Sabah saat 06:00'da alarmım çaldı. Hazırladığım kıyafetlerimi hızla giyindim,kahvaltımı yaptım dişimi fırçaladım ve Mia'yı da yanıma alıp evden çıktım. Evin yedek anahtarını Melisa'ya verdim. Bir sorun olursa evi kontrol edebilcekti. Hemen bir taksi çağırdım. Havaalanına gitmem tam bir buçuk saatimi aldı. Bir kahve aldım ve telefonumda olan kitabımı okumaya başladım. Sonra birden telefonuma Melisa'dan kalktım müsait misin? Mesajı geldi. Sonradan aklıma dün Melisa'ya uyandığında mesaj at seni arayım son bir vedalaşma yapalım dedim. Melisa'yı aradım onunla uçağın kalkış anonsu yapılana kadar konuştuk. Anons yapıldığında tüm eşyalarımı aldım ve uçağa bindim. Kalktığımızda buraya geldiğim günü anımsadım bir an. Nasılda büyülenmiştim.
Aslında hala büyüleniyorum. Çok yorgundum. Bir ara uçakta uyumuşum. Anons yapılıyordu. İzmir'e gelmiştik. Hemen bavulumu ve Mia'yı yanıma aldım. Annem ve babam beni havaalanında bekliyordu. Onlara sarıldım ve eve gittik. Evimizi çok özlemiştim. Benim hikayem burada başlamıştı ve şimdi burada bitiyor. Elveda İstanbul! Elveda YENİ HAYATIM İSTANBUL!
Sevgili Okuyucular!
Bu güzel serüven de her masalın sonunda olduğu gibi mutlu bir son ile bitti. Ben gerçekten sizlere bu hikayeyi yazarken çok eğlendim. Bu hikayeyi yazarken gelecekte olmak istediğim benden esinlendim. Benim adım Ceyda size güzel ve kaliteli hikayeler yazmaya geldim. Ve ölene kadar da devam edeceğim. Sıradaki hikayemin daha adı belli değil ama konusu belli. Yakında sizlerle olucak. Hepinize kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sıradaki hikayede görüşmek dileğiyle hoşçakalın. Ve takip etmeyi unutmayın :D 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM İSTANBUL
Non-Fictionİstanbul'a yeni yerleşen Asya'nın yeni,eğlenceli ve maceralı hayatı.