Hinata trip atarak girdi derse. Kageyama'nın yüzüne bakmıyordu. Ona söz hakkı tanımadan ders işliyordu. Dün için çok sinirliydi.
"Albert Einstein'ın disleksi olduğunu bilen var mı?"
Tüm sınıf bir birine bakıp durdu. Kimse böyle bir bilgiyi bilmiyordu.
"Disleksi hastası olmasına rağmen tüm dünyaya adını duyuran ünlü bir bilim insanı. Kusurlar başarıya ya da hayata engel değildir. Hastalığı olan biri 'anormal' değildir. Kolun olmadan yüzmeye, bacağın olmadan da futbol oynayabilirsin. Böyle problemler ağıza alındığında insanın kalbini çok kırar bunu en iyi ben bilirim"
Bunları anlatırken Kageyama'nın gözlerine bakıyordu. Siyah saçlı yaptıkları için utanıyordu. Zil çaldığında Hinata çantasını alıp hızla çıktı dışarı. Kageyama'da elindeki kalemi bırakıp peşinden koştu. Turuncu saçlı kapıdan döndüğü gibi Kageyama onun kolundan tuttu.
"Ne yapıyorsun Shoyo"
"Yapmam gerekeni, hem sen gidip normal insanlarla takılsana"
"Dün sinirle çıktı ağızımdan tamam mı? Özür dilerim Shoyo"
Hinata hızla çekti kolunu, herkes onları izliyordu. İşaret parmağını kaldırıp bağırmaya başladı.
"Neden sinirlendin Kageyama"
"Çünkü-"
Hinata iç çekerek baktı ona. Cevap vermiyor hep susuyordu, neden sinirlendiği bir türlü demiyordu.
"Shoyo"
"Yoshiko!"
Hinata gülerek arkasına döndüğünde Kageyama onları izledi. Yachi'de uzaktan korkarak izliyordu olanları. Yoshiko, Hinata'nın yanağından öpüp koluna girmişti.
"Bugün ilk randevumuz olacak Shoyo"
"Evet Yoshiko ne kadar hızlı o kadar iyi"
Kageyama kaşlarını çatarak onların gidişini izledi. Yachi koşarak Kageyama'nın kolunu çekiştirdi.
"Bu kız kim?"
Kageyama'nın gözlerinde ki parıltı sönerek kapının pervazını tuttu.
"Rüyalarımı alıp kabusum olan kişi"
Yachi dudaklarını büzdü, her şeyi bildiği için canını yakmıştı. Kageyama çantasını tek koluna takıp sınıftan çıkarken Yachi önünü kesti.
"Kageyama, Hinata'ya yardım etmeliyiz"
"Sevdiği kişiden ayırarak mı?"
"Bilmiyorum ama bu kız bana hiç normal gelmedi"
Kageyama kaşlarını çattı, iki dakikada nasıl şüphe edebiliyordu ki? Kız gayet normal biriydi, gerçi Yachi söz konusu olunca her şey doğru çıkardı.
"Onları ayırmak gibi bir amacım yok Yachi. Hem Hinata'nın kendi tercihi değil mi?"
"Peki senin tercihin kim Kageyama"
Kageyama duraksadı, cevap veremedi. Arkasına döndü, Yachi gülerek bakıyordu ona.
"Her şeyi biliyorum Kageyama, ben arkadaşımın iyi olmasını istiyorum. Yardım eder misin?"
Kageyama yarım ağız gülerek elini uzattı Yachi'ye. Gülerek tuttu sarı saçlı kız.
"Anlaştığımıza göre önce şu kızı araştıralım"
Yachi Kageyama'nın koluna girmeye çalıştı ama uzun olduğu için başaramadı. Hinata kısa olduğu için her fırsatta yapıyordu bunu, aralarında 20 santim olan biri ile zor oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘛𝘖𝘜𝘙𝘌𝘛𝘛𝘌 𝘚𝘠𝘕𝘋𝘙𝘖𝘔𝘌 ¦ 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘩𝘪𝘯𝘢
FanfictionHinata tourette sendromu olan zeki bir öğretmendi. Kimsenin sevmediği bir sınıfa nakil olan Hinata'nın, en belalı öğrenci Kageyama ile başı dertdeydi. #kagehina #shoyo #hinata 1 °hichki au°