/ Arkadaşlar bazı değişiklikler yapıyorum. Mesela burada koyduğum resimleri değiştirip başka resimler koydum. Burada koyduğum resimler temsili. Saç stillerini ve bazı şeylerini kullanacağım ben. Ama siz isterseniz o eralar ile düşünebilirsiniz. Size kalmış. /
KİM MİN YOUNG
Selamlaaaaar! Adım Kim Min Young. 20 yaşında adım gibi minyon yüze ve duruşa endema sahip olan, belime kadar gelen siyahsaçlarım ve diğer korelilere göre daha büyük kehribar renginde gözlere sahibim.
Ah şeeey birde çilek renginde dudaklara🤭 Üni 2 e gidiyorum. Farklı farklı dallarda ilgilenmeye bayılırım ama bölümüm psikoloji. Ruh bilimi yani :) Sosyoloji ile de ÇAP yapıyorum. Sınıfta pek arkadaşım yok. Ama bu arkadaşım olmadığı anlamına gelmiyor.
[Bu arada arkadaşlar gerçekten de öyle yapıcam. Sosyolojiden psikoloji bölümünü çap yapacağım! Çift ana dal yani ^ ^]
Şimdiii sırada sevdiğim ve sevmediğim şeylere gelelim. Çikolatalı kurabiye, çikolatalı süt, çikolatalı şelale.... Tamam tamam biliyorum olmadığını.nfkdnfksndj sadece anlatmak istediğim çikolatalı herşeyi sevdiğim! Nefret ettiğim şey ise zorbalık. Nefret ederim adaletsizliğe de hiiiiiiç tahammülüm yoktur....
𓃠❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎𓃠
LEE HERA LORELİE
Merhabalaaaaar! Beeeen Lee Hera Lorelie 20 yaşındayım tabikidee. Aslında Türküm ama Kore'ye Üni okumak için geldim.Bal renginde kıskandıracak derecede(!) gözlerim,koyu siyah renginde saçlarım ve pudra pembesine yakın dudaklarımla harika bir Türk kızıyım!😏 Öylemiyim gerçekten de :)
Ama bizimkilere göre yani Türklere göre benim gözlerim biraz çekik ve ben Koreli olduğumu düşünüyorum! Fazla ipucu vermiyim. Daha sonralarda meraklanarak öğrenirsiniz beni 🤭
Gelelim kişisel özelliklerime çok kişilikliyimdir,-İlerde ne dediğimi anlarsınız- ah birde çok güçlüyümdür.💪 Sırada Favorim ve Favorim olmayanlardaaa! İlk Favorim olmayanla başlayalım...
Adaletsizliğe tahammülüm asla kattiyen yok! Favorime gelelim.... I-ı "ÇİKOLATALI HER ŞEYE BAYILIRIM"
Hukuk bölümündeyim. Yurt dışına yani Kore'ye Hukuk bölümüne yatay geçiş yaptım. Tüm şartları karşıladığımdan ve başarılı ortaöğretim geçmişim olduğundan kabul görmem zor olmadı. Çift ana dal olaraktan psikoloji bölümünü seçtim. Zorlu bir süreç olacak ama imkansız değil.
Devam edebilirim şimdi. Fazla kimseye güvenmediğim için neredeyse hiç arkadaşım yok. İhtiyacımda yok yani. Ama umarım Kore'de karşıma kardeşim diyebileceğim birini bulurum. Ki bulacağına da inanıyorum!!
(MinMin 'in en yakın arkadaşı, aynı zamanda kardeşi ruh ikizi olacak.)
☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☯︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I FIND LOVE WİTH YOU~+18
FanfictionAilemize hoşgeldiniz! Burada kah güleceğiz kah söveceğiz kah ağlayacağız. Ama beraber olacağız! Eğer ki sizlerde bizim samimi minnoş ailemize katılmak isterseniz kapımız açık ^ ^ Çok yakın zamanda görüşmek üzere :) Neyse tatlış kelebekler🦋 Sizleri...