+++
# bangchan . bir numarali dunyanin en iyi erkek arkadasi .
o her zaman destekleyicidir. kendinden once dusundugu kisi her zaman sevgilisidir.
soguk havalarda hastalanmani istemiyor, bu yuzden cogunlukla seni kontrol eder, bazen bunun farkinda bile olmazsin ama o en kucuk seylere bile onem verir. ornegin, corap giymis misin? uzerine ceket almis misin? duzenli besleniyor musun?ya da uyurken uzerin acilinca yorgani ustune ortup opucuklerini alnina bastiran tip. ogun atladigini farkettiginde "yemek. yemege ihtiyacimiz var. hadi yemege gidelim, ben ismarliyorum." mesajlari atan, her zaman guvende ve rahat oldugundan emin olan o tip.
____
# bu cocuk senin farkinda olmadan yaptigin her hareketi ezbere sayabilir, seni o kadar cok gozlemiyor ki senin haberinin bile olmadigi davranislarini o biliyor, seni senden daha iyi taniyor.
____
# o asiri utangac. senin yanindayken, ona dokundugunda, ya da sadece sen oylece dururken bile, kizariyor. seni dusunmek ve sana bakmak bile onun midesindeki kelebekleri harekete geciriyor.
____
# date'lerin sahilde gun batimi izleme, gece yagmurlu sessiz sokaklarda beraber yurume tarzi olanlarini seviyor, ama tabi ki sen ne istersen yapmaya hazir bu yuzden senin istedigin yerlere gider. sen mutluysan o zaten mutludur.
+++
not:
bir skz fanfici yazmak istiyorum, genel tum uyelerin bulundugu teenage drama/high school misali. ship yapmayi dusunmuyorum simdilik ama, ne diyorsunuz yazsam mi? okur musunuz ki :(