Gossip&First Kiss

25 1 0
                                    


Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Bu kendi dünyamın bir kapısı olduğu için okudukları bölüm farklı olsa bile ben onlara ortak bir ders ayarlayacağım. Yani gelipte yok bu doğru değil demeyin. Ben de biliyorum bir üniversite öğrencisi olarak öyle bir şeyin olmadığını. Ama benim dünyamda öyle. Bölümlerini de ayarladım ama belki değişiklikler yapabilirim. Neyse bilgilendirmem bu kadardı. İyi okumalar dilerim.

 İyi okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kızın giydikleri)

JUNGKOOK'TAN

Planın ilk aşamasını halletmiştim. İkinci hattımdan ona mesaj atmış biraz da olsa tedirgin olmasını amaçlamıştım. Bana soracak olursanız başırılı da olmuştum. Neden mi? Çünkü şuan kampüsün girişinde yürürken bir elinde çikolatalı sütünü içerken etrafa tedirgin bakışlar atıyordu. Sen mi bizimle uğraşmayı düşündün minik fare,bu yaptığın hayatının en büyük hatası olacak. *içinden güldüğünü düşünür ama dışından sesli bir şekilde güler. *

"Hoseok Jk in önüne kafasını uzatır ve baktığı yere göz gezdirir. Lakin Young oradan bir kaç dakika önce ayrıldığı için Hoseok bomboş bir yere baktığını düşünür."

Hs"Oğlum kafayı falan sıyırdın herhalde. Bomboş yere bakıp ne gülüyorsun? Namjoon bunu hastaneye yatırmak lazım. Baksana delirdi iyice.

"Hyung ne diyorsun ya? Bence senin gitmen lazım sen iyice paranoyaya bağlamışsın.Bügün ki plan aklıma geldi ona güldüm. Ne kadar eğleneceğimiz aklıma geldi. Neyse sen amcamdan haber var mı onu söyle."

Hs"Ayarladım ortak derslerde onun dersliğinde olacağız. Ama sadece ortak derslerde. "

"Bu da işimize yarar sıkıntı değil. Yeter ki onun ile ortak bir yer olsun. Anladığım kadarıyla derslerine çok çalışan biri. Tüm dersleri sevdiğine adım kadar eminim."

Nj" Jungkook dün ki gibi aşırıya kaçma."

Jimin' in çenesini tutamayacağını biliyordum. Sinirli bir bakış attım. Şirince sırıttı piç. En büyük silahıyla yani aego ile sinirimi yatıştıracağını iyi biliyor.

Nj" Anlaşıldı mı Jungkook? Birinin evine girmek ne? Bu kadar da ileri gidemezsin. Hırsız mısın sen? Ya gören biri olsaydı?"

"Jimin gözcülük yapıyordu hyung. Yani önlemimi almıştım. Biri geldiğinde bana haber verecekti zaten. Hyung çocuk muşum gibi davranma artık." sesimin desibeli sonlara doğru artmıştı. Bu gibi işlerle uğraşmayı sevmezdi. Ama bu benim yaptığım işlere karışabileceği anlamına da gelmiyordu.

Nj" Kendine gel, karşın da yaşıtın yok. Büyüğünüm ben senin. Çocuk gibi azarlanmak istemiyorsan çocuk gibi davranmaktan vazgeç."

Namjoon hyungun da benim gibi sinirlenmiş,ortam gerginleşmişti. Bunu fark eden Seokjin hyung olaya el atmış , Namjoon hayungu kenara çekmişti.

I FIND LOVE WİTH YOU~+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin