➖📌regl döneminde nasıl ilgilenirler#!!bangchan:
.
ona ne zaman söylesen chan her zaman biraz şaşırır. sanki her ay olduğunu unutuyormuş gibi. o şöyle olurdu: senin dönemin?? tekrar??? ama aynı zamanda çok tatlı ve kapüşonlularını giymene izin veriyor ve sana çikolata getiriyor ve genellikle stüdyoya girmek yerine seninle evde kalmaya karar veriyor. seni kucağına oturtacak ve kollarını sana dolayarak yazı yazacak. arada bir hala uyuyor musun diye kontrol ediyor ama uyursan seni yatağa taşımayacak. o olmadan uyanmak zorunda kalırsan üzüleceğini biliyor.
#!!leeknow:
.
minho çoğu zaman sana her konuda zorbalık eder (tabii ki aşkla), ama regl dönemindeyken sana karşı ekstra iyi davranır. senin için biraz garip çünkü çoğu zaman saçını çekiyor ve seninle dalga geçiyor ama şimdi sana karşı çok sabırlı ve tatlı. o mutlu bir şekilde senin için yiyecek alır ya da ihtiyacın olursa sana yer verir. ne kadar acı çektiğinizi biliyor ve daha da kötüleştirmek istemiyor. minho tam bir baş belası olabilir ama seni çok seviyor.
#!!changbin:
.
changbin her zaman gerçekten anlayışlıdır. nasıl hissettiğini gerçekten anlamıyor ama bunun senin için zor olduğunu biliyor. senin için yemek sipariş etmek ve senin saçınla oynamak (bunu seviyorsan) gibi en sevdiğin şeyleri biraz daha iyi hale getirmek için yapıyor. kramplarınız her zaman siz uyumak üzereyken başlar (elbette öyledir), bu yüzden başınızı kucağına koymanıza izin verir ve uykunuz gelene kadar sizinle konuşur.