,,Vybral si si zlý čas na citové výlevy, Hideki!" zasyčala potichu Maria do telefónu.
Chlap s opuchnutou tvárou jej venoval zvedavý pohľad. Otrávene sa otočila na druhú stranu a pritlačila si mobil viac k uchu.
,,To naozaj nemáš na mňa ani chvíľu čas? Od tej oslavy si sa mnou nerozprávala!" zaznel v mobile Hidekiho rozčúlený hlas.
,,Sklamal si ma. Nemala som chuť sa s tebou baviť," pokračovala šepotom.
,,Ospravedlnil som sa ti. Čo viac chceš? Nemôžem zrušiť svoje plány, bohužiaľ Maria! Sú dôležitejšie veci než koncert!"
,,Vždy bolo všetko dôležitejšie než ja!" zvýšila hlas a hlavu k nej už zodvihla aj stará pani s obviazanou rukou. Ospravedlňujúco sa na ňu pousmiala a sklopila hlavu.
,,To nie je pravda! Snažím sa vždy urobiť všetko pre to, aby sme boli spokojní obaja!" bránil sa.
,,Ja nemám teraz na toto čas, Hideki. Maj sa," odsekla a zložila.
Chcelo sa jej kričať a mlátiť do vecí naokolo. Zhlboka sa nadýchla a otočila sa späť k Tareovi. Po tvári sa mu kotúlali slzy a v oboch nosných dierkach mal napchaté zakrvavené servítky. Privinula si brata k sebe a nechala ho plakať. Isto to potreboval. Chce, aby cítil, že je tu pre neho.
,,Zajtra mi ukážeš, ktorý spolužiak ti to spravil, dobre?" prihovorila sa mu jemným hlasom.
,,Prestaň! Neukážem! Ja nie som žalobaba!" Tareo sa rozplakal ešte viac.
Maria si nahlas povzdychla. Tareo za ňou pred hodinou prišiel s rozbitým nosom a za nič na svete nechcel povedať, kto mu to urobil. Vedela, že chlapci z triedy ho moc nemajú radi. Mama spala, tak ho rýchlo vzala na pohotovosť.
,,Tareo, musíme s tým niečo urobiť. Nemôžu ti takto ubližovať."
,,A čo mám urobiť, aby prestali?!"
,,Byť silnejší!" ozval sa pri nich známy hlas. Maria neverila vlastným ušiam. Zase on? Otočila hlavu smerom ku Garovi. Tiež nevyzeral byť v najlepšej forme. Krk aj rameno mal previazané obväzom a jeho fialové kruhy pod očami sa nedali prehliadnuť.
,,Ahoj, starec!" zvískol nadšene Tareo a rýchlo si utrel tvár od sĺz.
,,Nehovor mi starec. Mám iba 30!" rozohnil sa Garou.
,,To je veľa! To je viac než Maria, takže si extra starý!" oponoval Tareo. Maria sa iba nahlas zasmiala a pohladila brata po vlasoch. Garou si odfrkol a usadil sa na stoličke vedľa nich. Tentokrát bola pripravená. Vzala si svoje odpočúvacie zariadenie a modlila sa, nech z neho vyjde niečo užitočné.
,,Nevyzeráš najlepšie. Kto ťa tak doriadil?" vyzvedala. Garou jej venoval otrávený pohľad.
,,Spadol som zo schodov," odfrkol.
Maria sa pousmiala. Žeby Garou nebol až tak silný, ako sa prezentuje?
,,To musel byť naozaj drsný pád! Bolí ťa to?" pridal sa ku konverzácii Tareo.
,,Samozrejme, že nie! Ja necítim bolesť!" usmial sa.
,,Maria, budeme tu ešte dlho čakať? Ja sa počúram!" Tareo nervózne zoskočil zo stoličky.
,,Tak choď na WC. Toto čakanie bude nadlho," uznala a otrávene si povzdychla. Tareo sa behom sekundy rozbehol do chodby a zmizol za rohom.
,,Aké šťastie, že sme sa tu stretli. Aspoň nám čas ujde rýchlejšie," skonštatoval Garou.
YOU ARE READING
Slabé miesto (One Punch Man FF)
FanfictionĽudia, monštrá, hrdinovia... Všetci to majú, no málokto o ňom vie. Slabé miesto.