Bu kısmı okumadan 2.kısma geçebilirsiniz tatlı okumalar dilerim!
Aslında bölümler hazır lakin yazma isteğim gelmiyor. Pek iyi zamanlarda geçirmiyorum. Üniversiteye hazırlanan bir öğrenci olarak motivasyonum eksi sonsuzda. Etrafımda negatif enerji dolanıyor sürekli ve ben çalışacak gücü kendimde bulamıyorum. Kendime bile yalan söylemeye başladım.
'iyiyim' diyerek. Ah neyse sizleri de sıktım. Bir zaman eğer hayal kapımı tıklayanlar olursa beni de ziyaret etmeyi unutmayın. Bu kurguyu yazmayı bitirirmiyim emin değilim. Diğerleri de aynı şekilde ama uzun bir süre daha burada kalmayı planlıyorum. Tabii başıma bir şey gelmezse ve kararımı değiştirmeden. Aslında beni mutlu eden biri var. Yüzümü gülümseten biri. Yani sayılı insan var beni mutlu eden tabii ama o başka benim için.Neyse siz okumaya başlayın. Çok boş yaptım. Bir derdiniz olursa her zaman sizleri dinlerim. Kırmızı odamın kapısı açık olacak her zaman. Hadi bölümün kapısını tıklatıp içeri girelim!!!
(Düzeltme olarak yazıyorum. Pazartesi günü vize sınavlarım var anlaşılmıştır zaten🤭🤭 Sosyoloji bölümü öğrencisiyim heheeeyt.
Seneyede psikoloji ile çap yapmayı amaçlıyorum. Hem toplum hemde insan ile ilgileneceğim. İyi okumalar dilerim :)Bu şarkı bana gelsiiiiin!!!
(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤( ˘ ³˘)♥(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤( ˘ ³˘)♥(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤(◍•ᴗ•◍)❤
Day of Reckoning
Aynı yerde duruyordum. Bir dakika onlar buraya mı geliyordu???! Benim gözlerim yanlış görüyor sanırım. Lan ben bunları bu kadar ciddiye almamıştım! Cidden çok mu başım beladaydı?
Offf şu etraflarındaki korku dolu bakışlar etraftan çekilmeleri... Hass cidden tehlikeliler anlaşılan.Yg "Ooo beyler yeni eğlencemizi size takdim edeyim"
"Tüh güzelmiş yazık olacak desene hyung"Yg"Niye yazık olacak istediğini yapabilirsin Jimin " diyerek benim anlam veremediğim bir gülüş sergiledi
Jm"Süper o zaman" diyerek aynı Yoongi gibi sırıttı.Lan neler oluyor?? Bu civcivi melek sanardım be! Şeytan çıktı. Gerçi şeytan da melekti.
-"Demek sana kafa tutan kız bu hyung. Şanssızmış. Ne ile uğraştığını bilmiyor hah."
Ne diyor bu tavşan dişli?
"Ne demeye çalışıyorsun sen?! Bir şey mi ima ediyorsun?!"
Çıkışmamla tavşan dişli öne atılmış keskin gözleriyle bana bakıyordu.-"Öncelikle o yükselttiğin sesi kıs! Yoksa o sesini başka şekilde kısarım!"
Yg"Tamam sakin ol Jungkook. Anlamıştır o zaten bazı şeyleri"+HEY NE OLUYOR ORADA!
Ohh kurtulduğumun resmiyetidir. Çünküüü şuan yanımıza sert mizacı ve korkutucu bakışlarıyla ayrıca vizelerde sorduğu kazık sorularıyla ünlü olan sosyoloji profesörü Young-Soo hoca geldi!
Tanrım! Sana şükranlarımı sunuyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I FIND LOVE WİTH YOU~+18
FanficAilemize hoşgeldiniz! Burada kah güleceğiz kah söveceğiz kah ağlayacağız. Ama beraber olacağız! Eğer ki sizlerde bizim samimi minnoş ailemize katılmak isterseniz kapımız açık ^ ^ Çok yakın zamanda görüşmek üzere :) Neyse tatlış kelebekler🦋 Sizleri...