Wstęp Przed Wyobraźnią

14 1 0
                                    

           Cześć!!!!            -      PROSZĘ PRZECZYTAJ TO INFO DO KOŃCA <3
Nawet nie wiejesz jak fajnie, że choć trochę zaciekawił cię tytuł lub opis.

(Teraz mi wstyd troszku, bo przez przypadek opublikowałem ostatni rozdział... a reszta czekała :()

Wstawię tu tylko trzy, może cztery rozdziały powieści, którą piszę w zaciszu domowym. Robię do niej trzecie podejście. Wcześniej była w pierwszej osobie... chciałem to przerzucić na trzecią... ale zabrałem się od nowa w trzeciej osobie (kompletnie od zera). 

Ale ja troszkę nie o tym.   Chcę by społeczność Wattpadowych czytelników oceniła po tych trzech - czterech rozdziałach, jak widzi im się zarys historii na początku. Według mnie te 3-4 rozdziały to te, które wprowadzają i przeważają nad opinią.      Tak chciałbym to kiedyś wydać (takie małe marzenie), dlatego zdecydowałem się wstawić małą próbkę tu, do czytelników i pisarzy. By dowiedzieć się waszych zdań, dlatego chętnie będę czytał - Komentarze - z opiniami i sugestiami, oraz będę starał się do nich odnosić / odpowiadać na nie. 

Dlatego proszę, podziel się ze mną odczuciami, ale szczerze, nie boję się krytyki czy odmiennego zdania.

A więc zacznij poznawać tę historię drogi czytelniku.

P.S.
Lekkim wzorem dla mnie są książki Trudi Canavan (mojej ulubionej autorki).

P.P.S
Word pad pokazuje, że jak na razie, każdy rozdział ma po 14 stron.

P.P.P.S
Błędy stylistyczne, literówki i błędy ortograficzne mogą się pojawić ;) Wielkie podpunkty to dialogi, które Wattpad zmienił mi na kropki z myślników,  miłego czytania - bo zaraz strzelę jeszcze 6-P.P.S-ów  i znudzi ci się przed rozpoczęciem czytania prawdziwej historii.

*Pustynna Magia*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz