yeni yolculuk , yeni başlangıçlar..

432 41 6
                                    

Bugün aslında çokta farklı bir şey olmadı yat kalk ye iç uyu okula git ..

Bugüne başlarken aslında bugünün  hayatımın dönüm noktası olduğunu nerden bilebilirdim ki ..

Ben Eda tam bir sosyal medya manyağıyım derslerimin iyi olması sosyal medyada aktif olmama yardımcı oluyor , çünkü eğer derslerim kötü olsaydı asla sosyal medyada olamazdım. Bugün her zamanki gibi sabahın köründe kalktım okula gitmek için hazırlandım okul yolu benim için işkence gibiydi çünkü okulda işkence yuvasıydı ..

Çünkü okulumda bir sürü gereksiz beyinsiz var .

Ben Furkan , bu sene lise sondayım üniversiteye hazırlanıyorum sosyal medyada 'popi' diye tabir edilen kişilerdenim. Kızlarla en uzun ilişkim 1 ay sürmemiştir hiç birinidr sevmedim zaten. Okula çok fazla gitmiyoruz son sınıf oldugumuz için sınavlara yönelik çalisiyoruz tabi ben yine sosyal medya bagimlisi olarak cok fazla calismiyorum..

(Edanın agzindan)

Sonunda eve atabildim kendimi direk bilgisayaraa cumburlopp! :)

Fotoğraflarda mükemmel çıktığım için facebook ve instagramda fazlaca guzel fotograflarım vardı ve de bu benim takipçi sayımı beğenilerimi oldukça etkiliyordu . ama benim okuldaki onları hiç sevmesemde  fazlasıyla zeki arkadaşlarım , gerçekte fotoğraftakilerin aksine çokta iğrenç olduğumu düşünüyorlar..

Bir insana iğrenç demek sizemi düştü?ben böyleyim ve sizin biçimlendirmek istediğiniz gibi olamam , kendi çıkarlarınız ve menfaatleriniz için beni kullanamazsınız .

Ben bunları ne kadar güzel yazarsam yazayım gerçekte konuşmaya gelince donup kalıyorum konuşamıyorum kendimi ifade edemiyorum , ve zaten bu yuzden yazmayı tercih ediyorum.

Furkan benim 8 ay once sevgili olduğum aslında 1.5 yıldır tanidigim en ozel kisidir . benimle sadece arkadasken yasadigimiz bir olay bizim donum noktamizdi belkide ..

O benden once facebook gibi sosyal medya ağlarinda fazlasiyla sosyal fazlasiyla etkindi ve benimle sadece 1.5 yil icinde 1-2 kere konusmustu nedeni neydi biliyormusunuz o kizlari sevmiyordu sadece takilip birakiyordu ..

Simdi ne mi oldu? Furkanın muhtesem degişimi ve bizim hikayemiz başlıyor..

Takipte kalın , votelerinizi eksik etmeyin ✌

RUH EŞİM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin