1

39 2 5
                                    

Camın kırılma sesiyle irkilip gözlerimi açtım 'off yinemi yaaa'
hafif doğrulduğumda aynı manzara o kadar alışmışım ki artık şaşırmıyordum.

Evet yılın ilk bahar ve yaz ayları benim sürekli düzenli olarak cam değiştirmem gerekiyor.
Neden mi?
Dışardaki bücürler yüzünden yani bende anlamıyorum ki neden sadece benim camım kırılıyor golleri kale dedikleri yere atmak yerine benim cama atıyorlar . Yani dedim ya o kadar alıştım ki annemin bağıran sesini duydum.

"Annem iyi misin "

"İyiyim annem geliyorum birazdan"dedim ve cam parçalarına dikkat ederek içeriye girmiş patlak topa göz devirip yataktan kalkıp pencereden aşığa baktım.

"Karaca abla topumuz sağlamsa bize atar mısın"diyen Emir e gözlerimi devirdim.

"Şansına küs Emir efendi "

"Offf" diyen 7 çift göze baktım ve sırıttım.

"Nedir ya benim sizden çektiğim."dedim sahte bir kızgınlıkla çocuk bunlar bu mahallenin neşe kaynağı ben ne kadar şanslıyım hele ki zamanın bu kadar kötü olduğu bu dünyada her biri ailem olmuş doğup büyüdüğüm mahallemin güzel insanları pekş bu çocuklar onlara ne demeli canlarım benim . Düşüncelerimi bölen hep bir ağızdan bağıran çocukların sesi oldu.

'Özür dileriz karaca abla."gülümseyip baktım hepsine.
Efe bana bakıp
"Birincisi karaca cami sen değil o abin olcak Mahir değiştiriyor. İkincisi bu kadar güzel gülme. Üçüncüsü seni istemeye annemler ne zaman gelsin."

Kahkaha atıp başımı sağa sola salladım Efe henüz 7 yaşında ama konuşması sanki karşımda koca bir adam varmış hissi veriyor . Bu çocuk çok fena. Patlak topu onlara fırlatıp banyoya gittim duşumu alıp rutin işlerimi hallettim elime iş eldivenlerini geçirip camları topladım odama çeki düzen verdim yerdeki camları süpürdüm.

Babamlar zaten çoktan uyanmıştır spor yapıyorlar muhtemelen saate baktığımda 8 olduğunu gördüm. Mutfaktan gelen takırtılara annem in içerden gelen sesi de eklenince kahvaltıyı hazırladığını anladım aşağıya inip mutfağa doğru gittim.

"Günaydın aşkım "dedim mutfaktan içeri girerken.

"Günaydın bebeğim"

O sırada babam geldi ikimizi de kucakladı hemen. Babama biraz daha sokulup

"Günaydın generalim" deyip gülümsedim.

"Günaydın güzelim" diyip saçıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Hayatımın en önemli kadınları" diyen babamı
İçeri giren Mahir abim böldü babama ters ters bakıp derin bir nefes bıraktı sinirle

"Yine ya bırak artık baba, onları en çok ben seviyorum onlarda en çok beni seviyor."

"Hadi ordan hergele kim demiş ki onu onlar benim"
Babamın dediğiliyle kıkırdadım hemen gidip abime sarıldım.

"Günaydın abemmmm" diyip kocaman öptüm yanağını ben bu adama aşığım resmen yaaa.

"Günaydın bacııımmm"

abimin dediğiyle bir güzel kahkaha atıp kahvaltımızı yaptık. Anneme yardim edip sofrayı da topladık.
Çalan telefonuma bakıp en yakın dostum olduğunu görünce hemen açtım.

ELZEM(VAZGEÇİLMEZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin