when you start the "meddle about"

5.3K 85 20
                                    

+18 warning ⚠️
meddle about: sevismek anlamina gelir.
sevismeyi sen baslattiginda..;

#bangchan;
o bundan hoslanir, dogru soylemek gerekirse kim hoslanmaz ki?
yatakta oturan sevgilinin kucagina oturdun ve yavasca onu yataga dogru ittirip uzanmasini sagladin, ilk basta yanlis dusunmedi ama isin ciddiye bindigini fark edince biraz tedirgin oldu, cunku bunu cok sik yapmiyorsun.
ellerini beline goturdu ve seni kendine dogru yaklastirdi. "bunu daha cok yapmalisin bebegim."
...

#minho;
minho'nun sinirli oldugunu mesajlasma tarzindan anlamistin.
"beni eve al." yazmisti.
"ailem evde ayrica saat gece 2, minho."
"yani?"
ona kizmak istedin ama bir sorun oldugunu dusunup bir sey demedin.
"her neyse, yukari gel aptal cocuk."
":)"
bir dakika sonra dikkatlice kapiyi actin, minho kapidaydi.
"sonunda acabildin."
"sessiz ol, herkes uyuyor! odama gec."
odana gectiginde tekli koltuguna oturdu. sen de yanina dogru yuruyup kucagina oturdun ve saclariyla oynamaya basladin.
"sorun ne min?"
"bir sorun yok, sadece seni ozledim."
"peki o zaman."
kucagindan kalktin ve elini tutup onu yatagina dogru surukledin.
"ben de seni ozledim."
minho'yu yataga ittirip uzerine oturdun, ama o beklemedigin bir hareketle seni kendi altina aldi.
"bunu yapmak icin fazla cesur degil misin?"
...

#changbin;
o senin bir seyleri baslatmana BAYILIYOR.
changbinin kucagindayken ellerini omuzlarinda, kollarinda ve ensesinde gezdiriyordun. o da elini kalcanda ve belinde gezdiriyordu. tutkulu ve uzun opucukler sessizligi bozdu, yuzunu oksayarak dudaklarina dogru yaklastin ve dudaklarinizi birlestirdin.
hafif bir mirilti cikartti, bundan ciddi anlamda hoslaniyor. onun diyisiyle kalp krizi gecirmek bile daha az heyecanlandirir.
yaklasik bir dakika sonra nefes nefese ayrildiginizda, "bunu yapmana bayiliyorum,"
seni kucagina alip yataga dogru yatirirken soyledi, "sira bende, hm?"
...

#hyunjin;
o da changbin gibi. o sana ilgi gosteriyor ama gosterdiginden cok ilgi bekliyor. onu bu sekilde sevecek olman cok hosuna gidecek.
"bebegim, kucagina gelebilir miyim?"
film izliyordunuz ve ciddi anlamda hic sarmiyordu, bu yuzden sen de hyunjine sarmaya karar verdin :).
"bunu sormana gerek olmadigini biliyorsun."
kucagina oturdun ve kafani gogsune yasladin.
o ise filmi izlemeye devam etti. acikcasi seninle ilgilenmesini istiyordun.
kafani boynuna dogru goturdun ve ilk once minik islak opucukler, daha sonra uzun hickeyler birakmaya basladin.
"tehlikeli sularda yuzuyorsun, y/n."
"umarim bogulmam."
minik bir kahkaha atti ve beline sarildi. "bunu yapmaya devam edersen seni her an bogabilirim."
"bu konusma nereye gidiyor?"
"sen nereye istersen oraya."
bunun bir gonderme oldugunu dusunup dudaklarina dogru yoneldin.
...

____

selamlar,,
onceki bolumlerde bir fic yazacagimi soylemistim ama o is biraz degisti. minsung fici yazmaya basladim, normalde ot8 bir fic olacakti ama ani bir kararla minsung ficine cevirdim. + olarak su an 2 bolum yazdim. amacim ise hepsini yazip bitince teker teker paylasmak. o sekilde yani. gorusuruz!! </3

💒 + stray kids reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin