dating changbin

1.7K 44 10
                                    

+++
# aslan burcu bir erkek arkadas. tanri sana kolaylik versin.

____

# - y/n, bugun cok yakisikli gozuktugumun farkinda misin? ayrica yanaklarim da cok yumusak duruyor... tam opmelik."
ona bakip goz deviriyorsun, ama onu reddedemezsin, sana kopek yavrusu bakislarindan atiyor ve onu opmeni sagliyor.

____

# seni opmeyi seviyor ama senin onu opmeni daha cok seviyor. seni opmek sana olan sevgisini gosterdigi yollardan biri, bu yuzden eger onu opersen istemsizce onda bir guven ve sevgi duygusu olusturacaksin.

____

# bu cocuk cok romantik, surekli yuzunu kizartana kadar iltifat ediyor. senin bir huyun da bu; utandigin zaman yuzunu onun gogsune gomuyorsun. sen farkinda degilsin ama bu onun cok farkinda... bu yuzden seni utandiriyorsa %99 bu sebepten. %1 ise sadece eglenmek icin.

____

# ama eglenirken seni kirmamaya ozen gosterir. ne yaptiginda sinirlenecegini veya rahatsiz olacagini cok iyi bilir cunku o cok iyi bir gozlemleyici. seni senden daha iyi taniyor. ayrica hafizasi da cok gucludur bu yuzden senin soyledigin en ufak bir detayi sen unutsan bile unutmaz. o yuzden bazen kendine kiziyorsun; sonucta karsinda her seyi hatirlayan bir sevgilin var, muhtemelen bazi ozel gunleri notlarina yazman gerekecek.

____

# kavga ederseniz "ki bu neredeyse hic olmaz" eger hakliysan kesinlikle kavgayi bitirmeye calisacak. ama o hakliysa senden bir ozur bekleyecek. baristiginizda ise sanki hicbir sey yasanmamis gibi hissettiriyor ve bu konuyu bir daha acmiyor.

____

# birazcik kiskanc.
acik konusmak gerekirse kiskancliktan cok sahiplenici. senin icin her seyi yapmaya hazir. bu yuzden eger yolda yururken birisi sana sarkintilik yaparsa dusunmeden onunla tartismaya girecek.
"nereye baktigina dikkat et."
siddet yanlisi birisi olmadigindan fiziksel kavgaya girecegini dusunmuyorum ama karsi taraftan bir atak gelirse onu buna pisman eder.

____

# ama cok garip ki senin bir dokunusunla sakinlesiyor. senin yaptigin her seyi seviyor. tam bir ask adami, aski icin her seyi yapar.

____

# sana hitap sekli genellikle "-sevgilim"'dir. bazenleri "havasinda" oldugunda :) "canim, prensesim, guzel kizim, guzelim..."
isin sonunun nereye gittigini biliyorsun.
o cok tutkulu, her konuda.
bu yuzden o "en iyi erkek arkadas" odulunu en cok hak eden insan.

____

💒 + stray kids reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin