" odpovím mu a podrbu se na zátylku. "Technoblade je osoba ke které se nepřibližuj. Je nebezpečný. Nemluví se o ní a taky proto je vyhnán. Nikdo se o něm nic nesnaž zjistit, protože to může špatně dopadnout." Řekl a přitom se mi díval do očí. "Hej, Tubbo. Pojď mi pomoct. George a Dream.." zničehonic se ozve ode dveří. Stál tam docela vysoký....no, člověk to asi nebyl. Nebo tak alespoň nevypadal.
Měl sytě zelené vlasy, na kterých se mu tyčila menší zlatá koruna. Dále měl na obličeji masku, která vypadala jako Creeper. Na sobě měl Zelenou mikinu a na tom měl žluté tričko, které bylo už docela špinavé. Nebudeme si lhát, asi takový věci tu dlouho nevydrží čisté. Dále měl na sobě černé kalhoty a černé boty. Vše vypadalo jak mělo. Jenom mě lehce děsil. "Em..jo, jdu. Pojď taky Nick" řekl mi Tubbo a společně s asi Samem jsme se rozeběhli pro mě neznámo kam.
Hele...neptejte se mě proč se to tam zvrhává..ale tak, snad to bude okej a nevymýslim něco zlyho a špatnýho..xd
ČTEŠ
Live Forever (ff Dream SMP)
FanfictionZdravím všechny čtenáře. K této knize nepotřebujete ani žádné velké poznatky o Dream SMP. Nenavazuje na to, ale některé věci se tam budou ukazovat. Nebudu tu pokračovat v jejich linii a ani podle ní přesně nepůjdu. :) . . Je to random nápad, takže s...