Bugün üniversiteyi kazandigimi ogrendigim gun benim icin universiteden daha onemli sey Furkan cunku Furkanla ayni evde kalabilecegim evet evet Furkan istanbulda yasiyor ve bende İstanbul Bogazici universitesini kazandim , universitem harika ve tabiki harika olan bir diger sey Furkanla ayni evde ve ayni okulda olmamiz ..
(Mutfakta kahvalti eden anne ve babamin yanina kosarak geldim)
-Anneciimm babaciim gunaydin biliyorsunuzki bugun universite sonuclari aciklandi nereyi kazandim tahmin edinn
+ nereyi kazandin cabuk soyle kalpten gotureceksin bizi vallahi
- oncelikle bana bu zamana kadar verdiginiz emekler icin tesekkurlerrr , İSTANBUL BOGAZİCİ UNİVERRSİTESİİİİ ✌✌✌✌
+ ay bana birseyler oluyor bogaz icimi dedi bu ?
- evet annecim kuş olup evden uçmanin vakti geldi haftaya okullar aciliyor biran once gidip kayit yaptirip yerlesmem lazim bu arada bana ev tutacaksiniz sozunuz vardi Hilalle birlikte kalacaktik ??
+ evet kizim dogru Hilaldemi ayni okulu kazandi?
(Hilal benim en yakin aradasim)
- evet annecim beraber kayit yaptirmaya gidelim evde bakmis oluruz bir iki ufak eşya yeterli cok esyaya gerek yok
Hilal annesi babasi ve ben annem babam İstanbuldaki yeni okulumuza kayit yaptirdik ardindan Beyoğlunun dar sokaklarinda kucuk bir ev kiraladik .
Bugun hepimiz burada kalacagimizdan rahattik , bir kac dekor magazasina giderek iki kucuk koltuk bir masa birkac mutfak gereci aldik zaten yataklarimiz dolaplarimiz vs. Seyleri esya nakil araciyla evlerimizden getirmistik .
Eve yerlestikten sonra annemleri yolcu edip yeni aldigimiz koltuklara yayildik .
Buraya geldigimizden Furkanın haberi yoktu , beraber tasinacaktik eve habersiz geldik supriz yapmak istiyordum , hemen telefonuma sarildim ve furkani aradim :
- Aşkımm?
+efendim
-napiyosun?
- seni bekliyoruum ne zaman geleceksiniz İstanbul'a ?
+birdahaki hafta canim
-cabuk gelin sizi bekliyorum daha ev tutucaz
+ (ihihih) tamam askim gorusuruz optum
Yarın icin hazirlanmam lazim ımm ne giysem Hilaaaallll!!
- ne bagiriyosun ya ne oldu
Benn yarin ne giyecegim?
- ayarlariz birseyler dert ettigin seye bak
Ay canim arkadasim benim ya bebisimm ..
+ şımarma hemen :D :D
- pisliiik :)))
..
Patlattığımız mısırlarımızı yerken filmimizin en heycanlı yerinde uyuya kalmıştık sabah aniden uyandım
Buyuk gun gelmisti aslinda ne hissediyorum biliyormusunuz tam bir boşluk , ne bileyim 3 senedir beraberiz ben onun yuzunu ilk defa gorecegim . dusunsenize sosyal medya aşkı tami tamina 3 yil hic hayal gucunuze sigiyormu?
Olasılıksız..
Ben 3 yil once tanidigim adamin yuzunu ilk defa gorecegim ve bundan sonraki hayatimi onunla ayni evde gecirecegim , bizim hayallerimkz sadece telefonda konuşurken gercekti o yıllar , şimdi ise onumuzde gerceklestirilmeyi bekleyen kocaman planlarimiz var , ve bunun ilk adimini bugun atiyoruz ..Gunlugume yazdıklarım hoşuma gitmiş olacakki içten içe güldüm , herneyse bugün büyük gün ve bizim için atacağımız buyuk adım ona ilk kez dokunabilecegim , hemen gidip hilalin yatağına atladım üstünde tepinmeye başladım
- hadi kalk artıkk ne çok uyudun ben gozlerimi bile kapatamadım heyecandann
+ kızım sorunlumusun bir dur ya kalkıyorum , bi insan böylemi uyandırılır
- benim en özel günüm ve sen hala yatıyorsun öylemi tamam , tamam sus hilal tamam , tamam ..
+ ( bi kahkaha patlattı ) geliyorum şapşal ? Ee ne giyeceksin neler var elimizde ?
- Aslında pek bilmiyorum siyah kısa pileli etek ve ustune salaş bi t-shirt'e ne dersin , veya siyah taytım üstünede kareli oduncu gömleğim felan ? ..
+ çok sıradan ..
Dahi senin dizlerinde beyaz bir elbisen vardı ona ne oldu ?- uçuş uçuş olandanmı bahsediyorsun kalın askılı?
+ evet tamda ondan , onu denesene sana çok yakışacağına eminim
- Dolapta olmalı bekle giyinip geliyorum
Dolabımda zorda olsa bulduğum beyaz elbisemi aldıgım gibi üstüme geçirdim altınada beyaz vanslarımı ..- İşte geldiiimm!
+ woow! Işte bu mukemmelsin kızım!
Hemen saclarini su dalgası yapalım ve salaş bir topuz haline getirelim hafifte bir makyaj uff , Furkan sana yeniden aşık olacak..Saclarıma maşa ile su dalgası halini verdikten sonra el birliği ile salaşça bir topuz yaptık elbiseme uygun açık tonlarda bahar makyajımı yaptım artık hazırdım , Furkan'la saat 14.00'da anlaşmıştık ve saat şuan 13.40 . çantamı aldığım gibi dışarı fırladım Furkan benim Istanbul'a daha yeni geldiğimi sandığı için terminalde buluşacaktık , hemen taksiye atladığım gibi şehirler arası terminale gittim etrafta gözüm onu aradı ama göremedim , sinsice bir köseye ilişip beklemeye başladım ..
Yanımdaki amcanın gazete okuyuşundan etkilenmiş olucam ki bir anda 3. Sayfa haberine daldığımı fark edip gözlerimi kaçırdım , karşıdan bana doğru yaklaşan biri vardı beni görmüyordu ama ben onu görebiliyordum Furkan olduğunu fark etmemle duvarın arkasına saklanmam bir oldu . Furkan gittikçe yaklaşıyordu bense sadece izliyordum çünkü çok farklı duygulara sahiptim ve o anda ne yapacağımı bilemedim , 3 yılımı adadıgım adam karsımdaydı ilk defa bu kadar yakındık gözlerimden akan birkaç damla yaşa aldırmadan Furkanın önüne atladım , önce şaşırmışlıkla ifadesizlik karışımı bir bakış attı sonra ikimiz birden birbirimizin üstüne çullandık delice sarıldık , yuzunu avuçlarımın arasına aldığımda gözündeki 2 damla yaşı fark ettim , bir adam benim için göz yaşı döküyordu ..
EVET CANLARIM BOLUM BITTI BU BOLUMU BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN :*
MEDYADA EDA VE FURKANIN BULUSMA ANI VAR ..