V skratke - kniha tieňov je kniha, ktorá v sebe skrýva tajomstvo sily čarodejnice.
Kniha tieňov je v podstate odrazom čarodejnice a jej podstaty. Zapisujú sa do nej rituály, recepty, lunárny denník, magické kresby, poznatky o mágii, skúsenosti s mágiou a vlastne všetko spojené s čarodejníctvom. Je možné mať aj viac kníh tieňov naraz (každá môže slúžiť na niečo iné).
Mnohí ľudia, ktorí sa o čarodejníctvo začali zaujímať si myslia, že kniha tieňov je povinnosť. Opak je pravdou. Kniha tieňov je v podstate voľnočasová aktivita popri čarovaní. Mnohí si ju píšu hlavne vďaka poznatkom a iní pre zábavu, to znamená, že si ju môže písať hocikto.
Dekorovanie knihy tieňov?
Nikde nie je predpísané ako má kniha tieňov vyzerať. Jediné čo vás môže obmedziť na dekorovaní je vaša kreativita. Ako knihu tieňov môžno použiť zošit, denník, starú knihu alebo zakladač. Na dekorovanie môžete použiť rôzne kamene, farby, obrazce, symboly, látku, fóliu či rôzne iné dekorácie. Na internete sa dá ľahko nájsť už predrobená kniha tieňov, no ja osobne preferujem ručnú prácu.
Zasvätenie Knihy tieňov:
Na začiatku (keď v knihe ešte nie je nič zapísané) je možné knihu obradne zasvätiť. Samozrejme dá sa tento proces vykonať aj v priebehu písania knihy. Kniha sa môže zasvätiť nejakému božstvu alebo vyššej sile. Niektoré čarodejnice píšu na prvé stránky do svojej knihy zaklínadlá na ochranu, iné zase píšu kliatby pre tých ktorý sa odhodlajú do ich knihy nahliadnúť. Ja osobne som svoju knihu nijak nezasväcovala ani nepísala na prvé stránky zaklínadlá.
Jedna z hlavných zásad je, že táto kniha a jej obsah by mal/a byť videný/á len očami autora. Táto kniha obsahuje poznatky a tajomstvá o ktorých by mal/a vedieť len autor/ka.
KAMU SEDANG MEMBACA
Book of Shadows
SpiritualBook of Shodows alebo inak Kniha tieňov, obsahuje poznatky z čarodejníctva, mágie a magických rituáloch.