21. bölüm

58 11 34
                                    

Tim alanda  araştırmaları  devam ediyorlardı.  Batu delirimek yüzeryidi.

Yağız: batu sakin  olurumusun

Batu: olamamıyorum

Yağız: delirmekte  haklısın  kardeşim  seni çok iyi anlıyorum.

Batu: nerden anlıcaksın

Yağız: unutmaki  ben nişalınım kaybetim.  Seni bu yüzden  çok iyi  anlıyorum

Batu: abi yaa ona bir şey olsa.

Tim arizde  araştirmaya  devam ederken  bir izi bulurlar.

Deniz: komutanım  bu a ablamın künyesi

Batu: burda biri yerder

Yekta: komutanım kargahatan  haber geldi  geri  dönüyoruz albayın  kesin emiri.

Batu: ben o tegmeni  alamadan  hiç bir  yer gittimiyorum

Savaş: komutanım  yapmayın  böyle rabia  komtan  ıyidir  bakar o başının  çaresine  heme  komutanim  rabia  komtan sizi böyle görse  çok kızardı.

Tim batuyu  zorla ikna  etselerde  batunun  aklı  rabiadır. Tim karagaha  geri döneler.

Yağız: batu  benimle  bir gelirimisin  abi kardeş  konuşalim  senle

Batu: tamam

Batuyla  yağızla  bahçeye  çıkarlar.

Yağız: abim sen bu kız  çok mu  seviyorsun.

Batu: evet abi çok seviyorum  rabiasız  hayat  bana haram. Nefes  alamıyorum.

Yağız: batu senin sevginden şüpem yok. Böyle  yaparak kendine zarar  veriyorsun.

Batu: abi sen başak  yengemele  nasil  tanıştın . Seni üzuduysem  özür dilerim.

Yağız: ben harp okulumdayken daha teğmendim.  Sağlık  ropları almak için  hastaneye  giderken başak yengen  tlf konuşurken arabanın önüne atladı. Sonra tartıski. Hastanede de karışma  çıktı. O gün  yengene  aşkı  oldum. Bir gün  böyle gene opersayona  gidikti. Pusa  düştük mühmitamiz  azkalimis tam zamanında  destek  tim geldi başak  oradaydi  kolumdaki  kurşun  çıkardı.  Başak bizim time geldi . Aradan  1 hatfa  geçtik başak  çıkma  teklifi ettim. 2 ay sevgili  olduk. Sonra istemeye  gittiğimiz  gün  nişanlidik. Başakın  gizili  görev  emir  gelince  gitti. Bir kaç gün  sonra şahedet  haberin  aldım.  O bu gündür  başaktan  başka kimseye  aşkı  olmadım  sevemedim  böyle  işte.

Batu: abi ben napıcam nasıl  durucam

Yağız: durumak  zorundasın  kardeşim sabırla  bekliycez

Batu: abi ben beklemekten  yoruldum  neden hepiz  mutsuzsuz.

Yağız: bir gün  bizde mutlulu  olucaz sadece az sabır  kardeşim

Iki kardeş  dertleşir.  Yekta koşarak  hangara gelir.

Atsız Bozkurtular (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin