"Kıyafetleri nereden aldın güzelmiş"
"Dalga mı geçiyorsun, param yok. Bunu Oikawa verdi"
"Kim o?"
"Uzaktan akrabam"
Hinata derin bir nefes alıp kafasını karşısında ki büyük binaya dikti.
"Burası en eski bankalardan birisinin binası. Yapımı oldukça kapsamlı ve zorluymuş"
Hinata kemerini çıkarıp kafasını camdan uzattı. ihtişamlı binaya baktı. Gözleri parlıyordu resmen. Kageyama onu aniden içeri çekti, anın hızı ile onun omzuna düştü. Kageyama'nın göz alıcı bakışları onun üstündeydi.
"Yaptığın tehlikeli, yoldayız farkında mısın?"
"B-ben özür dilerim"
"Kötü bir şey demedim, başına bir şey gelsin istemem"
Hinata yerine geçip kemerini tekrar bağladı. Kageyama gaza basıp gitmek istediği diğer yere götürdü. Bu sefer geldikleri yer büyük bir parktı. İçinde tek tük insan vardı, yemek yiyorlardı.
"Burada yemek yemek çok güzel olurdu"
"İstersen yeriz"
"Ciddi misin!"
Kageyama başını sallayıp arabayı park edecek bir yer aradı. Boş alan bulduğunda siyah arabasını park edip dışarı çıktı. Hava soğuk olduğu için arka koltuktan çıkardığı siyah deri ceketini giydi. Zincilerin ve altın renkte ki düğmelerin süslediği bu ceket diğer kıyafetleri ile oldukça çekici görünmesini sağladı.
Hinata kendini ondan alamadı. Onu böyle görmek kızarmasına neden oldu. Turuncu saçlı da dışarı çıktığında esen rüzgar onu üşütmüştü. Kıyafet giymediği için pişman olmuştu.
"Benim param yok ne yiyeceğiz"
"Ben abur cubur almıştım merak etme"
"Ben çok üşüyorum onu ne yapacağız"
Hinata dizilerde ki gibi olur, kendi ceketini ona verir sandı. Kageyama'nın yaptığı tek şey poşeti Hinata'nın minik kollarına tutuşturmak oldu.
"Sana giy bir şeyler demiştim, ceza olarak üşü"
"Hasta olurum, civciv gibiyim ben. Okula gelemem sonra"
Kageyama yarım ağız sırıtarak ona baktı.
"Civciv gibi olduğun belli, yakışıklı olmak için fazla sevimlisin Shoyo. Hem hasta olursan ne güzel ben sana bakarım, okula da gitmem için bir nedenim olmaz"
Kageyama okula Hinata'yı görmek için giderdi, başka bir nedeni yoktu. Hasta olursa büyük ihtimalle onun evinde kalır ve onunla ilgilenirdi.
"Hasta olmamı istiyorsun demek ki. Öyle olsun"
Kageyama trip atan bu sevimli civcivin yüzüne baktı. Hinata'ya göz kırparak arka koltuktan battaniyeler çıkardı. Turuncu saçlı sevinerek arkasını döndü. Siyah saçlıda sırtına bıraktı battaniyeyi.
"Bunları neden arabanda tutuyorsun"
"Buraya zaten gelecektik, senin için getirdim"
Kageyama Hinata'nın elinden poşeti alıp kapıyı kilitledi. Diğer insanlardan uzak bir yere gidip çimenlerin üstüne oturdular. Hinata'da battaniyeye sarılıp yere yattı. Tam olarak yer sayılmazdı, kafası Kageyama'nın dizine değiyordu.
"Yıldızlar çok güzel"
"Işık kirliliği yokta ondan. Karanlık bir yer bura, Japonya'da az görürsün gökyüzünü tadını çıkar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘛𝘖𝘜𝘙𝘌𝘛𝘛𝘌 𝘚𝘠𝘕𝘋𝘙𝘖𝘔𝘌 ¦ 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘩𝘪𝘯𝘢
FanfictionHinata tourette sendromu olan zeki bir öğretmendi. Kimsenin sevmediği bir sınıfa nakil olan Hinata'nın, en belalı öğrenci Kageyama ile başı dertdeydi. #kagehina #shoyo #hinata 1 °hichki au°