15

2.8K 245 297
                                    

Yachi şık elbisesini giyip Kageyama ile başka bir masada beklemeye başladılar. Hinata ise Yoshiko'yu bir masada beklemeye başladı. Kageyama karşı masadan Hinata'nın sakin olması için komut gönderiyordu. Bluetooth kulaklık ile de Kageyama'nın sesini dinliyordu.

"Shoyo sakin ol Yoshiko geldi"

"Kageyama şans dile"

"Senin şansa ihtiyacın yok Shoyo. Şansın kendisi sensin zaten"

Hinata'nın deli gibi atmaya başladı kalbi. Heyecanını gizlemeye başladı, Yoshiko oldukça güzel bir elbise ile girdi restorana. Hinata onun sandalyesini çekip oturttu. Turuncu saçlı, garsonun gelmesi ile rastgele yemek söyleyip beklemeye başladı.

"Dün için üzgünüm Yoshiko, sen birden öpünce heyecan yaptım"

"Hatalı olduğunu kabul etmen güzel Shoyo. Ben unuttum hem"

Kageyama onları duyduğu için sinirine hakim olmaya çalıştı. Kızı şuan boğabilirdi. Hinata derin bir nefes alıp Yoshiko'nun elini tuttu. Sıra siyah saçlınındı.

"Hinata şimdi sana bu cümleleri söylemeni istiyorum 'Güneş gibi parıldadın hayatımda. Gökkuşağı gibi renk kattın ömrüme. Seni seviyorum sonsuzum ol'"

Hinata duydukları ile gülümseyerek Yoshiko'nun elini tuttu. Kageyama'nın ağzından çıkan güzel cümleleri bu kıza söylemek kalbini kırıyordu.

"Güneş gibi parıldadın hayatımda. Gökkuşağı gibi renk kattın ömrüme. Seni seviyorum sonsuzum ol"

"Hinata S-sen"

"Yoshiko seni seviyorum, benimle çıkar mısın?"

"Elbette Shoyo"

Yachi sinirli bir şekile bürünüp turuncu saçlının yanına gitti. Yalandan göz yaşları döküp Yoshiko'nun yanına oturdu.

"Sen yine mi kızlarla dolaşıyorsun?"

"Yachi!"

Hinata yakalanmış gibi davranmaya başladı. Kageyama ise uzaktan onları çekiyordu.

"Yachi ya Yachi! Benim kadar başına taş düşsün, bu yellozu bana mı tercih ettin"

"Yelloz mu?"

Yoshiko kışkırtılmıştı, titreyen gözleri ile sarı saçlıya baktı.

"Yelloz tabii, benim sevgilimi nasıl ayartırsın"

"Hinata ne diyor bu kafası güzel"

Yachi kendisine laf atılması ile gür bir kahkaha attı.

"Sen bana kafası güzel mi dedin lan!"

"Ne deseydim, Shoyo benim sevgilim bir kere"

"Aldatmış gördüğün gibi seni, şimdi git buradan"

Yoshiko sinirle ayağa kalktığında Yachi'de ona eşlik etti.

"Sanki seni aldatmamış sarı keçi"

"S-sen bana sarı keçi mi dedin su aygırı"

"Dedim, yine de derim. Sarı keçi"

Yachi yanda ki içkiyi alıp kızın kafasından aşağı döktü.

"Bir daha de lütfen"

Kız sinirlenerek Yachi'nin saçına davrandığı anda turuncu saçlı sesli bir şekilde bağırdı "Yeter!" diye.

İkisi de durmuştu. Hinata'nın gözleri dolmaya başladı, Kageyama onu gördüğü anda telefonu hemen kapatıp onun yanına koştu.

"Shoyo sen-"

𝘛𝘖𝘜𝘙𝘌𝘛𝘛𝘌 𝘚𝘠𝘕𝘋𝘙𝘖𝘔𝘌 ¦ 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘩𝘪𝘯𝘢 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin