Dün annem ve babam ile konuştuktan sonra işim ile ilgili bir kaç kitap okudum. Sonrasında yorulduğum için hemen odama gidip yattım. Sabah saat yedi de kalktım kahvaltımı yaptım. Üstümü değiştirip dişimi fırçaladım. Sonra yürüyerek işe gitmeye karar verdim. İstanbul'daki bazı yerleri ezberlemiştim. Pazarı,marketi ve iş yerimi. Giderken heryeri inceliyordum. Pazar günü Melisa ile buluşucaktık. Ve ben yolumun üzerinde bir sürü Cafe görüyordum. Onlardan birinin yolunu ezberlemek güzel olurdu. Birden saatime baktım. Tam 10 dakika sonra işimin başında olmalıydım. Hızlı adımlarla iş yerime girdim. Odamda yine çok dosya vardı. Ama dün bunun için bir çözüm bulmuştum. Tüm hepsine alfabetik sıra ile bakıcaktım. Böylece işim hızlı ve eğlenceli biticekti. İşimi bitirip saat 15.00 gibi iş yerimden çıktım. Eve gidip kendime ve Melisa'ya tatlı yapmayı planlıyordum. Yolda giderken birden bir kedi gördüm. Kedi çok tatlıydı. Terk edilmişti herhalde. Yavru bir kediydi. Bu kedinin bu durumuna çok üzüldüm ve onu evime almaya karar verdim. Kedinin gözleri mavi renkti, kürkü ise gri idi. Bu yavru kediye bakmak çok güzel olacaktı.
Kedi ile birlikte eve girdim. Onu biraz sevdim. Severken uyuya kalmıştı. Kullanmadığım bir tişörtü ona battaniye yaptım. Üstünü nazikçe örttüm. Ben bu kediciğe bir isimde bulmalıydım. Ne olabilirdi? Buldummm! Mia. İsmi Mia olmalıydı. Mia uyurken bende Melisa ile kendime güzel bir kek yapmaya başladım. Yaptığım keki taze çilekler ile süsledim.
Yanda balkonunda oturan Melisa'yı gördüm onu kek yemeye davet ettim. Onunla birlikte çok iyi vakit geçirdik. Melisa'nın keki bittikten sonra ona yeni kedim Mia'yı gösterdim oda Mia yı çok sevdi. Melisa gittikten sonra Mia uyandı. Onunla oyun oynadık onu biraz dışarı çıkardım. Dışarıda tuvaletini yapmasını sağladım. Yarın işten sonra onun tüm bakımlarını yaptırıp eşyalarını almalıydım. Mia ile eve geldik onu temizledim. O tekrar uyudu bende biraz televizyon izledim. Ve yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM İSTANBUL
Non-Fictionİstanbul'a yeni yerleşen Asya'nın yeni,eğlenceli ve maceralı hayatı.