28. Bölüm

50 8 16
                                    

Tim  hala ameliyatanenin  önünde  bekliyorlardır.  Aradan  bir kaç  saat geçer  doktor  çıkar.

Doktor:  hastanın  yakınları sizimisiniz

Batu: ben ikiziyim  ikizimin  durum  nasıl

Doktor: geldiğinde  çok kan kaybetmiş ve ameliyat  bir kaç  kez kalbi durudu  geri hayata  dönürdük . Durum  hala  kritik  yoğum bakımına alıcaz.  Geri kalan 48 saat  hastanın  durumuna  kalmış sizi yinede  her sey  hazırlık  olun geçmis  olsun.

Batur: sağolun

Savaş: nedem  her şey  hazırlık  olun  yaa

Burak: yağız  komutan  bizi  bırakmaz

Mete: komutanım  bizi yağız  komutan  olmadan  bir hiçiz.

Asena: beyler  kendinze  gelin yağız  komutan  iyilesicek  sizi  böyle görse  çok  kızardı.

Yekta: asena komtanim  haklı.

1 hafta  sonra 

Mert uyanımıştir  normal  odaya alırlar  . Mert yağız  komutanın  durumun  öğrenince  deliye  döner.

Mert: beni komutanıma  götürün

Deniz: kalkamasın  komutanım

Mert: deniz bırak  ben yağız  komutanım  yanına  gidicem

Doruk: yapmayın  böyle  komutanım

Mert: doruk  bizi  yağız  komutan  kendimez  gettirdi  hizaya çekti  o yüzden  ben komutanım  görcem  ve bir daha kardeş  kaybetmeyi  göz  yumam 

Mert savaşın  yardımıyla kalkar  yoğum  bakım  üntisenin  önüne  gelirler.  Mert camın  arkasında  yağıza  bakıyordur.

Merten _ komutanim gözlerin  bizi sensiz  bırakma  komutanım. Sizi olmasanız  göktürk  timide  olmaz. Komutanım  bizi sizi çeki  düzen  verdiniz  bizi sizden  ögrendi  hayata  tutunmak  icin  bir sebibimiz  var. Bizi daha intikamızı  alıcaz.  İnkamızi  almadan  nerye  gidiyorsunuz  komutanım.  Biliyorum  başak  yengemi  çok özledin  sen onun yanına  gidersen  bizi darma  duman  oluruz.

Bu sırada  yağıza  bir şeyler  olur. Doktorlar  mühdale  eder. Ardan  bir kaç saat  geçer doktor  çıkar.

Doktor: . ..   ... ...

Atsız Bozkurtular (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin