54. bölüm

40 10 48
                                    

Batu  mesajı koyunca  deli olur. Yücel  bütün  gece ağlamaktan  uyaya  kalmıştır.

Melek: sonunda  uyudu  velet

Pelin: ee şimdi  napıcaz

Melek: haber  gelmesini  beklicez

Pelin: batu benim  kocam  olucak  ve bu bebekte  benim  oğlum  olucak

Melek: ilk  önce  rabia  denilen  kızdan  kurtulmamız  gerek.

Pelin: sıra  onada  gelicek.

Rabia  süreklik  kendini  suçluyordur.  Batur  rabiayı  böyle  görünce  daha çok  üzülüyor  ve endişeleniyordur.  Yağız  kapının  önüne  çıkar  hava  almak  için  yanına  melek  hanım  gelir.

Yağız: senin  burada  ne işin  var

Melek: onları  duydum  çok  üzüdum  batuyu  merak  ettim

Yağız: sizi merak  ettiniz aa sizde  duyugu  diye  bir  şeyimi  vardıda  bizimi  bilimiyoruz.

Melek : neyse  ben gideyim  sizi  daha fazla  tutumayım.

Batu  rabiayı  öyle  görmeye  dayanamaz ve evden  çıkıp  her yerder  oğlunu  arar. Umay bir izi  bulur  ve ekiple  paylaştıktan  sonra  hareket  geçereler.  Deniz  rabiayı  sakinleştirmeye  çalışyordur.

Deniz: abla sakin  ol umay  gettircek  yeğnizimiz

Rabia: ben iyi anne olmadım

Deniz: deme öyle  sen  çok  güzel  anne  oldun.

Rabia: biraz uyudum  diye  oğlumu  benden  aldılar.

Deniz: abla seni  kendini  toplaman  lazım  sen böyle  yapınca  gülşahda  hissediyor.  Eniştem  seni böyle  görünce  kahralıyor.

Rabia: olmuyor  kendimi  toparlayamıyorum

Deniz: yücel  için  güçlü  duruman  lazım  ablam  .

Umaylar sonunda yüceli  bulurlar. Melek  pelini  tutuklayıp  karakola  götürüler.  Umay  yeğenin  alıp  eve  gelir.  Rabia  umayın  kucağına  yüceli  görünce  koşup  oğlunu  kucağına  alıp sımsıkı  sarılır.

Rabia: oğlum  bitanem  özür dilerim  annecim  seni  koruyamadığım  için  affet  beni oğlum.

Umay  yağızla  konuşmak  için  dışarı  çıkarlar.

Yağiz: bunu  kimi  yapmış

Umay: melek  yenilmez  ve pelin karadağ

Yağız: nerdeler  şımdı

Umay: karkoldarlar.

Yağız  sinirle  karkola  gelir ve mesleğin  boğazına  yapışır.

Yağız: ne istedin  o küçücük  çocuktan lan bizi  çöpe  atığın  yetmedim  yeğenimden  ne istedin.

Melek: batu  o kadından  boşanıcak  ve pelinle  evlenecek

Yağız: bu dediğin  hiç bir  zaman  olmayacak . Batuyla  rabiayı  ayırsa  ayırsa  şahdet  ayırır.

Pelin: bu burda  bittimedi.

Memur  arkadaşlar  gelir pelinle meleği  ceza  evi aracanına  bindirler.  Batu  oğlunun  bulunduğun  duyuca hemen  eve gelir.  Batu  eve geldiğinde  oguluna  sımsıkı  sarılan  karısın  görünce  dayanamaz  gözlerinden  bir damla  göz  yaşı  dökülür.  Batu  ogluyla  hasret  giderir.  Rabia  batunun  yarasını  kanadigin  görünce hemen  mühdale  eder.

Rabia: hastenden  çıkmasaydın

Batu: bir şeyim  yok  iyim

Rabia: iyisin  öylemi  vücudunda  2 tane  kuruşun  var ve sen iyisin

Batu: evet iyim

Rabia: bana  bak  yüz  başı  bozunutusu  beni  deli  etme

Batu: sen sinirlenince  bir tatlı  oluyorsun

Rabia: heralde  sana verilen  ilaçlar  sende  ters  ettiki  eti

Batu: yok  karım  özledim

Rabia: yemezler  kocacım der . Yarasına pasmuan  yaptıktan  sonra  çocuklarının  karının  doyurumak  için  yukarı  çıkar.

Atsız Bozkurtular (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin