1. BÖLÜM: ATANMA SÜRECİM VE İSTANBUL

129 39 9
                                    

Merhaba ben Asya İstanbul'a yeni işim için taşındım. Eğitim sürecimi çok iyi bir şekilde tamamladım. Hukukta yüksek lisans yaptım. Ve savcı oldum. Sıra atamaya geldi. Biliyorsunuz ki bazı meslekler de atamalar oluyor. Atamalar sayesinde başka illere gönderiliyorsunuz. Atanma sırası bana geldiğinde heyecanlanmaya başladım. Ya kendi şehrimde yani İzmir'de kalamazsam. Evet koca bir tuş vardı ona bastım ve bir nokta Türkiye Haritası'nın etrafında dönmeye başladı. Ve o heyecanlı an nokta bir yerde durdu. Nerede mi durdu? İstanbul da. Olamaz. Ben bu haberi aileme nasıl söylicektim. Çok üzülüceklerdi. Ama yapıcak bir şeyim yoktu. Akşam eve gittiğimde ailem nereye atandığımı sordu. Onlarda tıpkı benim gibi heyecanlıydı. Onlara İstanbul'a atandığını söylediğimde ilk başta biraz üzuldüler. Sonrasında sevinmeye başlamışlardı. İstanbul'a bir hafta içerisinde gitmem gerekiyordu. Çünkü işime bir hafta sonra başlamam gerekiyormuş. Laptoptan İstanbul'daki uygun evlere bakmam lazımdı. Bir kaç yere baktıktan sonra kararımı verdim. 2 oda ve 1 salonu olan çok geniş bir balkonu olan bir eve yerleşicektim. Bu ev bir site içerisindeydi. Site de küçük bir bahçe bile vardı. Ev satılıktı yani benim evim olacaktı. Fiyatı 2.500 TL idi . Ailemin ve  benim biriktirdiğim parayı birleştirince para yetiyordu. Zaten ev mobilyalıydı. Yeni mobilya almaya gerek yoktu. Çok heyecanlıydım. Babam yarın sabah için bana bilet almıştı. Hemen bavulumu hazırlayıp yatıcaktım. Umarım yolculuğum güzel geçerdi.

YENİ HAYATIM İSTANBULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin