Kida'nın Chikage'yle yaptığı konuşmanın üzerinden iki gün geçmişti ve o günden beri birbirleriyle konuşmamışlardı. Chikage içten içe merak ediyordu sarışın oğlanın ne durumda olduğunu. Ama sorup sormamak konusunda oldukça tereddütlüydü. Sigarasını söndürüp bir süre boş bakışlarla sağ bileğinde yazılı olan isme baktı. Kida Masaomi .
18 yaşına girdiği günden itibaren merak etmişti bu ismin sahibini. Nasıl biri olduğunu,nasıl göründüğünü,kaderlerinin ne şekilde kesişeceğini... bunları düşünerek uykuya daldığı birçok gece olmuştu. Merak etmişti onu hep. Nasıl biri olduğunu,nasıl gözüktüğünü,kokusunun neye benzediğini,ilk karşılaşmalarının nasıl olacağını...bunları sık sık düşünerek beklemişti o günü. Oldukça uzun bir bekleyişti bu onun için. Yıllar sürmüştü Kida'yı görmesi,ve onu gördüğü anda hayal kırıklığına uğradığını söylemek yalan olmazdı. Zamanında karşılaşmalarıyla ilgili kafasında çeşitli senaryolar kurmuştu,onun görünüşünü birçok şekilde hayal etmişti. Kurduğu bu hayaller geçen yıllarla beraber bir kenara atılmıştı tabii. Ancak oğlanı ilk defa gördüğü gün bir kenara atılan bu hayalleri az biraz hatırlamıştı. Ve gerçek Kida Masaomi'nin kafasında kurmuş olduğu Kida'yla hiçbir alakası yoktu. Ancak hayat zaten böyleydi,insanın karşısına hep en aklına gelmeyen olasılığı çıkarırdı. Yıllar boyu beklediği ruh eşinin 17 yaşında bir oğlan olduğu gerçeğini sindirmesi birkaç gününü almıştı.
Chikage yeni bir sigara yaktı. Kida'nın 18 yaşına girdiği gün neler hissedebileceğini düşündü. Onun da büyük bir hayal kırıklığına uğrayacağına emindi,ve bir şekilde onu rahatlatmak için yanında olmak istiyordu. Gerçi o an onu rahatlatmak konusunda ne kadar başarılı olabilirdi bilemiyordu. Muhtemelen oğlan onu görmek istemeyecekti çünkü. Sıkıntılı bir nefes verdi. Bu durumdan Kida'ya bahsetmemekle iyi mi yapıyordu yoksa kötü mü emin değildi. Henüz bitirmemiş olduğu sigarayı söndürüp oturduğu koltuktan kalktı. Soğuk bir duş alıp düşüncelerinden arınmak,sonrasında da rahat bir uyku çekmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18 | chikida
Fanfictionaçıklama yazmaya üşndm,başlık değişir belki sonradan ithaf: @arliov