8. BÖLÜM:MİA VE VETERİNER

70 37 1
                                    

Sabah uyandığımda baş ucumda Mia'yı gördüm. Çok şirin ve tatlıydı fakat onu bugün yanıma alamazdım.  Ben yine her sabah yaptığım gibi elimi ve yüzümü yıkadım,kahvaltımı yaptım,üstümü giyindim ve dişimi fırçaladım. Evden çıkmadan önce tüm camların kapalı olduğundan emin olmalıydım. Çünkü Mia camdan kaçıp kendine zarar verebilirdi. Camları kapattıktan sonra işe gitmek için bir taksi çağırdım. Saat 09.00 da işimin başındayım. Her zamanki gibi bir sürü dosyayı inceledim. Bu sefer işim saat 13.00 gibi bitti. Hemen eve gittim. Mia'yı veterinere  götürecektim. Hem kontrollerini yaptırıcaktım. Hem de ona uygun olan eşyaları alacaktım. Mia'yı veterinere götürdüğüm zaman biraz korktu ve tüyleri kabardı. Ama sonra sakinledi. Çok uslu duruyordu. Veteriner ona bir iğne gibi bişey yaptı. Mia hala sakince otuyordu. Veteriner Mia'nın çok sağlıklı olduğunu söyledi. Ben buna çok sevindim. Sonrasında kedi ürünleri satan bir yere girdik. Oradan Mia için gerekli şeyleri aldım. Tuvalet,kum,mama gibi şeyler. Eve geldiğimizde Mia'nın eşyalarını yerleştirdim. Mia'nın tuvaletini lavabonun altındaki bölmeye koydum. Yatağını benim yatağımın yanına koydum. Mama kabını mutfağın köşesine koydum. Oyuncakları da salonun kullanmadığım tarafına koydum. Mia'ya tuvaletinin yerini gösterdim. Kedilerin ayaklarını kedi  tuvaletinde ki kuma sürünce kediler onun yerini hemen  ezberliyormuş. Mia çok tatlı bir kedi idi. Mamasını yerken türlü türlü sevimlilikler yapıyordu. Beni çok güldürüyordu. Sonra tuvaletine gitti. Gerçekten de yerini ezberlemişti. Yemeğini yemiş tuvaletini yapmıştı. Şimdi ise yatağına gidiyordu. Sanki bir insan gibiydi. Birden kapı çaldı. Bir kargo gelmişti. İmzamı atım kargoyu almıştım. İçini açtım bir saat gördüm çok güzeldi bu saat pembe renkli idi. Bir notta vardı. Bu annemdendi! Çok  güzeldi evime güzel bir hediye almak istemiş.

 Bu annemdendi! Çok  güzeldi evime güzel bir hediye almak istemiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen annemi aradım ona hem saat için teşekkür ettim. Hemde Mia'yı anlattım. Annem de büyük bir keyifle dinledi.

YENİ HAYATIM İSTANBULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin